دوره آموزش آرایش با ایر براش

دوره آموزش  آرایش با ایر براش
رزرو کنید

ladan tavakoli ads2 ladan tavakoli ads

دوره آموزش آرایش با ایر براش

دوره آموزش آرایش با ایر براش با مدرک معتبر فنی حرفه ای درمازندران

 

 

دوره آرایش ایربراش درآموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی

آرایش کردن امری است که هر روزه با آن سرو کار داریم . پیدا کردن راه‌‌هایی برای بهترشدن آرایش در مدت زمان کوتاه‌تر ضروری است . لوازم ایربراش تا چندسال گذشته فقط در اختیار افراد خاصی بود . ماشین‌هایی با ابعاد زیاد و فناوری پیچیده با قیمت بالا ، نشان از این بود که جز متخصصان کسی از این ابزار استفاده نخواهد کرد . اما با گذشت زمان موارد بسیاری تغییر کرده است . تولید انواع ایربراش جدید خانگی ، فرصت استفاده از آن را برای همه افراد فراهم کرده است و همه می‌توانند از پوشش عالی دستگاه بهره‌مند شوند .

آرایش ایربراش چگونه عمل می‌کند؟

در این دوره شیوه کار ایربراش به این صورت است که غبار ظریفی از مواد آرایشی را با استفاده از هوای فشرده روی پوست می‌پاشد . این مدل آرایش بیشتر برای آرایش عروس که نیاز به پوستی صاف و یکدست بدون لک دارد ، مناسب است . این نوع آرایش با اتمیزه کردن هوا ، نسبت به آرایش سنتی ماندگاری بیشتری دارد . در مدل‌های سنتی آرایش ابزار و لوازم زیادی از جمله براش‌ها و اسفنج‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت . سیستم ایربراش تنها با یک دستگاه ، مواد آرایشی را روی پوست شما قرار می‌دهد . تمام مراحل مانند زیرسازی پوست ، زدن رژگونه و حتی زدن سایه با آرایش ایربراش یکجا انجام می‌شود .

نحوه کار دستگاه ایربراش

دستگاه‌های ایربراش با توجه به برندی که دارند ، متفاوت هستند . اما اغلب آنها عملکرد مشابهی با دستگاه برنزه‌کننده دارند ، با استفاده از جریان هوا ، مواد را روی پوست می‌فرستند . دستگاه‌های ایربراش از کمپرسور و قلم تشکیل شده‌اند . انواع کیت خانگی این دستگاه دو ویژگی مهم دارند که بر‌اساس مدلی که دارند ، متفاوت است.

عملکرد تریگر

دستگاه‌ها بر اساس عملکرد تریگر به دو نوع یک منظوره یا دومنظوره تقسیم می‌شوند . اگر دستگاه تک عملکرد باشد ، قابلیت تنظیم مقدار موادی که از آن خارج می‌شود، وجود ندارد . در نوع دوگانه ، روی دستگاه دسته‌ای برای کنترل میزان مواد تعیین شده است . به این شکل که اگر دسته را بیشتر فشار دهید ، مواد بیشتری روی پوست پاشیده می‌شود و اگر کمتر به آن فشار وارد کنید، آرایش ملایم‌تری خواهید داشت .

 

 

 

 

منبع دستگاه

دستگاه‌های آرایش ایربراش برای وارد کردن مواد و استفاده از آن سه مکانیزم دارند . مکانیزم گرانشی ، تعذیه از پایین دستگاه و منبع تعذیه جانبی . استفاده از مکانیسم گرانشی نسبت به سایر آنها به دلیل اینکه استفاده از آن آسان است ، بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد .

استفاده از ایربراش برای آرایش

احساس سبکی در زمان استفاده از ایربراش ، مناسب افرادی است که می‌خواهند به صورت روزانه از آن استفاده کنند ، همچنین افرادی که عادت به استفاده از کرم پودر ندارند . برای آرایش عروس استفاده از ایربراش انتخاب مناسبی است تا آرایشی ماندگار و یکدست داشته باشید .

آرایش ایربراش برای عروس

هنگام استفاده از ایربراش برای آرایش روز عروسی باید چند نکته را در نظر بگیرید .

انتخاب فرمول مناسب

برای انتخاب فرمول مناسب بهتر است با انواع آن آشنا شوید. سه نوع فرمول وجود دارد :

فرمول بر پایه آب : این نوع فرمول به سرعت بیشتری نسبت به بقیه خشک می‌شود . اگر قصد دارید روتوش سریعی داشته باشید از این فرمول استفاده کنید .

فرمول بر پایه سیلیکون : این روش  مناسب‌ترین روش برای عروسی است زیرا به دلیل استفاده از سیلیکون ، لایه ضخیمی ایجاد می‌شود که ضد آب است ، در نتیجه در ساعات طولانی زمان عروسی، آرایش ماندگاری خود را حفظ می‌کند .

فرمول بر پایه الکل : این فرمول به دلیل وجود الکل در صورت استفاده زیاد باعث خشکی پوست می‌شود . اما وجود الکل باعث ایجاد لایه ضد آب و ماندگاری زیاد آرایش می‌شود .

اگر قرار است در روز عروسی از آرایش ایربراش خودتان به تنهایی استفاده کنید ، بهتر است که حتما تمرین کنید . با استفاده از راهنمای دستگاه یا ویدئوهای آموزشی تمریناتی داشته باشید تا در روز عروسی به مشکل برنخورید.

آرایش با ایربراش ، ظاهری زیباتر از زمانی می‌دهد که فقط زیرسازی می‌کنید . پوستی یکدست و بی عیب و نقص حاصل کار با این دستگاه است . در زمان تمرین می‌توانید ، رنگ‌های مختلفی را برای زیرسازی مخلوط کنید ، تا به رنگ مورد پسند خود برای زمان عروسی برسید . همچنین می‌توانید با لیست کردن مقدار استفاده از هر رنگ و نام آن، راهنمایی برای خود درست کنید .

 

 

ترفندهای استفاده از آرایش ایربراش

اگر برای اولین بار است که از ایربراش استفاده می‌کنید ، بهتر است که قبل از امتحان روی پوست ، روی برگ کاغذ تمرین کنید . با این کار میزان مقداری که قلم روی کاغذ اسپری می‌کند را متوجه می‌شوید و کنترل آن را به دست می‌گیرید .   برای اینکه ظاهری مرتب و یکدست داشته باشید ، بهتر است رنگ را به صورت دایره وار روی پوست اسپری کنید ، در این صورت رگه ایجاد نمی‌شود و پوست ظاهری یکدست پیدا می‌کند .

مزایا و معایب استفاده از آرایش ایربراش

- ظاهری بی‌عیب با استفاده از ایربراش

- متناسب برای آرایش عروس

- امکان تعیین میزان پوششی که مواد روی پوست دارند

- امکان استفاده شخصی در منزل و نیاز نداشتن به آرایشگر

- ماندگاری آرایش تا 16 ساعت بدون بهم ریختگی

- روی لباس اثر باقی نمی‌گذارد

- کاربری آسان

- آرایش کردن در کمترین زمان

معایب استفاده از ایربراش

- مقدار زمانی را باید برای تمرین اختصاص دهید .

- نیاز است تا فرمولی تخصصی از ایربراش تهیه کنید .

 

هزینه و نحوه برگزاری کلاس آرایش با ایر براش در مازندران با مدرک فنی حرفه ای

قیمت آموزش آرایش با ایر براش در مازندران متناسب با تمام بودجه ها طراحی شده است . از این جهت کلاس های این دوره به شکل خصوصی (۱ تا ۳ نفر) و نیمه خصوصی (۳ تا ۸ نفر) برگزار می شود . همچنین این مجموعه از شهرهای دیگر مازندران ، هنرجو می پذیرد . برا اطلاع بیشتر با ما تماس بگیرید .

 

پاسخ به سوالات عمومی شما

 

در پایان دوره آرایش با ایر براش  چه مدرکی دریافت می کنم ؟

بعد از اتمام دوره  ، شما مدرک فنی حرفه ای را دریافت می کنید

هزینه دوره دوره آرایش با ایر براش درآرایش چقدر است؟ 

هزینه آموزش تخصصی دوره آرایش با ایر براش در آموزشگاه آرایشگری مراقبت و زیبایی لادن توکلی ، متناسب با تمام بودجه ها طراحی شده است . از این جهت کلاس های این دوره به سه شکل خصوصی ، نیمه خصوصی و گروهی  برگزار می شود .  با مراجعه به صفحه هزینه آموزش آرایشگری می‌توانید از تمامی هزینه های آموزشی مطلع شوید

چگونه می توانم از کیفیت کلاس های آموزشی شما مطمئن شوم؟

شما می‌توانید قبل از ثبت نام یک جلسه به طور آزمایشی در کلاس شرکت کنید تا با محیط کلاس و نحوه آموزش مربی آشنا شوید . 

برای دوره آرایش با ایر براش خودمون باید مدل بیاریم؟

بله در مرحله تمرین تکنیک ها لازم هست که مدل به همراه داشته باشید

آیا میتونم با مدرک  دوره آرایش با ایربراش سالن زیبایی  تاسیس کنم؟ 

خیر . برای تاسیس سالن زیبایی باید دوره آموزش آرایش و پیرایش را بگذرانید و یا در دوره های مربوط به مهارت های آرایشی پیرایش به صورت مجزا شرکت کنید

آیا تمام ابزار مورد نیاز این دوره را خودمان باید تهیه کنیم؟

بله . الزامی است که هنرجویان ابزار دوره را همراه داشته باشند

مدت زمان دوره آرایش با ایربراش  چقدر است؟

مدت زمان دوره آرایش با ایربراش در آموزشگاه آرایشگری مراقبت و زیبایی لادن توکلی در 30 ساعت می باشد که امکان برگزاری کلاس ها به صورت نیمه فشرده و فشرده نیز بنا به درخواست هنرجویان وجود دارد

انواع روش دوره آرایش با ایر براش  کامل آموزش داده میشه؟

بله ، دوره آرایش با ایر براش به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای آموزش می بینید

من شاغل هستم . آیا امکان تشکیل کلاس‌ها در روزهای تعطیل هم وجود دارد؟

بله . آموزشگاه آرایشگری زنانه مراقبت و زیبایی لادن توکلی  برای رفاه حال عزیزان شهرستانی و یا افرادی که شاغل هستند ،‌ کلاس‌های آموزشی را در روزهای جمعه و تعطیل نیز برگزار می‌کند

آیا بعد از شرکت در دوره آرایش با ایر براش میتونم سریع مشغول به کار بشم؟

بله سرفصل های تمام دوره های آموزشی در آموزشگاه آرایشگری مراقبت و زیبایی لادن توکلی ، جهت ورود به بازار کار طراحی شده است