چرا باید دوره های آرایشگری را یاد بگیریم ؟

آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی

چرا باید دوره های آرایشگری را یاد بگیریم ؟

تنها داشتن ابزار و لوازم آرایشی با کیفیت و گران قیمت کافی نیست . اگر نحوه استفاده از آن ها را ندانید ، عملا هیچکدام به کار شما نخواهند آمد و نمی توانید بهترین استفاده را از آن ها ببرید . چه بسا استفاده غلط از یک محصول تاثیر منفی بر روی آرایش شما بگذارد . بنابراین ضروری است که بدانید چگونه و به چه ترتیبی باید از لوازم آرایشی استفاده کنید تا بهترین و بیشترین تاثیر را داشته باشند .

معرفی آموزشگاه آرایشگری مراقبت و زیبایی لادن توکلی 

 

 

اگر می خواهید برندهای لوازم آرایشی را بشناسید ، نحوه استفاده از آن ها را یاد بگیرید ، ویژگی های چهره خود را بشناسید و تکنیک های آرایش مخصوص آن را بیاموزید ، اولین قدم ثبت نام در یک آموزشگاه آرایشگری حرفه ای و معتبر است .

یکی از بهترین و مطمئن ترین موسسه هایی که می توانید به آن اعتماد کنید و دوره آموزشی مورد نظر خود را با خیال آسوده در آن بگذرانید ، آموزشگاه آرایشگری مراقبت و زیبای لادن توکلی است است . لادن توکلی علاوه بر آموزش خودآرایی ، ‌تمام دوره های آرایشگری مانند دوره آموزش اصلاح ابرو ، کوتاهی مو ، لیفت و لمینت مژه و مو ، کراتین و صافی مو و … را با بهترین کیفیت به هنرجویان ارائه می دهد . همچنین ، با دریافت مدرک معتبر فنی و حرفه ای بعد از اتمام دوره می توانید به راحتی کسب و کار خود را شروع کنید و به درآمدهای بالا دست پیدا کنید . از دیگر ویژگی های منحصر به فرد آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی  می توان به موارد زیر اشاره کرد : 

 

 

همکاری با اساتید حرفه ای و باتجربه باعث می شود هنر جویان با جدیدترین و بهترین مدل ها و تکنیک ها آشنا شوند . 

برگزاری کلاس ها به ۳ صورت خصوصی ، نیمه خصوصی ، و گروهی . 

شهریه مناسب و مقرون به صرفه . 

پشتیبانی ۶ ماهه آموزشگاه و مربیان از هنرجویان برای مشاوره و رفع اشکال . 

ارائه آموزش ها به صورت کاملا عملی . 

ارائه سرفصل های استاندارد و متناسب با بازار کار روز . 

شما ‌عزیزان‌ ‌می‌ ‌توانید ‌در ‌هر ‌ساعت‌ ‌از ‌شبانه‌ ‌روز ‌نسبت‌ ‌به‌ ‌تکمیل‌ ‌فرم‌ ‌ثبت‌ ‌نام‌ ‌آنلاین‌ ‌در ‌سایت‌ لادن توکلی . 

 ‌سالن آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی با 20 سال سابقه کار قصد دارد تمام هنرجوهایش را در زمینه آرایشگری با کسب بهترین و معتبرترین مدرک فنی حرفه ای با مدرس مجرب به هنرجو هایش از شهرهای مختلف مازندران ازجمله بابلسر ، فریدونکنار ، بهنمیر ، بابل  ، ساری ، جویبار و غیره  با قیمت های مصوب مناسب  آموزش  دهد .  

شما ‌عزیزان‌ ‌می‌ ‌توانید ‌در ‌هر ‌ساعت‌ ‌از ‌شبانه‌ ‌روز ‌نسبت‌ ‌به‌ ‌تکمیل‌ ‌فرم‌ ‌ثبت‌ ‌نام‌ ‌آنلاین‌ ‌در ‌سایت‌ لادن توکلی . 

 ‌به‌ آدرس : استان مازندران  ، بابلسر ، خیابان شریعتی ،  شریعتی 14 ، ابتدای محبوبی 15 

 شماره تماس  :  ‌09111137866

به سایت

https://ladan-tavakoli.com/ ‌ 

اقدام نمایید  .