همه چیز در مورد فرنچ ناخن در مازندران

آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی

همه چیز در مورد فرنچ ناخن در مازندران

فرنچ ناخن چیست ؟

 

فرنچ ناخن را می‌توان یکی از دیزاین‌های اولیه ناخن به کمک لاک‌های امروزی در نظر گرفت . طرحی شیک و جذاب که استایلی مینیمال برایتان خلق می‌کند . شما چقدر به زیبایی دستانتان اهمیت می‌دهید ؟ همه ما روزانه مدت زمان زیادی با دستانمان کار می‌کنیم و به جرات می‌توان گفت ، دست‌ها بیش از چهره و ظاهرمان مورد توجه قرار می‌گیرند . با این اوصاف ، بدیهی است که زیبایی ناخن و دست‌ها ، از اهمیت بالایی برخوردار باشد .‌ رنگ کردن ناخن و کمک به زیبایی بیشتر دست‌ ها نیز از این قاعده مستثنی نیست . تا پیش از این ، رنگ کردن ناخن‌ها به کمک مواد گیاهی و طبیعی مانند حنا ، امری مرسوم در اجتماعات مختلف به حساب می‌آمد . حتی در بسیاری از نواحی ، این روش‌های سنتی هنوز مورد استفاده قرار می‌گیرند . اما پیشرفت تکنولوژی و ظهور محصولاتی به نام لاک ، انقلابی باور نکردنی در این زمینه رقم زدند . لاک‌ها در نخستین کاربردهای خود، امکان ایجاد طرح‌های بدیعی همچون فرنچ ناخن را فراهم کردند . 

 

 

مراحل اجرای فرنچ

فرنچ ناخن در ظاهر ، افسانه‌ای زیبا و خارق‌العاده به نظر می‌رسد و یکی از پرطرفدارترین دیزاین‌های ناخن به شمار می‌رود . با این حال تجربه ثابت کرده است که اجرای فرنچ برخلاف ظاهر ساده‌‌ای که دارد ، چندان هم راحت نیست . حتی تمرین‌های اولیه شما ممکن است با شکست و ناامیدی روبرو شود . امروزه ، ترفندها و ابزارهای بسیار ساده‌ای برای اجرای این طرح زیبا ارائه شده است . به شکلی که اجرای فرنچ‌های ظریف و جذاب را در خانه مهیا کرده‌اند .

برای اجرای فرنچ روی ناخن‌هایتان، این روش را در پیش بگیرید :

برای اجرای فرنچ ناخن ، توصیه می‌شود کار را با مانیکور خانگی شروع نمایید . برای این امر ، ابتدا دستتان را تمیز بشویید . سپس کاسه متوسطی را با آب ولرم (تا دو سوم) پر کنید . حالا مقداری شوینده به آب بیفزایید و کمی هم بزنید تا کف کند . در صورت تمایل ، می‌توانید از چند قطره روغن تقویت کننده هم کمک بگیرید . دستانتان را برای 10 دقیقه داخل کاسه آب بگذارید تا بماند . این کار ، به نرم شدن کوتیکول دور ناخن‌هایتان کمک می‌کند و آنها را برای مانیکور آماده می‌نماید . بعد از 10 دقیقه دستتان را از آب بیرون بیاورید و با حوله تمیزی خشک کنید . اگر ناخن‌هایتان بیش از اندازه بلند است، به کمک ناخنگیر ، بلندی آنها را کوتاه نمایید . سپس سوهان مناسب و باکیفیتی بردارید و اطراف ناخن را به کمک آن مرتب کنید . همچنین ، سعی کنید تا جای ممکن از حرکت رفت و برگشتی سوهان روی ناخن‌ها خودداری نمایید . این کار ، باعث پوسته پوسته شدن ناخن ، تضعیف و شکنندگی آن می‌شود . در مرحله بعد ، عقب زن سیلیکونی بردارید و به کمک آن ، کوتیکول‌های اضافی را از بستر ناخن خود عقب برانید . بعد از عقب زدن کوتیکول ، مراحل اجرای مانیکور به پایان می‌رسد و شما می‌توانید به سراغ لاک ناخن و طراحی فرنچ بروید .

برای اجرای فرنچ ، می‌توانید از این روش کمک بگیرید :

برای تسهیل اجرای مراحل بعدی ، ابتدا دست خود را روی سطح شیب دار و مناسبی قرار دهید . به شکلی که کاملا به ناخن‌هایتان دسترسی داشته باشید . لایه اول را با تاپ کات شروع کنید . تاپ کات‌ها ، نوعی لایه محافظ هستند و ساختاری شبیه لاک ناخن دارند . آنها از زرد شدن ناخن ، آسیب ، لب پریدگی و تغییر رنگ لاک جلوگیری می‌کنند . به علاوه ، ماندگاری مانیکور و لاک ناخن را تا حد زیادی افزایش می‌دهند .

پیش از استفاده از تاپ کات ، چندبار به آرامی بطری آن را تکان دهید . حالا درب تاپ کات را باز کنید ، براش آن را خارج نمایید و مقدار اضافی مایع تاپ کات را با کمک سر بطری بگیرید . براش را در قسمت پایینی ناخن قرار دهید و با فشار ملایم و یکدستی به سمت بالا بکشید .بعد از اینکه تمام ناخن‌هایتان را با لایه‌ای از تاپ کات پوشاندید ، 10 دقیقه صبر کنید تا کاملا خشک شوند .

در این مرحله ، باید رنگ پایه فرنچ خود را انتخاب کنید . رنگ‌های رایج فرنچ ، اغلب لاک‌های صدفی و طیف کمرنگ نود هستند . همچنین ، برخی از انواع لاک‌ها به صورت اختصاصی برای پایه فرنچ تولید می‌شوند و گزینه مناسبی به شمار می‌روند . بعد از اینکه رنگ پایه فرنچ را انتخاب کردید ، چند بار بطری لاک را تکان دهید تا حباب‌های هوا از بین بروند و رنگدانه‌های ته نشین شده کاملا در ساختار لاک پخش شوند . سپس ، درب آن را به آرامی باز کنید و مقدار اضافی لاک را با سر بطری بگیرید . براش را روی قسمت پایینی ناخن قرار دهید و به آرامی به سمت بالا هدایت نمایید . در این مرحله ، حواستان باشد که بخش‌های دور ناخن را از قلم نیندازید . وقتی همه ناخن‌هایتان را لاک زدید ، چند دقیقه صبر کنید و اجازه دهید کاملا خشک شوند . در صورتی که لاک پایه ، پوشش کافی را برایتان به وجود نیاورده بود ، می‌توانی دیک لایه دیگر از آن را روی لایه قبلی بزنید . البته توجه داشته باشید که خشک شدن لاک در مرحله دوم ، به زمان بیشتری احتیاج دارد . بعد از اینکه کار پایه فرنچ به پایان رسید ، نوبت به مرحله سخت و نفس گیر اجرای فرنچ می‌رسد .

برای انجام فرنچ ناخن ، چند ترفند حرفه‌ای و راحت وجود دارد که عبارتند از :

فرنچ ناخن با نوار چسب کاغذی

یکی از راحت‌ترین راهکارهای فرنچ ناخن ، استفاده از نوار چسب کاغذی است . برای انجام این کار، تکه کوچکی (در حد 1 تا 2 سانت) از نوار چسب کاغذی را جدا نمایید . قسمت بالایی را به صورت هلالی با قیچی حالت دهید و بچینید . حالا نوار چسب را روی ناخن‌هایتان بگذارید و طول فرنچ خود را مشخص کنید . سپس به کمک لاک سفید ، فرنچ خود را اجرا نمایید . 

 

فرنچ با مهر ناخن

مهر ناخن ، ابزاری سیلیکونی است که ظاهری برآمده و هموار دارد . برای اجرای فرنچ به کمک مهر ناخن ، کافی است مقداری از لاک سفید را روی مهر ناخن بمالید . سپس ناخن خود را ثابت نگه دارید و کمی روی مهر ناخن فشار دهید . این وسیله کاربردی ، به راحتی نوار ظریفی از لاک را به قسمت بالایی ناخن شما منتقل می‌نماید . با افزایش یا کاهش میزان فشار ناخن روی مهر لاک ، می‌توانید ضخامت فرنچ خود را تنظیم نمایید . مهر ناخن ، در فروشگاه‌های لوازم آرایشی موجود است و می‌توانید به راحتی آن را تهیه نمایید .

فرنچ ناخن با نوار فرنچ

ابزار دیگری که برای اجرای فرنچ ناخن به کار می‌رود ، نوارهای مخصوص فرنچ هستند . این نوارها چسب دارند و به شکل آماده برای تمام انگشتان دست و پا طراحی شده‌اند . برای استفاده از این محصول ، کافی است نوارها را تک تک جدا کنید و روی ناخن‌هایتان بچسبانید . سپس فضای خالی قسمت بالای ناخن را با لاک سفید پر کنید . بعد از اینکه لاک کاملا خشک شد ، نوار را با احتیاط از ناخن جدا نمایید .

سالن آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی با 20 سال سابقه کار قصد دارد تمام هنرجوهایش را در زمینه آموزش فرنچ ناخن با کسب بهترین و معتبرترین مدرک فنی حرفه ای با مدرس مجرب  به هنرجو هایش از شهرهای مختلف مازندران ازجمله  بابلسر ، فریدونکنار ، بهنمیر ، بابل  ، ساری ، جویبار و غیره  با قیمت های مصوب مناسب  آموزش دهد .  

شما ‌عزیزان‌ ‌می‌ ‌توانید ‌در ‌هر ‌ساعت‌ ‌از ‌شبانه‌ ‌روز ‌نسبت‌ ‌به‌ ‌تکمیل‌ ‌فرم‌ ‌ثبت‌ ‌نام‌ ‌آنلاین‌ ‌در ‌سایت‌ لادن توکلی

 ‌به‌ آدرس : استان مازندران ، بابلسر ، خیابان شریعتی ،  شریعتی 14 ، ابتدای محبوبی 15 

 شماره تماس  : ‌09111137866

به سایت

https://ladan-tavakoli.com/ ‌ 

اقدام نمایید  .