همه چیز در مورد شینیون مو

آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی

همه چیز در مورد شینیون مو

شینیون چیست و چگونه انجام می گیرد ؟

به طور کلی به حالت دادن و بستن مو با استفاده از گیره و سنجاق سر شینیون مو گفته می شود . واژه شینیون فرانسوی است و یکی از رایج ترین و متنوع ترین روش های آرایش مو محسوب می شود . در یک دوره آموزشی ، ابتدا هنرجو باید با حالت صورت های مختلف آشنا شود و بر اساس آن مدل شینیون را انتخاب کند . در مراحل بعدی آشنایی با ابزار آلات و وسایل کار شینیون و در مرحله آخر نحوه پیاده کردن این مدل بر روی سر به هنرجو آموزش داده می شود . مسلما شرکت در دوره آموزش شینیون به تنهایی کافی نیست و دانش آموخته باید پیوسته به دنبال یادگرفتن مدل های روز و روش های جدید برای گسترش دانش خود باشد . این روزها صفحات اجتماعی نظیر اینستاگرام می تواند کمک زیادی برای آشنایی با مدل ها و سبک های مختلف آرایشی باشد .

شینیون مو باعث زیبا تر نشان دادن استایل خانم ها می شود . شینیون به معنی گیس پشت سر می باشد . و به معنی آرایش مو با فرم و مدل خاص است . شینیون مو زیبا در گذشته مانند امروز نبود و فقط مو را از پشت سر به شکل ساده و متداول می بستند . اما امروزه هنر شینیون بسیار گسترده  تر شده است و شینیون به هنر و تکنیک در آرایش مو تبدیل شده است . امروزه بسیاری از آرایشگران در حوزه شینیون مو مهارت تخصص پیدا می کنند و در لاین های مخصوص شینیون مو در آرایشگاه فعالیت می  کنند . شینیون مو دیگر مانند قدیم ساده نبوده است و آرایشگران حرفه ای هنر خود را در شینیون مو به رخ می کشند . در حقیقت به جمع کردن مو با استفاده از سنجاق ها شینیون می گویند و سبک و مدل های بسیار زیادی از شینیون وجود دارد . سبک های مختلف شینیون مو زیبا برای مراسم های مختلف مانند عروسی یا مراسم های مختلف مانند مهمانی ها و غیره وجود دارد. شینیون به معنی جمع کردن یا ثابت نگه داشتن موهای بلند یا نسبتا بلند به فرم های مختلف می باشد . شینیون مو زیبا هنری می باشد که به تجربه و تخصص نیاز دارد و از هنر های مهم آرایشگری به شمار می رود که جلوه زیبا و گیرا به مو می دهد .

همه چیز درباره شینیون مو

مدل های متداول و استاندارد برای آن وجود ندارد چرا که روز به روز مدل های مختلف به شینیون مو زیبا اضافه می شود . در واقع شینیون مو زیبا یک هنر نا محدود می باشد بعد از نظر مدل بسیار متفاوت و گوناگون است و هر آرایشگر ماهر و با تجربه می تواند با ادغام مدل های مختلف شینیون مو زیبا و ترکیب آن ها با یکدیگر یک خلاقیت و مدل جدید و خاصی طراحی کند . شینیون مو زیبا حتی با ترکیب بافت مو نیز یک مدل جدید طراحی می شود . شینیون مو زیبا وابسته به مد می باشد و در دوره  های مختلف مدل مو های محبوب مدت توجه افراد بسیار زیاد قرار می  گیرد و ترند سال می  شود . در دوره های مختلف مدل های مو طرفداران زیادی پیدا می کند اما در سال های اخیر ما شاهد پرطرفدار شدن مدل مو های باز بوده  ایم . شینیون مو زیبا در بین خانم های ایرانی طرفداران بسیار زیادی دارد . مخصوصاً در مراسم هایی مانند نامزدی یا عروسی و جشن تولد خیلی دارد . شینیون در مدل های باز و بسته یا ترکیبی از این دو طراحی شده است و هر ساله مدل های جدیدی به شینیون مو زیبا اضافه می  شود . شینیون مو برای همه سنین امکان پذیر می باشد و حتی مدل  های بچه گانه کودکانه نیز برای تزیین و زیبا سازی مو تحت عنوان شینیون طراحی شده اند . شینیون مو زیبا در سراسر جهان طرفداران بسیار زیادی دارد و این مدل از هنر آرایشگری روز به روز پیشرفته تر می شود . در گذشته شینیون مو به بستن مو به صورت ساده در پشت سر به صورت یک گیس ساده بوده است اما امروزه طراحی های بسیار پیشرفته و برجسته در شینیون مو باعث معروف تر شدن این هنر در بین آرایشگران شده است . امروزه شینیون مو برای انواع مختلف مو مانند موهای کوتاه و موهای بلند و موهای متوسط طراحی شده است .