بهترین میکاپیست های مرد در دنیا

آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی

بهترین میکاپیست های مرد در دنیا

 

ریچارد تیلر Richard Taylor

شاید بتوان گفت بهترین آرایشگر جهان که گریمور فیلم‌های هالیودی  و میکاپ آراتیست بسیاری از افراد شناخته شده‌است ، ریچارد تیلر می‌باشد . او با سبک خاص و شگفت انگیز خود برنده جوایز بسیاری از جمله ۵ اسکار و ۴ نخل طلایی کن ، در زمینه آرایشگری و گریم بوده و از بنیان گذاران و مدیران شرکن وتلینگون نیز هست .

تیلر که خالق گریم‌های زیبا و آرایش‌های خاص و اعجاب انگیز است ، با سبک بی‌نظر خود در لیست بهترین میکاپ آرتیست های دنیا حضور دارد .

 

 

بیلی ب Billy B ، بهترین آرایشگر جهان

بیلی ب بهترین آرایشگر دنیا می‌باشد که در این صنعت به یک مرجع و قطب تبدیل شده‌است . این فرد یکی از بهترین مشاوران زیبایی  و میکاپ آرتیست‌های  حرفه‌ای دنیا بوده و به صورت رسمی با کمپانی LOreal پاریس مشغول به همکاری است . همچنین بیلی ب با مجله‌های بین المللی مد و زیبایی بسیاری مانند Elle و Market Harpers and Vanity Fair نیز همکاری می‌کند .

تسلط بیلی برای انتخاب رنگ و جنس محصولات آرایشی مناسب با هر شخص ، بسیار دقیق و خاص است  و حتی می‌شود  گفت این ترفند تنها مخصوص به سبک اوست . تفاوت بیلی با سایر میکاپ آرتیست های معروف دنیا نیز در زمینه همین انتخاب محصولات به صورت خاص است .

 

 

 

ریک بیکر Rick Baker

ریک بیکر از موفق ترین آرایشگران و میکاپ آرتیست های معروف دنیا است . او که چندین جایزه اسکار را برای میکاپ‌های خلاقانه خود در سینمای هالیوود در کارنامه دارد ، رکورد دار جهانی گینس و دارنده جوایز ارزنده اکشن جهت خلق سبک‌های نوین در هالیوود نیز هست .

هنر بیکر در سینمای هالیوود مربوط به پشت صحنه است که منجر به تغییرات خارق العاده‌ای در چهره بازیگران می‌شود . برای مثال این میکاپ آرتیست بازیگران فیلم گرگ آمریکایی در لندن را، به طور بسیار شگفت انگیزی گریم کرده‌است .

 

 

سم فاین Sam Fine

از آنجایی که هنر آرایشگری یکی از شادترین شغل‌های دنیا شناخته می‌شود ، نیاز دارد تا هنرمندان خلاق  و خوش فکری نیز در آن فعالیت کنند . چرا که یک آرایشگر خلاق می‌تواند علاوه بر ایجاد سبکی نوین در این صنعت ، شهرت خود را نیز جهانی کند .

فاین مدیر هنری آرایش ، خلاق مد و هنرمند مشهوری است که به دلیل توانایی بالایی خود در هنگام استفاده از رنگ و سبک آرایش به بهترین آرایشگر دنیا تبدیل شده  و شاگردان بسیاری نیز دارد .

 

 

استن وینستون Stan Winston

استن وینستون مردی است که در زمینه آرایش‌های بین المللی و فیلم‌هایی مانند پارک ژوراسیک و ترمیناتور فعالیت کرده‌است . همچنین او در سری فیلم‌های بسیار زیبایی مانند  فیلم آواتار و آیرن من نیز کار هنرنمایی کرده . او که در لیست میکاپ آرتیست های معروف دنیا قرار دارد ، به دلیل فعالیت  در فیلم‌های هالیوود و مدار بین المللی بسیار شناخته شده‌است .