دوره آموزش آرایش برای عکاسی

دوره آموزش آرایش برای عکاسی
رزرو کنید

ladan tavakoli ads2 ladan tavakoli ads

دوره آموزش آرایش برای عکاسی

دوره آموزش  آرایش برای عکاسی با مدرک معتبر فنی حرفه ای در مازندران

 

 

دوره آرایش برای عکاسی و عکس درآموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی

اگر به آرایش مد‌ل‌ها در عکس‌ها دقت کرده باشید ، کمتر مدلی مثل لیدی گاگا آرایش عجیب و غریبی دارد . در حقیقت طبیعی به نظر رسیدن چهره در آرایش برای عکاسی و به طبع عکس پروفایل یکی از مهمترین اصول عکاسی حرفه‌ای و پرتره است. چشم‌ها باید طبیعی به نظر برسند و به عکس روح ببخشند . رنگ آرایش باید نزدیک به پوست باشد و لب‌ها لبخندی زیبا و واقعی را به تصویر بکشند .

مهمترین نکات برای آرایش در عکاسی

فراموش نکنید ، آنچه لنز دوربین‌ها می‌بینند و انعکاس می‌دهند با چیزی که چشم شما می‌بییند و یا در آینه منعکس می‌شود ، بسیار متفاوت است . نورهای مورد نیاز برای عکاسی و کیفیت لنز دوربین تاثیر زیادی بر روی تصویر خواهد گذاشت . در حالت عادی هیچ نوری روی صورت شما بالا و پایین نخواهد شد ، اما در عکاسی این قضیه کاملا فرق می‌کند .

زیرسازی و تثبیت

برای عکاسی و الخصوص عکس پروفایل باید، زیرسازی آرایش خود را مات انجام دهید . آرایش مات باعث صاف و یکدست به نظر رسیدن پوست شما خواهد شد . این نوع آرایش از چرب و خیس رسیدن صورت شما پیشگیری کرده و جلوی برق اضافی در عکس را می‌گیرد . برای محو و مات کردن آرایش بهتر است کارهای زیر را انجام دهید .

کل صورت را با یک پرایمر مات یا مرطوب کننده آماده کنید .

کانسیلر خود را مانند پرایمر نزدیک به رنگ پوست انتخاب کنید .

کرم پودر شما باید پوشش دهی بالا داشته و حتما مات باشد . همچنین رنگ آن حداکثر دو درجه با رنگ پوست شما تفاوت داشته باشد .

کرم پودر را حتما با براش مخصوص روی صورت خود پخش کرده و سپس کانسیلر بزنید .

بهتر است از کانسیلر در اطراف بینی ، خطوط خنده و قسمت‌های تیره زیر چشم استفاده کنید .

کمی فیکساتور را به طور ملایم ، به پیشانی ، وسط بینی و چانه خود بزنید . (می توانید از پنکک نیز استفاده کنید)

به خاطر داشته باشید ، فلش دوربین باعث دیده شدن جزئیات رنگ آرایش شما خواهد شد . بنابراین بهتر است ضمن انتخاب کانسیلر و کرم پودر مشابه، از براش مخصوص کانسیلر یا بیوتی بلندر استفاده کنید .

 

 

آرایش ابرو در عکاسی در آموزشگاه لادن توکلی

ساختار چشم و در نتیجه صورت شما کاملا به ابروها وابسته است . ابروهای پر تصویر شما را جوان‌تر می‌کند . برای داشتن ابرویی جذاب و زیبا ، با کمک سایه ابرو خطی شبیه خط طبیعی ابرو‌ها ایجاد کنید . بهتر است از زیر ابرو شروع کرده و خط را به سمت بالا بکشید . با نزدیک شدن به نوک ابرو، در خط حالت آمبره ایجاد کنید ، تا عکس شما طبیعی‌تر به نظر برسد .

انتخاب سایه برای عکاسی

برای داشتن بهترین آرایش در عکاسی ، انتحاب سایه چشم بسیار مهم است . در صورتی که هدف شما از عکاسی ، نمایش رنگ سایه‌ها نیست ، بهتر است ظاهری کلاسیک با استفاده از سه رنگ (خنثی ، تیره و هایلاتر) ایجاد کرده تا چشم شما زیباتر و بزرگتر به نظر برسد . بهتر است ، سایه تیره در گوشه خارجی چشم استفاده شود ، از سایه نزدیک به تناژ رنگ پوست ، در پشت پلک استفاده کنید . اگر چشم شما با کشیدن خط پلک زیباتر می‌شود ، رنگی تیره را برای آن انتخاب کنید تا چشم شما بعد بیشتری پیدا کند . فراموش نکنید با براش محو کننده ، سایه‌ها را ترکیب کنید ، تا ابتدا و انتهای سایه‌ها در تصویر مشخص نشود .

خط چشم

خط چشم قاب چشمان شما در آرایش برای عکاسی و به  طبع آن عکس پروفایل است . بهتر است برای کشیدن خط چشم از یک براش کوچک و باریک استفاده کنید ، تا خط کشیده شده نزدیک به خط رویش مژه‌ها باشد . خط چشم‌های مختلف را امتحان کنید تا ببینید ، کدام مدل به چهره شما بیشتر می‌آید .

مژه مصنوعی یا ریمل در عکاسی

مژه مصنوعی یا ریمل در آرایش برای عکس پروفایل ، باید چشم شما را بزرگتر نشان بدهند . سلبریتی‌ها و یا مدل‌ها اکثرا در عکاسی پرتره یا عمکس‌های تجاری از یک ریمل حجم دهنده یا مژه مصنوعی استفاده می‌کنند . در بهترین حالت بهتر است مژه‌های بالا و پایین را ریمل زده و سپس مژه مصنوعی را با استفاده از یک لایه چسب مژه نازک روی چشمان خود قرار دهید . برای چسباندن صحیح مژه مصنوعی ، اول گوشه بیرونی آن را به سمت داخل چسبانده و سپس با نوک انگشت به آرامی روی مژه خودتان فشار دهید .

 

 

هایلایتر، برنزر و رژگونه

برای داشتن بهترین آرایش برای عکاسی و عکس پروفایل ، هایلایتر را با توجه به فرم صورت استفاده کنید . معمولا زدن آرایش در قسمت بالای گونه‌ها ، نوک بینی و گوشه داخلی پلک بهترین نتیجه را خواهد داد . برنزر بهتر است روی خط فک ، شقیقه‌ها ، کناره بینی و زیرگونه‌ها کشیده شود . رنگ رژگونه باید طبیعی و نزدیک به آرایش و پوست صورت شما باشد ، در زمستان رنگ‌های خنثی و در تابستان رنگ‌های برنزه طبیعی‌تر به نظر می‌رسند. رنگ‎های طبیعی بعد بیشتری در عکاسی به صورت شما خواهد داد . سعی کنید بعد از استفاده از رژگونه آن را محو کنید تا زیباتر به نظر برسد . به این عمل کانتور نیز گفته می‌شود .

رژ لب

اگر آرایش چشم شما غلیظ تر است ، روی لب‌ها کمتر تمرکز کنید ، اما اگر آرایش لب هدف شماست ، باید آرایش چشم‌ها سبک تر باشد . لب‌های متعادل ، قرینه و اشباع در عکاسی زیباتر به نظر می‌رسند . مهم نیست که رژ لب را با براش لب استفاده یا مستقیما به آن اضافه می‌کنید . اما باید پوشش آن یکنواخت باشد . برای بهتر در آمدن کار می‌توانید ابتدا خط لب کشیده و سپس داخل آن را پرکنید یا حتی برای پرتر نشان دادن رژ ، ابتدا لب‌ها را با خط لب پر کرده و سپس روی آن رژ لب همرنگ بکشید

 

هزینه و نحوه برگزاری کلاس آرایش برای عکاسی در مازندران با مدرک فنی حرفه ای

قیمت آموزش آرایش برای عکاسی در مازندران متناسب با تمام بودجه ها طراحی شده است . از این جهت کلاس های این دوره به شکل خصوصی (۱ تا ۳ نفر) و نیمه خصوصی (۳ تا ۸ نفر) برگزار می شود . همچنین این مجموعه از شهرهای دیگر مازندران ، هنرجو می پذیرد . برا اطلاع بیشتر با ما تماس بگیرید .

 

پاسخ به سوالات عمومی شما

 

در پایان دوره آرایش برای عکاسی چه مدرکی دریافت می کنم ؟

بعد از اتمام دوره ،  شما مدرک فنی حرفه ای را دریافت می کنید

هزینه دوره آرایش برای عکاسی درآرایش چقدر است ؟

هزینه آموزش تخصصی آرایش برای عکاسی در آموزشگاه آرایشگری مراقبت و زیبایی لادن توکلی ، متناسب با تمام بودجه ها طراحی شده است . از این جهت کلاس های این دوره به سه شکل خصوصی ، نیمه خصوصی و گروهی  برگزار می شود . با مراجعه به صفحه هزینه آموزش آرایشگری می‌توانید از تمامی هزینه های آموزشی مطلع شوید . 

چگونه می توانم از کیفیت کلاس های آموزشی شما مطمئن شوم ؟ 

شما می‌توانید قبل از ثبت نام یک جلسه به طور آزمایشی در کلاس شرکت کنید تا با محیط کلاس و نحوه آموزش مربی آشنا شوید . 

برای آرایش برای عکاسی خودمون باید مدل بیاریم ؟ 

بله در مرحله تمرین تکنیک ها لازم هست که مدل به همراه داشته باشید

آیا میتونم دوره آرایش برای عکاسی تاسیس کنم ؟ 

خیر . برای تاسیس سالن زیبایی باید دوره آموزش آرایش و پیرایش را بگذرانید و یا در دوره های  مربوط به مهارت های آرایشی پیرایش به صورت مجزا شرکت کنید

آیا تمام ابزار مورد نیاز این دوره را خودمان باید تهیه کنیم ؟

بله . الزامی است که هنرجویان ابزار دوره را همراه داشته باشند

مدت زمان دوره آرایش برای عکاسی چقدر است؟

مدت زمان دوره آموزش آرایش برای عکاسی در آموزشگاه آرایشگری مراقبت و زیبایی لادن توکلی در 70 ساعت می باشد که امکان برگزاری کلاس ها به صورت نیمه فشرده و فشرده نیز بنا به درخواست هنرجویان وجود دارد

انواع دوره آرایش برای عکاسی به طور کامل آموزش داده میشه ؟

بله ، در دوره آموزش ، صورت کاملا تخصصی و حرفه ای آموزش می بینید

من شاغل هستم . آیا امکان تشکیل کلاس‌ها در روزهای تعطیل هم وجود دارد ؟

بله . آموزشگاه آرایشگری زنانه مراقبت و زیبایی لادن توکلی برای رفاه حال عزیزان شهرستانی  و  یا  افرادی که شاغل هستند ،‌ کلاس‌های آموزشی را در روزهای جمعه و تعطیل نیز برگزار می‌کند . 

آیا بعد از شرکت در دوره آرایش برای عکاسی میتونم سریع مشغول به کار بشم ؟

بله  سرفصل های تمام دوره های آموزشی در آموزشگاه آرایشگری مراقبت و زیبایی لادن توکلی ، جهت ورود به بازار کار طراحی شده است .