بهترین آموزش شینیون مو در مازندران

آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی

بهترین آموزش شینیون مو در مازندران

در دوره آموزشی شینیون مو یک روند کامل آراستن موها جهت حالت دادن و زیبا سازی مو ، به شما آموزش داده می شود . این دوره شامل آموزش های جامع مربوط به شینیون مو از جمله : آموزش شناخت انواع فرم های صورت ، آموزش شینیون های متناسب با تمام فرم های صورت ، آموزش کار با تمام ابزار و لوازم شینیون ، آموزش انواع تکنیک های انجام شینیون و آموزش مدل های مختلف شینیون می شود . هنرجو در این دوره نحوه انتخاب و انجام بهترین مدل شینیون با توجه به انواع فرم های چهره را می آموزد . هدف این دوره آموزشی ، تربیت افراد ماهر و متخصصی است  که توانایی انجام تمام مدل های به روز شینیون بر اساس خواست و سلیقه مشتری را دارند . 

 

 

مراحل آموزش شینیون

در آموزشگاه فنی حرفه ای لادن توکلای در ابتدای کلاس شینیون با مقدمات آماده سازی مو قبل از شینیون آشنا می شوید . سپس مربی به ابزارهای مختلف مورد استفاده  در شینیون مو می پردازد ، در این مرحله ، انواع شینیون های باز و بسته را آموزش می بینید . در مرحله چهارم ، روش صحیح انجام براشینگ و کرلی را یاد می گیرید .  در نهایت با کمک مربی ، تمرین عملی مدل های مختلف شینیون را روی مدل انجام می دهید . 

دوره آموزش شینیون

در کلاس شینیون مو آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی ، هنرجو ابتدا با فرم های صورت آشنا شده و سپس مدل های رایج شینیون های مو  به آنها آموزش داده می شود . یکی از روش های دسته بندی شینیون مو ، بر اساس کشورها بوده که در این بین ، شینیون فرانسوی ، شینیون رومی ، شینیون هندی ، شینیون کره ای و شینیون روسی ، رایج تر هستند . در مرحله اول آموزش شینین مو ، مدل های رایج برای شینیون مو آموزش داده می شو د. در مرحله بعد ، هنرجو نحوه انتخاب مدل شینیون بر مبنای فرم چهره افراد را یاد گرفته و چندین مدل شینیون را به صورت عملی انجام داده و تمرین می کند . 

یکی از مهم ترین بخش های انجام شینیون مو ، انتخاب مدل شینیونی است که به روز بوده و اصطلاحا مد باشد .  در این دوره آموزشی ، ژورنال های معتبر و همچنان صفحات اینستاگرامیمان معرفی شده که هنرجو با دنبال کردن آن ها همواره به روز بوده و مدل های جدید شینیون  را یاد گرفته و انجام می دهد . این کار باعث جلب رضایت مشتری و رونق کسب و کار هنرجویان می شود .

 

 

 

نحوه برگزاری دوره شینیون

تعداد شرکت کنندگان

در آموزشگاه  مراقبت و زیبایی لادن توکلی کلاس های شینیون به دو صورت خصوصی و نیمه خصوصی و همچنین گروهی نیز  برگزار می شود . طبق قوانین  مدرک معتبر فنی حرفه ای  کلاس ها بعد از به حد نصاب رسیدن با هماهنگی مربی هفته ای سه بار برگزار می شود . ضمنا برای خانم هایی کارمند و یا افرادی که از شهرستان تشریف می آورند ، امکان برگزاری کلاس ها در آخر هفته ها ، روزهای تعطیل و ساعت های عصر نیز وجود دارد . 

سالن آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی با 20 سال سابقه کار قصد دارد تمام هنرجوهایش را در زمینه بهترین آموزش شینیون با کسب بهترین و معتبرترین مدرک فنی حرفه ای با مدرس مجرب  به هنرجو هایش از  شهرهای مختلف مازندران ازجمله  بابلسر ، فریدونکنار ، بهنمیر ، بابل ، ساری ، جویبار و غیره  با قیمت های مصوب مناسب  آموزش  دهد .  

شما ‌عزیزان‌ ‌می‌ ‌توانید ‌در ‌هر ‌ساعت‌ ‌از ‌شبانه‌ ‌روز ‌نسبت‌ ‌به‌ ‌تکمیل‌ ‌فرم‌ ‌ثبت‌ ‌نام‌ ‌آنلاین‌ ‌در ‌سایت‌ لادن توکلی

 ‌به‌ آدرس : استان مازندران ، بابلسر ، خیابان شریعتی ،  شریعتی 14 ، ابتدای محبوبی 15 

 شماره تماس  : ‌09111137866

به سایت

https://ladan-tavakoli.com/ ‌ 

اقدام نمایید  .