دوره آموزش مراقبت کف سر

دوره آموزش مراقبت کف سر
رزرو کنید

ladan tavakoli ads2 ladan tavakoli ads

دوره آموزش مراقبت کف سر

دوره آموزش  مراقبت کف سر با مدرک معتبر فنی حرفه ای درمازندران

 

 

دوره آموزش مراقبت از پوست و مو در آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی

با آموزش مراقبت از پوست و مو، پزشک پوست خود باشید . پوست به عنوان اولین سد دفاعی بدن ، با تعرق به دفع سموم و مواد مضر می پردازد ؛ به همین دلیل نیاز به مراقبت و رسیدگی‌های بیشتری دارد تا شادابی و سلامتی را در برابر عوامل تهدید کننده حفظ کند . مراقبت های پوست و زیبایی برای افزایش شادابی ، زیبایی و کیفیت پوست ، جوانسازی و جلوگیری از بروز پیری زودرس و چروک‌های پوستی در سال‌های اخیر توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است . این مراقبت‌ها ، غالبا دانش ، تکنیک و مهارت‌هایی هستند که به جنس و سن فرد وابسته نبوده و به صورت عمومی برای همه افراد قابل اجرا هستند .

آموزشگاه مراقبت  و زیبایی لادن توکلی  ضمن ارائه انواع خدمات مرتبط با پوست ، مو و زیبایی و تناسب اندام ، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی مراقبت از سلامت و زیبایی نیز کرده است . دوره مراقبت از سلامت پوست ، مو و زیبایی یکی از دوره‌های محبوب در میان هنرجویان است که نه تنها برای افرادی که علاقمند به مراقبت‌های دقیق و علمی از پوست و مویشان هستند، مناسب است ، بلکه برای افراد جویای کار به خصوص جوانان نیز بسیار مفید و کاربردی است . در این دوره اصول مقدماتی مراقبت های مربوط به پوست، مو و ناخن ، منطبق بر استانداردهای دوره‌های فنی و حرفه‌ای ، برای پیشگیری ، تشخیص و درمان‌های اولیه مشکلات پوستی ارائه می‌شود تا هنرجویان جویای کار با طی دوره بتوانند موقعیت‌های شغلی مناسب و مورد علاقه خود را در کلینیک‌های زیبایی ، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی و حتی داروخانه‌ها بیابند .

–  شناخت بافت ، آناتومی و فیزیولوژی پوست

در پروسه مراقبت از پوست اولین و مهم‌ترین نکته دریافت شناخت صحیح و اصولی از پوست است . اول باید دانست هر پوستی از چه نوع است و چه ویژگی‌هایی دارد تا بتوان درمان و مراقبت های لازم آن را ارائه داد .

در طول دوره آموزش مراقبت از پوست و مو در آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی با بافت پوست ، ساختمان و ویژگی انواع پوست های خشک ، چرب و مختلط آشنا می‌شوید تا بتوانید نوع پوست خود یا مراجعینتان را تشخیص داده و بر اساس آن مراقبت ها و درمان های مورد نیاز پوست فرد را به او معرفی کنید . نوع مراقبت ها و درمان نیز در سرفصل‌های همین دوره ارائه می‌شود .

آشنایی با انواع محصولات بهداشتی، صابون، شامپو، لوسیون و انواع کرم‌ها

دنیای محصولات آرایشی و بهداشتی چنان گسترده است که کافی است به یک داروخانه و یا فروشگاه لوازم آرایشی مراجعه کنید تا در میان برندها و محصولات مختلف سردرگم نشوید که عطای خرید محصول مورد نیاز را به لقایش ببخشید. اما با شرکت در این دوره آموزشی با انواع محصولات بهداشتی و درمانی پوست و مو آشنا می‌شوید و می‌آموزید چه محصولی برای چه نوع پوستی مناسب است تا بدون سردرگمی محصول مورد نیاز و مناسب پوست خود را شناخته و یا محصول مد نظر مراجعینتان را به آنان معرفی کنید .

–  آشنایی با مشکلات ناخن و راه های مراقبت از سلامت آن‌ها و محصولات بهداشتی مرتبط

ناخن‌‎ها مانند دیگر اعضای بدن بیماری‌ها و ناراحتی هایی دارند که در صورت عدم رسیدگی و تشدید موجب سلب آسایش می‌شوند . این بیماری‌ها ممکن است ناشی از عواملی مانند باکتری ، قارچ ، ویروس باشد یا در اثر عدم مراقبت صحیح از ناخن ها مانند استفاده دائم از لاک ایجاد شود . در این دوره ضمن آشنایی مقدماتی با این عوامل راه های مراقبت از ناخن و داشتن ناخن هایی زیبا را نیز می‌آموزید .

–  آشنایی با ساختمان مو و بیماری های شایع آن مانند ریزش مو، موخوره و سفید شدن مو

مو و زیبایی آن نه تنها دغدغه بانوان بلکه اکثر آقایان نیز هست . مو ، انواع مو ، مشکلات و بیماری های شایع مو و راه های رسیدگی و مراقبت از آن برای داشتن گیسوانی زیبا و سالم در این دوره به شما عزیران آموزش داده می‌شود . علاوه بر آن در این دوره می‌توانید داروها ، شامپوها و محصولات مناسب هر نوع مو را شناخته تا متناسب با نیاز هر فرد ، محصول مورد نیاز را معرفی کنید . دوره های مذکور جهت ارتقا سطح علمی و مهارتی هنرجویان به صورت تئوری و عملی برگزار می‌شود . در پایان هر دوره در صورت نیاز هنرجویان گواهی سازمان فنی و حرفه‌ای ایران نیز به آن‌ها اعطا می‌گردد .

هزینه و نحوه برگزاری کلاس مراقبت کف سر در مازندران با مدرک فنی حرفه ای

قیمت آموزش مراقبت کف سر در مازندران متناسب با تمام بودجه ها طراحی شده است . از این جهت کلاس های این دوره به شکل خصوصی (۱ تا ۳ نفر) و نیمه خصوصی (۳ تا ۸ نفر) برگزار می شود . همچنین این مجموعه از شهرهای دیگر مازندران ، هنرجو می پذیرد . برا اطلاع بیشتر با ما تماس بگیرید .

 

پاسخ به سوالات عمومی شما

 

در پایان دوره مراقبت کف سر  چه مدرکی دریافت می کنم ؟

بعد از اتمام دوره ،  شما مدرک فنی حرفه ای را دریافت می کنید

هزینه دوره آموزش مراقبت کف سر چقدر است؟

هزینه آموزش تخصصی مراقبت کف سر در آموزشگاه آرایشگری مراقبت و زیبایی لادن توکلی ، متناسب با تمام بودجه ها طراحی شده است . از این جهت کلاس های این دوره به سه شکل خصوصی ، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود . با مراجعه به صفحه هزینه آموزش آرایشگری می‌توانید از تمامی هزینه های آموزشی مطلع شوید . 

چگونه می توانم از کیفیت کلاس های آموزشی شما مطمئن شوم؟

شما می‌توانید قبل از ثبت نام یک جلسه به طور آزمایشی در کلاس شرکت کنید تا با محیط کلاس و نحوه آموزش مربی آشنا شوید . 

برای تمرین شناسایی شرایط غیر طبیعی مو و پوست سر خودمون باید مدل بیاریم؟

بله در مرحله تمرین تکنیک ها لازم هست که مدل به همراه داشته باشید

آیا میتونم با مدرک مراقبت کف سر  سالن زیبایی تاسیس کنم؟ 

خیر . برای تاسیس سالن زیبایی باید دوره آموزش آرایش و پیرایش را بگذرانید و یا در دوره های  مربوط به مهارت های آرایشی پیرایش به صورت مجزا شرکت کنید

آیا تمام ابزار مورد نیاز این دوره را خودمان باید تهیه کنیم؟

بله . الزامی است که هنرجویان ابزار دوره را همراه داشته باشند

مدت زمان دور مراقبت کف سر سر چقدر است؟

مدت زمان دوره آموزش رفع مشکلات موهای رنگ شده  در آموزشگاه آرایشگری مراقبت و زیبایی لادن توکلی در 30 ساعت می باشد که امکان برگزاری کلاس ها به صورت نیمه فشرده و فشرده نیز بنا به درخواست هنرجویان وجود دارد

انواع روشهای مراقبت از کف سر کامل آموزش داده میشه؟

بله ، در دوره آموزش رفع مشکلات موهای رنگ شده ، شناسایی پوست سر و چگونگی مراقبت از موها و کف سر  را به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای آموزش می بینید

من شاغل هستم . آیا امکان تشکیل کلاس‌ها در روزهای تعطیل هم وجود دارد؟

بله . آموزشگاه آرایشگری زنانه مراقبت و زیبایی لادن توکلی  برای رفاه حال عزیزان شهرستانی و یا افرادی که شاغل هستند ،‌ کلاس‌های آموزشی را در روزهای جمعه و تعطیل نیز برگزار می‌کند

آیا بعد از شرکت در دوره مراقبت کف سر  میتونم سریع مشغول به کار بشم؟

بله سرفصل های تمام دوره های آموزشی در آموزشگاه آرایشگری مراقبت و زیبایی لادن توکلی ، جهت ورود به بازار کار طراحی شده است