لایت مو در مازندران

آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی

لایت مو در مازندران

لایت رنگ مو یکی از محبوب‌ترین روش‌های رنگ کردن موها است که باعث اضافه کردن نوآوری و تازگی به ظاهر فرد می‌شود. این روش، به عنوان یک راه سریع و موثر برای تغییر جلوه‌ی موها ، جذابیت بیشتری به فرد می‌بخشد. با استفاده از لایت رنگ مو ، می‌توان به سادگی از تنوعی از رنگ‌ها و نقش‌ها بهره برد و موهای خود را به صورتی منحصر به فرد آرایش کرد . 

روش‌های مختلفی برای انجام لایت رنگ مو وجود دارد که به طور کلی می‌توان آن‌ها را به دو دسته زیر تقسیم کرد :

لایت‌های خاکستری (Foil Highlights) : در این روش ، بخش‌هایی از موها با استفاده از فویل یا فله‌های پلاستیکی برشته می‌شوند و رنگ مورد نظر به آن‌ها اعمال می‌شود . این روش باعث ایجاد تغییرات رنگی دقیق و همچنین جلوه‌ی طبیعی‌تر می‌شود .
لایت‌های آزاد (Balayage) : این روش از اصلی‌ترین روش‌های لایت رنگ مو است که در آن ، رنگ به صورت آزادانه و بدون استفاده از فویل بر روی موها نقاشی می‌شود . این روش به موهای شما اجازه می‌دهد تا به طور طبیعی رشد کنند و جلوه‌ای طبیعی و نرم تر به موها ببخشد .
معمولاً برای انجام لایت رنگ مو ، از رنگ‌های بازیافتی و ملایم‌تر استفاده می‌شود تا موها آسیب کمتری ببینند . همچنین انتخاب رنگ متناسب با رنگ پوست و چشم فرد نیز به توجیه می‌شود تا جلوه‌ی هماهنگی و طبیعی‌تر حاصل شود .

 

 

سالن آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی با 20 سال سابقه کار قصد دارد تمام هنرجوهایش را در زمینه  آموزش لایت مو با کسب بهترین و معتبرترین مدرک فنی حرفه ای با مدرس مجرب  به هنرجو هایش از  شهرهای مختلف مازندران ازجمله  بابلسر ،  فریدونکنار ، بهنمیر ، بابل  ، ساری ، جویبار و غیره  با قیمت های مصوب مناسب  آموزش  دهد .  

شما ‌عزیزان‌ ‌می‌ ‌توانید ‌در ‌هر ‌ساعت‌ ‌از ‌شبانه‌ ‌روز ‌نسبت‌ ‌به‌ ‌تکمیل‌ ‌فرم‌ ‌ثبت‌ ‌نام‌ ‌آنلاین‌ ‌در ‌سایت‌ لادن توکلی 

 ‌به‌ آدرس : استان مازندران ، بابلسر ، خیابان شریعتی ، خیابان شریعتی 14 ، ابتدای محبوبی 15 

‌  شماره تماس  : 09111137866

به سایت

https://ladan-tavakoli.com/ ‌ 

اقدام نمایید  .