عوارض کاشت مژه چیست ؟

آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی

عوارض کاشت مژه چیست ؟

درست است که اکستنشن مژه یا کاشت موقت مژه می‌تواند زیبایی شما را دو چندان کند ؛ اما درست مانند انجام هر کاری ، عوارض احتمالی را به دنبال دارد که بهتر است آن‌ها را بدانید .

این روش به طور کلی ، موجب ریزش مژه‌های شما نمی‌شود ؛ اما در صورتی که مژه‌های ضعیفی داشته باشید ، امکان ریزش مژه‌های طبیعی همراه با کاشت مژه افزایش می‌یابد . البته در شرایطی که شما به مژه‌های طبیعی خود فرصت استراحت ندهید و مدام اکستنشن مژه را تکرار کنید یا از مژه مصنوعی استفاده کنید ، این کار موجب تضعیف پیاز مژه‌های طبیعی و در نتیجه ریزش آن‌ها می‌شود .

چسب اکستنشن می‌تواند برای برخی از افراد موجب بروز علائم آلرژیک و اگزما شود . این علائم می‌توانند پس از اولین بار یا حتی پس از چندین بار انجام آن ، پدید بیایند . برای این که بدانید آیا به طور کلی به این چسب‌ها حساسیت دارید یا خیر؛ می‌توانید برای بار اول ، تنها دو تار مژه بکارید و پس از گذشت چند روز، در صورت عدم بروز حساسیت، بقیه آن‌ها را نیز بکارید .

چسب اکستنشن ماد‌ه‌ای شیمیایی و بسیار قوی است و در صورت ورود به چشم می‌تواند موجب بروز عفونت و درد شدید چشم شود . به علاوه استفاده مداوم از این چسب‌ها می‌تواند موجب تغییر رنگ پلک‌ها نیز بشود .

به دلیل حساس بودن ناحیه چشم ، ابتدا از حرفه‌ای بودن فردی که اکستنشن مژه را انجام می‌دهد اطمینان کامل کسب کنید .


برچسب ها : عوارض کاشت مژه