دوره آموزش براشینگ

دوره آموزش براشینگ

دوره آموزش براشینگ

دوره آموزش خشک کردن مو ( براشینگ)  با مدرک معتبر فنی حرفه ای در مازندران 

 

 

دوره آموزش براشینگ در آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی 

آموزش براشینگ مو یک اصل مهم در آرایشگری به مفهوم آراستن و نگهداري مو به منظور رعایت بهداشت گیسوان در جهت زیبایی و استفاده بهتر از محصولات آرایشی و بهداشتی مو براي مراقبت و حفظ سلامت گیسوان می باشد . به حالت دادن ، صاف کردن و  از بین بردن وزی و فری در موها ، براشینگ مو می گویند که شامل سه حالت شینیون براشینگ به رو ، براشینگ به زیر و براشینگ صاف می باشد . خانم ها برای رفتن به مهمانی ها و مراسم ها بدنبال سالن زیبایی با  خدمات حرفه ایی زیبایی و مراقبت مو از جمله براشینگ مو هستند  . سبک های مختلفی برای براشینگ مو با توجه به قد مو و مدل کوتاهی مو و یا فرم صورت وجود دارد که  یک براشینگ کار باید متناسب با تخصص ، دانش و سلیقه مشتری براشینگ مناسب را انتخاب نماید تا مشتری صورت جذاب تری داشته باشد  و همچنین سبک موی متناسب با سلیقه مشتری باشد .  

سر فصل های دوره براشینگ مو

رعايت بهداشت و ايمني

شناخت انواع برس های مخصوص براشینگ مو

شناخت انواع سشوار حرفه ای مخصوص براشینگ مو

شناخت انواع مواد حالت دهنده و نگه دارنده مو

آموزش تقسیم بندی مو با توجه به حجم مو

آموزش براشینگ به رو

آموزش براشینگ به زیر

آموزش براشینگ صاف و لخت

آموزش کرلی کردن مو

 

توانایی شما پس از دوره براشینگ مو

پس از گذراندن دوره آموزش براشینگ مو، هنرجو با انواع براشینگ به رو ، براشینگ به زیر ، براشینگ برای صافی و … آشنا شده و مهارت و تخصص انتخاب مدل براشینگ را متناسب با فرم صورت مشتری و مدل کوتاهی مو یا رنگ مو وی فرا می گیرد . براشینگ مو یکی از خدمات پرطرفدار در سالن های زیبایی است که نیازی به هزینه اولیه و زمان طولانی ندارد . همچنین با استفاده از شبکه های اجتماعی می توانید برای کار خود تبلیغات انجام دهید و جذب مشتری بالایی داشته باشید . 

لوازم و تجهیزات براشینگ مو

ابزار و وسایل دوره آموزش براشینگ مو شامل انواع برس های پیچ مخصوص براشینگ ، انواع سشوار حرفه ایی مخصوص براشینگ ، گیره و شانه تقسیم و انواع مواد نگه دارنده مو مانند تافت و موس ، اسپری دو فاز ، کرم مو و … می باشد .

 

هزینه و نحوه برگزاری کلاس خشک کردن مو  (براشینگ) در مازندران با مدرک فنی حرفه ای

قیمت آموزش خشک کردن مو (براشینگ) درمازندران  متناسب  با تمام بودجه ها طراحی شده است . از این جهت کلاس های این دوره به شکل خصوصی (۱ تا ۳ نفر) و نیمه خصوصی (۳ تا ۸ نفر) برگزار می شود . همچنین این مجموعه از شهرهای دیگر مازندران ، هنرجو می پذیرد . برا اطلاع بیشتر با ما تماس بگیرید  . 

 

پاسخ به سوالات عمومی شما 

 

در پایان دوره براشینگ مو چه مدرکی دریافت می کنم؟

در انتهای دوره براشینگ مو، شما مدرک فنی حرفه ای دریافت می کنید

هزینه دوره آموزش براشینگ چقدر است؟

هزینه شرکت در دوره های آموزش براشینگ در  ، متناسب با تمام بودجه ها طراحی شده است . از این جهت کلاس های این دوره به سه شکل خصوصی ، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود . شما می‌توانید برای اطلاع کامل از قیمت ها به صفحه هزینه آموزش  مراجعه نمائید

می تونم قبل از ثبت نام یک جلسه به صورت آزمایشی در کلاس شرکت کنم؟

بله. شما می‌توانید قبل از ثبت نام یک جلسه به طور آزمایشی در کلاس شرکت کنید تا با محیط کلاس و نحوه آموزش مربی آشنا شوید

آیا میتونم با مدرک براشینگ مو سالن زیبایی تاسیس کنم؟

خیر. برای تاسیس سالن زیبایی باید دوره آموزش آرایش و پیرایش را بگذرانید یا در دوره های  مربوط به مهارت های آرایش و پیرایش به صورت مجزا شرکت کنید

آیا تمام ابزار مورد نیاز این دوره را خودمان باید تهیه کنیم؟

بله. الزامی است که هنرجویان ابزار دوره را همراه داشته باشند.

مدت زمان دوره آموزش براشینگ مو چقدر است؟

مدت زمان دوره آموزش براشینگ در آموزشگاه مراقبت و زیبایی  لادن توکلی 30 ساعت  می باشد که امکان برگزاری کلاس ها به صورت نیمه فشرده و فشرده نیز بنا به درخواست هنرجویان وجود دارد. 

من شاغل هستم. آیا امکان تشکیل کلاس‌ها در روزهای تعطیل هم وجود دارد؟

بله.  برای رفاه حال عزیزان شهرستانی و یا افرادی که شاغل هستند ،‌ کلاس‌های آموزشی را در روزهای جمعه و تعطیل نیز برگزار می‌کند .

آیا بعد از شرکت در دوره براشینگ مو میتونم سریع مشغول به کار بشم؟

بله سرفصل های تمام دوره های آموزشی در آموزشگاهمراقبت و زیبایی لادن توکلی ، جهت ورود به بازار کار طراحی شده است