بهترین سالن آموزشگری زنانه در مازندران

آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی

بهترین سالن آموزشگری زنانه در مازندران

 

 

اولین اقدامی که باید برای انتخاب ملک سالن زیبایی  و آرایشگاه خود مشخص کنید میزان سرمایه  و هزینه ای است که  برای خرید ، اجاره یا رهن باید پرداخت کنید . قیمت ملک از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت است ، کافی است این سوال را از خود بپرسید که چقدر برای ملک سرمایه دارید ؟  و اینکه آیا بعد از انتخاب ملک  وصرف هزینه برای آن آیا برای تجهیزات ، تبلیغات ، هزینه پرسنل  و … سرمایه لازم  و کافی برای شما باقی خواهد ماند ؟ اگر جواب خیر بود حتما در انتخاب مکان سالن خود تجدید نظر کنید . چرا که اولویت های  بسیاری هستند که در موفقیت سالن ما تاثیرگذار خواهند بود ، و تنها صرف مکان مناسب نمی تواند ما را به توفیق آنچنانی برساند . 

شرایط مکان سالن زیبایی از نظراتحادیه

حداقل متراژ برای مکان آرایشگاه زنانه از نظر اتحادیه صنف ارایشگاه های زنانه حداقل ۱۸ متر است . این متراژ بسته به تنوع کار آرایشگاه بسیار متفاوت خواهد بود . معمولا برای یک کار معمولی باید حداقل ۳۰ متر در تهران  و ۵۰ متر در شهرستان ها باشد . می‌توانید با یک یا  دو یا سه  نفر نیروی کار متخصص و با تجربه کار را شروع کنید . مورد مهم برای انتخاب محل تاسیس آرایشگاه زنانه این است که ملک باید حتما موقعیت تجاری  یا اداری  داشته  باشد . البته برای تأسیس آموزشگاه آرایشگری می توان از املاکی که کار برد مسکونی دارند نیز استفاده  نمود که هزینه کمتری در بر دارد . خانم هایی که قصد افتتاح سالن زیبایی  یا آرایشگاه زنانه خود را دارند ، حتما باید از سوی اتحادیه جواز کسب را دریافت کنند . و در این خصوص نیز گواهی عدم سوء پیشینه و عدم اعتیاد داشته  و البته صلاحیت آن باید از سوی اداره اماکن ونیروی انتظامی هم تایید شود . پس از اینکه شما مکان خود را انتخاب کردید از سوی اماکن کارشناسان برای تایید شرایط  مکان آرایشگاه  وسالن شما به محل شما برای بررسی  و تایید خواهند آمد  . 

نکته برای انتخاب بهترین مکان برای سالن زیبایی و آرایشگاه

قرار گرفتن آرایشگاه  و سالن در مکان های  پر رفت وآمد و خیابان های شلوغ

این نکته را باید بدانید که مکان آرایشگاه های معروف  و خوب ، معمولا در جاهای شلوغ  و پر رفت وآند قرار دارند ، بنابراین فکر تاسیس آرایشگاه زنانه در جاهای خلوت و پرت را نداشته باشید ، به دلیل اینکه سالن های زیبایی برند شده  و معروف از طریق تابلو و تبلیغات عالی توانسته اند به مشتری های خود اعلام کنند که چه خدماتی را ارائه می دهند . پس شما هم خود را از این موهبت دریغ نکنید . 

نصب اعلانات ، تابلوها و بنرها به صورتی که جلوی دید عموم باشد . 

کافی است طرحی جالب و گرافیکی زیبا برای تابلو و بنر خود داشته باشید ، آنگاه می توانید نتیجه شگفت انگیز آن را مشاهده کنید . موقعیت سالن ( نزدیکی به فروشگاه ها ، پاساژها و به دور از خدماتی که آقایان در آنجا بیشتر فعالیت می کنند مانند : تعمیرات خودرو ، باشگاه بدن سازی و ... بسیار از خانم ها سالنی را می پسندند که در نزدیکی خدمات دیگر آنها باشد ، یعنی وقتی از سالن بیرون می آیند  بتوانند به راحتی  و بدون دغدغه کارهای  دیگر خودشان نظیر خرید خود را انجام دهند . پس نزدیکی به مکان هایی که ارائه دهنده خدمات به بانوان هستند ، می تواند مکانی ایده عال برای آرایشگاه و سالن زیبایی ها باشد . در دسترس بودن (ثبت لوکیشن بر روی گوگل مپ ، قرار گرفتن در خیابان اصلی ، پرترافیک نبودن ) . سالنی موفق است که مشتری به راحتی و به سرعت به آن دسترسی داشته باشد ، پس راحتی و سرعت دسترسی به سالن را جزو ملاک های خود قرار دهید .

نداشتن رقابت در ابتدای کار خصوصا در اطراف سالن

بسیاری از مدیران و سرمایه گذاران در ابتدای کار این موضوع را نادیده می گیرند که بدون رقیب بودن چه منفعتی را برای ما خوهد داشت ، چرا که در ابتدای کار ما نیاز به مراجعه مشتری  و جلب اعتماد آنها هستیم و کافی است سالن رقیب ما که ممکن است  قدیمی هم باشد این امکان را برای ما به وجود نیاورد .

امکانات و تجهیزات (داشتن پارکینگ ، آیفون تصویری ، آسانسور)

حتما در انتخاب مکان برای سالن زیبایی خود تجهیزات آن را بررسی کنید ، چرا که امروزه خدمات جانبی ما برای ما درآمد به وجود می آورد .  ازمهمترین شرایط ملک  برای آرایشگاه زنانه داشتن فضای پارک و پارکینگ است . اگر سالن شما جایی برای پارک کردن ندارد به فکر سالن زدن نباشید .  

فضا و متراژ سالن

بسته به نوع و تعداد خدمات حتما فضای کافی و مناسب آن را انتخاب کنید . فضای نفس کشیدن برای پرسنل و مشتری داشته باشید .  امنیت سالن ( قابل دید نباشد ، داشتن دزدگیر ، نگهبان ، دوربین مدار بسته ) یکی از مواردی که حتی اتحادیه و اماکن به آن حساسیت دارند ، امنیت سالن هاست ، و اینکه مشتری به مکانی مراجعه می کند که در آن احساس امنیت و راحتی کند . 

فضای شیک ، منظم، تمیز و راحت برای سالن زیبایی ایجاد کنید : 

سالن های حرفه ای همیشه فضای بسیار مرتب ، تمیز ، آرامش بخش  و راحتی را برای مشتریان  و پرسنل خود به وجود می آورند . حتما موارد بهداشتی که یکی از مهمترین بخش های مربوط به سالن می باشد را رعایت کنید ، چرا که می تواند مشتریان سالن ما را افزایش دهد . همیشه سعی کنیم از تمیز و پاکیزه بودن تجهیزات ، سرویس ها ، پذیرایی ها و … اطمینان حاصل کنیم و در طول روز این موارد را چندین بار مورد بازدید قرار دهیم . استفاده از موزیک لایت و آرامش بخش ، نورپردازی حرفه ای و مناسب ، اتاق انتظارمناسب ، دیزاین شیک  و مدرن و  … را حتما در سالن خود لحاظ کنید . 

 در مجموعه سالن زیبایی لادن توکلی  فضا و مکان مجهز به نورپردازی  ، صدا گذاری  و همچنین فضایی زیبا و رویایی  برای عکس را برای مشتریان و همینطور هنرجوهای خود در نظر گرفته است . یک سالن شیک و مدرن  که  می توان با خیال آسوده  ، حس هیجان و نوآوری را در خود بیابید . 

سالن آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی با 20 سال سابقه کار قصد دارد تمام هنرجوهایش را در زمینه  آرایشگری  با کسب بهترین و معتبرترین مدرک فنی حرفه ای با مدرس مجرب  به هنرجو هایش از  شهرهای مختلف مازندران ازجمله بابلسر ، فریدونکنار ، بهنمیر ، بابل  ، ساری ، جویبار و غیره  با قیمت های مصوب مناسب  آموزش  دهد .  

شما ‌عزیزان‌ ‌می‌ ‌توانید ‌در ‌هر ‌ساعت‌ ‌از ‌شبانه‌ ‌روز ‌نسبت‌ ‌به‌ ‌تکمیل‌ ‌فرم‌ ‌ثبت‌ ‌نام‌ ‌آنلاین‌ ‌در ‌سایت‌ لادن توکلی

 ‌به‌ آدرس : استان مازندران ، بابلسر ، خیابان شریعتی ،  شریعتی 14 ، ابتدای محبوبی 15 

 شماره تماس  : ‌09111137866

به سایت

https://ladan-tavakoli.com/ ‌ 

اقدام نمایید  .