بهترین میکاپیست های زن در دنیا

آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی

بهترین میکاپیست های زن در دنیا

پت مک گرث Pat McGrath

گرث توسط مجله Vogue به عنوان یکی از برجسته‌ترین هنرمندان عرصه آرایش جهان شناخته شده‌است . او با افراد معروف و شناخته شده‌ای مانند جنیفر لوپز، جنیفر آنیستون و مدونا همکاری کرده و از بهترین کارهای این هنرمند بزرگ باید به گریم خاص بازیگران سری فیلم‌های جنگ ستارگان نیز اشاره کرد .

گریم‌های سنگینی که در این فیلم استفاده شد ، اولین بار توسط گرث صورت گرفت  و او را به موفق ترین آرایشگر دنیا و نیز مدیر طراحی خلاقیت جهانی آرایشی و بهداشتی تبدیل کرد .

 

 

چارلی گرین Charlie Green

چارلی گرین از بهترین میکاپ آرتیست های دنیا است که با بیست سال فعالیت در این عرصه ، جزو برجسته‌ترین هنرمندان بین المللی آرایش در جهان به حساب می‌آید . چارلی استعداد بسیار بالایی در خلق میکاپ‌های خاص برای افراد معروف دارد و اغلب آن‌ها را برای حضور در فرش قرمزها آماده می‌کند .

خلاقیت چارلی گرین برای میکاپ این افراد معروف سبب شده تا علاوه بر افزایش شهرت و دیده شدن آن‌ها ، او نیز به یکی از بهترین آرایشگران دنیا تبدیل شود .

 

 

بابی براون Bobby brown

بابی براون از اولین و معروف‌ترین میکاپ آرتیست‌ها  و طراح مد و لباس خانم‌ها است ؛ چرا که این فرد با خلق ایده‌های جدید در دنیای مد و زیبایی توانسته سبک‌های نوینی را ایجاد کند و تاثیرات بسیاری را در این حوزه داشته باشد .

او همچنین مدیر عامل و مالک شرکت بابی بروان نیز هست  و با شرکت‌های معروفی همچون  Today Show نیز به عنوان مشاورهمکاری می‌کند .

 

لورا مرسیر Laura Mercier آرایشگر برتر جهان

مطمئنا اسم برند لورا مرسیر را بارها شنیده‌اید ؛ اما ممکن است فکر کنید که این برند متعلق به بهترین آرایشگر دنیا یعنی خانم لورا مرسیر است و این شخص محصولاتی مانند : محصولات بدن و حمام ، لوازم آرایشی و بهداشتی را تولید می‌کند . این کاملاً اشتباه است و تنها تشابه اسمی میان این دو باعث به وجود آمدن چنین تصورات غلطی شده‌است .

لورا مرسیر نیز همانند دیگر همکاران خود در این زمینه خالق سبکی جدید و منحصر به فردی است  و این چنین به موفق ترین آرایشگر دنیا تبدیل شده تا اشخاصی مانند ژولیت بنیچه ، جولیا رابرتز و سارا جسیکا پارکر نیز برای سبک میکاپ خود، پیرو او باشند .

 

میشل برک Michele Burke آرایشگر برتر جهان

سایه ، نور و رنگ بندی مختلف همان چیزی است که میشل برک معروف از آن برای شهرت خود استفاده کرد . ترکیب سایه و نور به تنهایی باعث ایجاد تمایز میان این هنرمند ، از دیگر همکاران خود شده است و سبک کار او باعث شده تا بسیاری از آرایشگران معروف دنیا سعی در تقلید از او داشته باشند . برک همچنین کسب ۲ اسکار و ۶ بار نامزد شدن را برای گریم در فیلم‌های هالیوودی در کارنامه خود دارد .