آموزش یکدست کردن رنگ مو

آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی

آموزش یکدست کردن رنگ مو

برای یک رنگ شدن موهای رنگ شده که مقدار کمی رشد کرده اند ، ابتدا باید رنگ مویی که همیشه از آن استفاده می کردید ، به موهای تازه رشد کرده و سپس دردقایق آخر ، به کل موهایتان بزنید . قبل از گذاشتن رنگ جدید وسایل رنگ آمیزی را بشویید . این کار سبب جلوگیری از تجمع رنگدانه ها در انتهای مو می شود . انتهای موهای بلند ، رنگدانه بیشتری را جذب می کنند بنابراین ، شما باید اول رنگ مو را به موهای تازه رشد کرده بمالید و فقط در چند دقیقه آخر ، رنگ را به انتهای موها بزنید . همچنین برای انتهای موهای بلند خود به صورت منظم درمان های دارویی بکار ببرید تا رنگ نهایی تان یکنواخت شود . همچنین شما می توانید برای یکدست شدن موهایتان آنها را دکلره کنید و بعد یک رنگ معمولی روی آن بگذارید تا موها یکدست شود اما باید زمان بندی رنگ کردن موها را رعایت کنید ، موهای نزدیک به ریشه ، زودتر رنگ می گیرند و باید آنها را در انتها رنگ کرد .

 


برای یکدست کردن رنگ موها ، با توجه به رنگ مورد نظر ، اصول و روش متفاوتی رو باید دنبال کنید .▫️ همون‌طور که در ویدیو دیدید ، سفیدی موها ، رنگ ریشه‌ها و ساقه روشن موها ، باعث شد که تصمیم بگیریم ابتدا دو سانت مونده به ریشه‌ها رو رنگ کنیم ، بعد به سراغ ریشه‌ها بریم و در نهایت ساقه مو رو رنگ کنیم .

▫️با این روش ، در پایان کار ، موهایی با رنگ یکدست و زیبا خواهیم داشت که سفیدی موها ، لایت ملایمی لابه‌لای اون‌ها به وجود آورده .

در آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن ، تخصص و زیبایی را با هم تجربه کنید .

@ladantavakoli_beauty

با ما در تماس باشید:
۰۹۱۱۱۱۳۷۸۶۶
۰۹۳۸۶۸۷۳۸۳۸