آموزش بوتاکس مو در مازندران

آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی

آموزش بوتاکس مو در مازندران

بوتاکس مو در مازندران 

بوتاکس مو یکی از روش‌های زیبایی محبوب است . موهای سر شما نیز مانند پوست صورت با افزایش سن پر پشت بودن و قابلیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد و از این رو به درمان‌هایی نیاز است که بتوان با کمک آنها به پرتر شدن موها ، صافی بیشترشان و کاهش موخوره‌ها کمک کرد . بوتاکس مو یکی از این درمان‌هاست که در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است . 

بوتاکس مو چیست؟

بوتاکس مو یک درمان حالت‌دهنده عمیق برای موهاست که کوتیکول‌های موهای آسیب‌دیده را با یک ماده پرکننده مانند کراتین می‌پوشاند . این تزریق می‌تواند به طور موثری نقاط آسیب‌دیده یا نازک شده روی تارهای مو را پرکرده و آنها را ترمیم کند .

درمان بوتاکس می‌تواند ظاهر موها را بهبود ببخشد و باعث شود که موها پرتر به نظر برسند . درعین‌حال موها را از ریشه تغذیه می‌کند . نکته مهم در خصوص این روش این است که بوتاکس مو در واقع حاوی ماده سم بوتولینوم نیست که ماده اصلی بوتاکس است . در عوض ، این نامی است که بر اساس نحوه عملکرد محصول روی آن گذاشته شده است .

کاربردهای بوتاکس مو

بوتاکس مو در واقع یک درمان حالت‌دهنده عمیق است که الیاف مو را با پرکننده‌هایی مانند کراتین می‌پوشاند . این درمان هر قسمت شکسته یا نازک روی هر تار مو را پر می‌کند تا موها پرتر و براق‌تر به نظر برسند . در نتیجه می‌تواند برای مواردی مانند درمان موخوره ، ترمیم موهای آسیب‌دیده در اثر رنگ و دکلره زیاد ، تار موهای نازک و شکننده ، ریزش مو و مواردی از این دست کاربرد داشته باشد . بوتاکس مو یک گزینه ایده‌آل برای رفع وزی مو و صاف‌کردن موهاست که در آموزشگاه آموزشگری لادن توکلی به خوبی انجام می شود و شما عزیزان می توانید موهای آسیب دیده خود را به ما بسپارید و موهای آسیب دیده شما را با عواملی مانند بوتاکس تقویت کنیم تا از آسیب دیدگی بیشتر آن جلوگیری کنیم . و همینطور می توانیم با مدرک معتبر فنی حرفه ای این عمل را به شما هنرجویان عزیز آموزش دهیم  .

۱. بوتاکس مو برای موهای فر

کسانی که تار موهای آنها وز و فر است هم می‌توانند از بوتاکس مو برای صافی مو استفاده کنند . این روش می‌تواند بسته به میزان فر بودن موها، تا ۷۰ درصد صافی را به موها بدهد . با این حال باید در نظر داشت که بوتاکس نمی‌تواند موها را لخت و شلاقی کند و تنها با نرم‌تر کردن و ابریشمی کردن تار موها ، وز آنها را می‌گیرد تا ظاهر مو صاف‌تر دیده شود .

۲. بوتاکس مو برای موخوره

یکی از کاربردهای مهم بوتاکس موها درمان موخوره یا تارهای موی دو شاخه شده است . مواد موجود در بوتاکس می‌تواند تارهای مو را آبرسانی کند و با از بین بردن خشکی و ضعیفی تار موها، به درمان موخوره نیز کمک می‌کند . علاوه بر این ویتامین‌هایی که در بوتاکس وجود دارد می‌تواند به از بین رفتن موخوره‌ها کمک کند .

 سالن آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی با 20 سال سابقه کار قصد دارد تمام هنرجوهایش را در زمینه  آموزش بوتاکس مو با کسب بهترین و معتبرترین مدرک فنی حرفه ای با مدرس مجرب  به هنرجو هایش از  شهرهای مختلف مازندران ازجمله  بابلسر ،  فریدونکنار ، بهنمیر ، بابل  ، ساری ، جویبار و غیره  با قیمت های مصوب مناسب  آموزش  دهد .  

شما ‌عزیزان‌ ‌می‌ ‌توانید ‌در ‌هر ‌ساعت‌ ‌از ‌شبانه‌ ‌روز ‌نسبت‌ ‌به‌ ‌تکمیل‌ ‌فرم‌ ‌ثبت‌ ‌نام‌ ‌آنلاین‌ ‌در ‌سایت‌ لادن توکلی 

 ‌به‌ آدرس : استان مازندران ، بابلسر ، خیابان شریعتی ، خیابان شریعتی 14 ، ابتدای محبوبی 15 

‌  شماره تماس  : 09111137866

به سایت

https://ladan-tavakoli.com/ ‌ 

اقدام نمایید  .