دوره آموزش ویتامینه موی آسیب دیده

دوره آموزش ویتامینه موی آسیب دیده
رزرو کنید

ladan tavakoli ads2 ladan tavakoli ads

دوره آموزش ویتامینه موی آسیب دیده

دوره آموزش شستشو و ویتامینه کردن موهای آسیب دیده با مدرک معتبر فنی حرفه ای در مازندران

 

 

اصول شستن صحیح مو در آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی

شستن مو معمولا با شامپو زدن شروع می شود و با نرم کننده و آبکشی و خشک کردن هم به اتمام می رسد . در حین این پروسه به ظاهر ساده ، موها آسیب پذیر هستند و حتی کوچک ترین بی احتیاطی منجر به صدمات شدید مو می شود . در صورتی که نحوه صحیح شستشوی موها موجب می شود تا زیبایی طبیعی مو حفظ شود و موها سالم و با طراوت باقی بمانند .  عملیات شستن صحیح مو را به آرامی انجام دهید تا هیچ آسیبی به موها وارد نشود .

- بخار دادن موها

می توانید مستقیم موها را خیس کنید و بعد شامپو بزنید ولی روش شستن صحیح موها به این صورت است که ابتدا موها را بخار دهید . بخار دادن به موها اصلا کار عجیب و غریبی نیست و چندان هم وقت تان را نمی گیرد . با استفاده از یک حوله تمیز می توانید این کار را انجام دهید . ابتدا حوله را در آب داغ غوطه ور کنید . سپس آب اضافی حوله را بگیرید و آن را روی سر خود قرار دهید . تقریبا یک ربع موها زیر حوله و بخار باشد تا پوست سر نرم شود . بعد از 15 دقیقه می توانید پوست سر و موها را کمی ماساژ دهید تا به راحتی آلودگی ها جدا شود . انگشتان را به حالت دورانی روی پوست سر حرکت دهید و موها را به آرامی مالش بدهید . با این کار منافذ پوست سرتان باز می شود . آلودگی و گرد و غبار و چربی منافذ پوست سر را مسدود می کنند . بعد از باز کردن منافذ پوست می توانید به روش عادی موها را بشویید . احتمالا مشابه همین کار را برای پوست صورت تان انجام داده اید . نحوه کار مثل همان است و فرق چندانی ندارد .

- شامپو زدن به موها

انتخاب شامپو مهم ترین کاری است که می توانید برای زیبایی موهای تان انجام دهید . کار به این سادگی نیست که به اولین فروشگاه بروید و یک شامپو خریداری کنید . انتخاب شامپو باید بر اساس جنس موهایتان باشد ، شرکت های تولید کننده انواع شامپو برای موهای معمولی ، خشک و چرب تولید کرده اند . محصولاتی را خریداری کنید که حاوی سولفات نیستند . کمی بیشتر خرج کنید و یک شامپوی خوب و استاندارد خریداری کنید . انواع شامپوی ویتامینه ، کراتینه و پروتئینه نیز تولید شده که هر کدام مزایای خاص خود را دارند . کف زیاد نشان دهنده مرغوبیت شامپو نیست . اگر در این زمینه اطلاعاتی ندارید از یک متخصص زیبایی مو، کمک بگیرید .

روش شستن صحیح مو با شامپو به این صورت است :

ابتدا مقداری شامپو را در کف دست بریزید . کف دست ها را به هم بمالید تا شامپو کف کند . حالا به آرامی پوست سر را با شامپو ماساژ دهید . برای ماساژ دادن از ناخن استفاده نکنید و  از انگشتان استفاده کنید . از ریختن مستقیم شامپو روی کف سر خودداری کنید . با این کار احتمال ریزش مو وجود دارد .

 

نمونه ای از دوره آموزش ویتامینه کردن مو

- آبکشی موها

اگر موهای کوتاه یا کم پشت دارید یک دست شامپو زدن کافی است . برای خانم هایی که موهای بلند یا پر پشت تری دارند توصیه می شود دو دست موها را شامپو بزنند تا همه آلودگی های پوست سر به خوبی تمیز شود . نیازی نیست شامپو را روی همه قسمت های مو بمالید هدف تنها پوست سر است تارهای مو خود به خود با شامپو آغشته می شوند . اگر از نرم کننده یا شامپوهای درمانی استفاده می کنید پس از شستن این محصولات را نیز استفاده کنید . سپس موها را خوب آبکشی کنید . در اغلب اوقات بقایای شامپو روی موها باقی می ماند که اصلا چیز جالبی نیست و موجب صدمه به مو می شود .

شستن صحیح مو در آموزشگاه لادن توکلی

شستشوی روزانه موها با شامپو ممنوع است در هوای گرم تابستان می توانید هر روز دوش بگیرید ولی از شامپو استفاده نکنید . آب به تنهایی برای از بین بردن عرق و گرد و غبار کافی است . موهای نازک و صاف به شستشوی بیشتری نیاز دارند زیرا این موها چرب تر هستند ولی موهای فر چربی کمتری دارند و دیرتر کثیف می شوند . به این ترتیب لازم نیست موهای فرتان را زود به زود بشویید . برای شستن صحیح مو به شامپوی مناسب نیاز دارید . استفاده از شامپوهای حاوی پارابن ( Paraben ) و سولفات به کلی ممنوع است.ضرر این شامپوها خیلی بیشتر از فایده اش هست . برای اغلب افراد این نوع شامپوهای حاوی سولفات و پارابن ، عوارض و حساسیت به همراه دارند . نکته مهم دیگر در مورد دمای آب است . بهترین دما برای شستن صحیح مو همان آب ولرم است . در واقع نه احساس داغی و نه سردی دارید و دمای آب مطبوع است . برخی تحقیقات تجربی در مورد فواید آبکشی موها با آب سرد ، وجود دارد ولی این مورد نیازمند بررسی های بیشتر علمی است .

روش شستن صحیح مو در آموزشگاه لادن توکلی

در صورتی که شامپوی مناسب در دسترس ندارید موها را با آب خالی بشویید . حتی می توانید از شامپوی خشک هم استفاده کنید . ضرر این کار خیلی کمتر از مواد شوینده نامناسب است . بعد از شستشو و آبکشی موها ، با حوله پنبه ای موها را خشک کنید . برای خشک کردن موها، هرگز حوله را به دور سر نپیچید . تا حدی که آب اضافی موها گرفته شود کافی است از خشک کردن کامل موها بپرهیزید . اجازه دهید موها در هوای آزاد خشک شود . به جز در مواقع ضروری از سشوار برای خشک کردن موها استفاده نکنید . گرما دشمن کوتیکول مو است و موجب آسیب جدی می شود . اما مهم ترین نکته را فراموش نکنید . موهای خیس و مرطوب خیلی آسیب پذیرتر هستند و به سادگی کشیده می شوند. برای اینکه موهای زیبا و سالم داشته باشید تا زمان خشک شدن موها از شانه و برس استفاده نکنید . موقع شانه زدن موهای مرطوب ، تارهای مو کشیده می شوند و دیگر به حالت قبل بر نمی گردند . در محل کشیدگی موها نازک می شود و بعد از همان نقطه موها خورد شده و می ریزد .

هزینه و نحوه برگزاری کلاس شستشو و ویتامینه کردن موهای آسیب دیده در مازندران با مدرک فنی حرفه ای

قیمت آموزش شستشو و ویتامینه کردن موهای آسیب دیده در مازندران متناسب با تمام بودجه ها طراحی شده است . از این جهت کلاس های این دوره به شکل خصوصی (۱ تا ۳ نفر) و نیمه خصوصی (۳ تا ۸ نفر) برگزار می شود . همچنین این مجموعه از شهرهای دیگر مازندران ، هنرجو می پذیرد . برا اطلاع بیشتر با ما تماس بگیرید .

 

پاسخ به سوالات عمومی شما

 

در پایان دوره شستشو و ویتامینه کردن موهای آسیب دیده  چه مدرکی دریافت می کنم؟   

بعد از اتمام دوره شما مدرک کار با مواد شیمیایی با مدرک فنی حرفه ای را دریافت می کنید

هزینه دوره آموزش شستشو و ویتامینه کردن موهای آسیب دیده  چقدر است؟

هزینه آموزش تخصصی رنگ مو در آموزشگاه آرایشگری مراقبت و زیبایی لادن توکلی ، متناسب با تمام بودجه ها طراحی شده است. از این جهت کلاس های این دوره به سه شکل خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود. با مراجعه به صفحه هزینه آموزش آرایشگری می‌توانید از تمامی هزینه های آموزشی مطلع شوید

چگونه می توانم از کیفیت کلاس های آموزشی شما مطمئن شوم؟

شما می‌توانید قبل از ثبت نام یک جلسه به طور آزمایشی در کلاس شرکت کنید تا با محیط کلاس و نحوه آموزش مربی آشنا شوید

برای تمرین بشستشو و ویتامینه کردن موهای آسیب دیده، خودمون باید مدل بیاریم؟

بله در مرحله تمرین تکنیک ها لازم هست که مدل به همراه داشته باشید

آیا میتونم با مدرک شستشو و ویتامینه کردن موهای آسیب دیده  سالن زیبایی تاسیس کنم؟  

خیر . برای تاسیس سالن زیبایی باید دوره آموزش آرایش و پیرایش را بگذرانید و یا در دوره های  مربوط به مهارت های آرایش و پیرایش به صورت مجزا شرکت کنید

آیا تمام ابزار مورد نیاز این دوره را خودمان باید تهیه کنیم؟

بله . الزامی است که هنرجویان ابزار دوره را همراه داشته باشند

مدت زمان دوره آموزش شستشو و ویتامینه کردن موهای آسیب دیده   چقدر است؟

مدت زمان دوره آموزش رنگ و لایت در آموزشگاه آرایشگری مراقبت و زیبایی لادن توکلی در 30 ساعت می باشد که امکان برگزاری کلاس ها به صورت نیمه فشرده و فشرده نیز بنا به درخواست هنرجویان وجود دارد

ترکیب انواع رنگ موها کامل آموزش داده میشه؟

بله ، در دوره آموزش رنگ مو ، ترکیب کردن رنگ ها را به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای آموزش می بینید

من شاغل هستم . آیا امکان تشکیل کلاس‌ها در روزهای تعطیل هم وجود دارد؟

بله . آموزشگاه آرایشگری زنانه مراقبت و زیبایی لادن توکلی  برای رفاه حال عزیزان شهرستانی و یا افرادی که شاغل هستند ،‌ کلاس‌های آموزشی را در روزهای جمعه و تعطیل نیز برگزار می‌کند

آیا بعد از شرکت در دوره رشستشو و ویتامینه کردن موهای آسیب دیده   میتونم سریع مشغول به کار بشم؟

بله سرفصل های تمام دوره های آموزشی در آموزشگاه آرایشگری مراقبت و زیبایی لادن توکلی ، جهت ورود به بازار کار طراحی شده است