همه چیز در مورد خط چشم در مازندران

آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی

همه چیز در مورد خط چشم در مازندران

تاتو خط چشم چیست ؟

 

 

تاتو خط چشم که خط چشم دائم یا میکروپیگمنتیشن خط چشم نیز نامیده می شود ، یک روش آرایش دائم برای خط چشم می باشد که می تواند عیب هایی همچون افتادگی چشم ، افتادگی پلک ، اثر زخم را برطرف سازد . مدل تاتو خط چشم پایین و بالا برای چشمهای ریز گزینه مناسبی می باشد و به درشت شدن این چشم ها کمک می کند . این نوع تتو ها در آرایشگاه ها و مراکز بهداشتی انجام می شود . خط چشم دائمی برای آراستن در کمترین زمان گزینه خوبی است . اما باید در نظر داشت که با استفاده از این روش شما قدرت مانور کمتری برای تغییر خط چشم در آینده دارید . برای انجام این کار لازم است تا پوست و چشم شما فاقد هرگونه مواد آرایشی باشد . معمولا برای انجام تاتو خط مژه اطراف مژه را به خوبی استرلیزه می نمایند و به مدت ۳۰ دقیقه آن را بی حس می نمایند .

تاتو خط مژه چشم ( بن مژه ) چیست ؟

تاتو خط مژه چشم یا بن مژه ، یک روش برای آراستن دائمی مژه است که توسط آرایشگاه ها و مراکز زیبایی انجام می شود . در این روش به وسیله یک سوزن نازک ، بر روی پلک و کنار مژه خطی به عنوان خط چشم کشیده می شود که در مقابل شست و شو مقاوم خواهد بود . نوع تاتو خط مژه می تواند متفاوت باشد و بر اساس سلیقه افراد طرح آن انتخاب گردد . این کار باعث می شود تا مژه های شما پر تر نمایش داده شود . گاها بن مژه می تواند جایگزین تتو خط چشم شود . بین تتوی خط چشم وبن مژه تفاوت وجود دارد . بن مژه کاملا محو و طبیعی است اما خط چشم دائمی می تواند دنباله دار و دارای اشکال مختلفی متناسب با نوع چهره و سلیقه فرد باشد .

میزان ماندگاری تتو خط چشم :

 

 

بسیاری از افرادی که از خط چشم دائمی استفاده می نمایند ، به دنبال روشی هستند که نیاز به خط چشم کشیدن روزانه نباشد . معمولا این مدل تاتو تا ۴ سال می تواند بر روی پلک ماندگار باشد . پس از این مدت امکان ترمیم و یا تغییر مدل آن فراهم می باشد . البته در بعضی موارد مشاهده شده است که پس از یک هفته رنگ خط چشم کم رنگ می شود ، در این شرایط می توانید مجدد اقدام به ترمیم خط مژه خود نمایید .

خط چشم دائم چه عوارضی دارد ؟

با توجه به اینکه امروزه افراد زیادی گرایش به سمت خط چشم تاتو شده دارند اما باید عوارض تاتو خط چشم را هم در نظر بگیرید . در ساده ترین حالت ممکن است بدن به صورت موقتی نشانه های آلرژی را نمایش دهد . در بعضی از افراد این مورد موجب ریزش ابرو ، مژه شده است . اگر شما در مکان های تایید شده تتو را با تمهیدات بهداشتی انجام ندهید ، این امکان وجود دارد که در اثر زخم های تاتو ، عفونت وارد بدن شما شود . از دیگر عوارض ناشی از این نوع تاتو می توان به کهیر ، ناراحتی های پوستی ، تاری دید ، اشک چشم و مواردی از این قبیل اشاره نمود . معمولا اگر بدن نسبت به این مورد حساسیت نشان دهد ، عوارض آن پس از ۲ تا ۳ روز از بین می رود . اگر که این حالات ادامه داشته باشد ، لازم است تا پزشک مشکل را بررسی کند .

مزایای تاتوی خط چشم :

اگر جز افرادی هستید که در زمینه کشیدن خط چشم مهارتی ندارید و یا زمان لازم برای این مورد را در اختیار ندارید ، می توانید از تتو خط چشم استفاده نمایید . تتو خط چشم می تواند بر اساس مدل ها و طرح های مختلف بر روی صورت پیاده سازی شود و زیبایی دو برابری به صورت ببخشد . علاوه بر این یک خط چشم دائمی می تواند نقص های احتمالی صورت و چشم را برطرف سازد .

 

 

مراقبت های بعد از تتوی چشم :

با توجه به اینکه چشم یک عضو حساس در بدن است ، پس از انجام تاتو، لازم است تا یک سری مراقبت های ویژه انجام دهید تا از عوارض آن جلوگیری شود :

در صورتی که پلک شما پس از انجام تاتو دچار تورم شد ، می توانید برای کاهش ورم از کمپرس سرد استفاده نمایید . بین ۷ تا ۱۰ روز پس از انجام تتو وارد استخر و سونا نشوید زیرا ممکن است کلر موجود در آب موجب از بین رفتن خط چشم و زخم شدن مژه شود . برای بهبود جای زخم تاتو پیشنهاد می شود از ویتامین A به مدت ۱ هفته استفاده نمایید . تا خوب شدن اثر زخم ، از مواد آرایشی بر روی خط چشم استفاده ننمایید . از خاراندن ، دستکاری پلک تا زمان خوب شدن پلک جدا خودداری نمایید زیرا موجب عفونت می شود .

چند روز بعد از تاتو خط چشم بریم حموم ؟

سوالی که برای بسیاری از خانم ها ایجاد می شود این است که چند روز بعد از تاتو خط چشم بریم حموم . به طور کلی توصیه می شود که تا ۳ روز پس از انجام این کار صورت خود را نشویید . به این معنا که به مدت ۳ روز به هیچ وجه آب به چشم های شما نخورد . پس از این مدت می توانید به حمام بروید . اما از رفتن به استخر یا سونا به شدت پرهیز کنید . زیرا بخار شدید سونا و کلر آب استخر می تواند باعث از بین رفتن رنگ جوهر تتو شما شود .

سالن آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی با 20 سال سابقه کار قصد دارد تمام هنرجوهایش را در زمینه آموزش خط چشم  با کسب بهترین و معتبرترین مدرک فنی حرفه ای با مدرس مجرب به هنرجو هایش از شهرهای مختلف مازندران ازجمله  بابلسر ، فریدونکنار ، بهنمیر ، بابل ، ساری ، جویبار و غیره  با قیمت های مصوب مناسب  آموزش دهد .  

شما ‌عزیزان‌ ‌می‌ ‌توانید ‌در ‌هر ‌ساعت‌ ‌از ‌شبانه‌ ‌روز ‌نسبت‌ ‌به‌ ‌تکمیل‌ ‌فرم‌ ‌ثبت‌ ‌نام‌ ‌آنلاین‌ ‌در ‌سایت‌ لادن توکلی

 ‌به‌ آدرس : استان مازندران ، بابلسر ، خیابان شریعتی ،  شریعتی 14 ، ابتدای محبوبی 15 

 شماره تماس  : ‌09111137866

به سایت

https://ladan-tavakoli.com/ ‌ 

اقدام نمایید .