همه چیز در مورد سبک آرایش جهانی در مازندران

آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی

همه چیز در مورد سبک آرایش جهانی در مازندران

آشنایی با انواع سبک های آرایش در جهان

انواع سبک های آرایشی بسیار وسیع و پیچیده می باشد که برای تسلط پیدا کردن به همه قواعد و قانون آن در دنیای میکاپ و آرایش نیاز به تجربه فراوانی دارد . سبک های آرایشی را می توان بر اساس چگونگی استفاده از عمق و رنگ و همچنین توازن میان آرایش قسمت های مختلف اجزای صورت دسته بندی کرد . در دنیای میکاپ ، چند استایل یا سبک معروف وجود دارد که از جمله آن ها می توان به سبک کلاسیک ، اروپایی ، عربی ، هالیوودی و … اشاره کرد . در میان برخی سبک های آرایشی تفاوت بسیار کوچکی وجود دارد که تشخیص را برای افراد سخت می کند . در صورت داشتن ذوق و علاقه و خلاقیت به خرج دادن همراه با رعایت نکات و قواعد مربوط به هر سبکی می توان مهارت کافی را به دست آورد . هدف ما معرفی سبک های معروف آرایش به شما عزیزان می باشد .

آرایش کلاسیک

آرایش کلاسیک آرایشی است که بر پایه سبک معمولی با اصول خاص انجام می شود و هیچ گونه طراحی و دیزاین در آن دیده نمی شود . روش اصلی و اولیه در هرکاری را کلاسیک می گویند . آرایش کلاسیک همان آرایش های پایه و اصلی است که عاری از هرگونه نقش و نگار و طراحی، کاملاً ساده و بدون طرح های فشن است . یکی از ویژگی‌های جالب آرایش کلاسیک در این است که چهره خانم‌ها با آن ، شبیه چهره معصومانه عروسک‌ها می‌شود و این از دوست ‌داشتنی ‌ترین معیارهای آرایشی است که خیلی از بانوان به دنبال آن هستند . در آرایش کلاسیک زیرسازی و متعادل سازی چهره با فرمول های ثابت انجام شده و تنوع رنگ در چهارچوبی قانونمند به کار گرفته می شود . وزن آرایش در دو ناحیه چشم ها و لب ها در تناسب کامل با یکدیگر بوده و اگر آرایش چشم ها در این سبک سنگین و غلیظ باشد استفاده از رژ لب باید به شکلی ملایم انجام شود و برعکس .

 

 

آرایش اروپایی یا لایت

کلمه لایت یک کلمه انگلیسی به معنی روشن است . که به دلیل استفاده از رنگ‌های روشن در این سبک آرایش برای آن انتخاب شده است . و به دلیل رواج استفاده از این سبک در اروپا به سبک اروپایی نیز شناخته شده است . آرایش لایت یا آرایش اروپایی که با نام‌های آرایش ملایم یا آرایش دخترانه هم عنوان می‌شود سبکی از آرایش است که حالت طبیعی از آرایش را روی صورت ایجاد می‌کند . یعنی خبری از رژلب های پررنگ و تیره ، مژه و آرایش چشم بولد و غلیظ نیست و همه چیز کاملا نچرال و طبیعی است .

 

 

آرایش شرقی

در آرایش شرقی محدودیتی در زمینه استفاده از رنگ‌های متنوع وجود ندارد ولی استفاده از رنگ‌های شاد و زنده و گرم بیشتر به چشم می آید . سلیقه شخصی در میکاپ های شرقی بیشتر از میکاپ اروپایی و غیره اعمال می‌شود هارمونی داشتن رژلب ، رنگ مو ، رنگ لباس و کل میکاپ از اهمیت زیادی برخوردار است .

 

 

آرایش عربی

در آرایش عربی به دلیل استفاده از رنگ های گرم و تیره به میزان بالا شاهد یک آرایش غلیظ خواهیم بود . استفاده زیاد از رنگ های چرب و براق باعث شلوغ شدن و تغییرات زیادی در چهره فرد می شود و اصلا هیچ شباهتی به سبک های آرایشی دیگر ندارد . در این سبک در تمام اجزای صورت ( چشم ، ابرو ، گونه و لب  ) استفاده از رنگ های تیره بلامانع است. ابروهای پررنگ ، خط چشم بلد و سایه های گرم ، گونه های برجسته و رژ لب غلیظ از ویژگی های بارز سبک عربی می باشد .

 

 

آرایش هالیوودی

در آرایش به سبک هالیوودی معمولا تمرکز بر متعادل سازی چهره به نحوی نامحسوس انجام شده و تا حد ممکن از استفاده بی رویه از فوندانسیون در آن پرهیز می شود . در این سبک میکاپ استفاده از رنگ های پایه و نزدیک به رنگ طبیعی پوست شخص مورد توجه است و بازی با طیف ملایم از رنگ های زنده و شاد در آن تا جایی که طراوت طبیعی چهره را کاور نکند مجاز می باشد . در این سبک از میکاپ معمولا شاهد تضاد شدید وزن آرایش در ناحیه چشم ها و لب ها هستیم و گاه با افکت های جالب توجه از تیرگی هایی هنرمندانه در ناحیه چشم ها و بی رنگی و درخشانی قابل تحسین در ناحیه لب ها روبرو می شویم .

 

 

آرایش خلیجی

در آرایش صورت خلیجی بیشترین تمرکز روی چشم ها است . این نوع آرایش که یکی از سبک های محبوب در جنوب کشور است ، ولی در تمام ایران طرفدار دارد و به طور کل آرایشی غلیظ محسوب می شود . در این نوع آرایش که بیشتر تمرکز بر روی چشم ها است از رنگ های تیره و خیره کننده مانند مشکی ، طلایی ، بنفش و قهوه ای برای سایه زدن چشم ها استفاده می شود . برای انجام آرایش صورت خلیجی شما نیاز نیست حتما یک آرایشگر حرفه ای باشید و می توانید با رعایت کردن چند نکته آرایشی در منزل این کار را خودتان انجام دهید .

 

 

آرایش هندی

در اغلب مدل های میکاپ هندی برای میکاپ چشم ها از خط چشم پهن و سایه نقره ای و طلایی استفاده می شود همچنین در این سبک میکاپ صورت برای میکاپ لب ها از رژلب صورتی و یا قرمز استفاده می شود . میکاپ هندی به صورت غلیظ انجام می شود به همین دلیل است که برای عروسی ها و مجالس رسمی می تواند انتخاب ایده آل و مناسبی باشد . کشیدن خط چشم یکی از ضروری مراحل در میکاپ هندی است و اگر شما تمایل دارید چشم هایی دلفریب و جذاب داشته باشید بهتر است از مدل های خط چشم گربه ای و یا خط چشم پهن و دنباله دار برای میکاپ چشم های خود استفاده کنید این مدل خط چشم ها علاوه بر اینکه خاص و منحصر به فرد هستند باعث می شوند تا چشم های شما بزرگ تر به نظر برسند .

 

 

سالن آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی با 20 سال سابقه کار قصد دارد تمام هنرجوهایش را در زمینه آریشگری و  آموزش به سبک آرایش مختلف در جهان با کسب بهترین و معتبرترین مدرک فنی حرفه ای در تمامی زمینه ها با مدرس مجرب  به هنرجو هایش از شهرهای مازندران ، بابلسر ، فریدونکنار ، بهنمیر ، بابل  ، جویبار و همینطور مناطق حومه بابلسر با قیمت مناسب  آموزش  دهد . 

شما ‌عزیزان‌ ‌می‌ ‌توانید ‌در ‌هر ‌ساعت‌ ‌از ‌شبانه‌ ‌روز ‌نسبت‌ ‌به‌ ‌تکمیل‌ ‌فرم‌ ‌ثبت‌ ‌نام‌ ‌آنلاین‌ ‌در ‌سایت‌ لادن توکلی

 ‌به‌ آدرس : استان مازندران ، بابلسر ، خیابان شریعتی ،  شریعتی 14 ، ابتدای محبوبی 15 

 شماره تماس  : ‌09111137866

به سایت

https://ladan-tavakoli.com/ ‌ 

اقدام نمایید  .