همه چیز در مورد انتخاب بهترین و مناسب ترین رنگ مو با فاکتورهای چهره در مازندران

آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی

همه چیز در مورد انتخاب بهترین و مناسب ترین رنگ مو با فاکتورهای چهره در مازندران

انتخاب بهترین و مناسب ترین رنگ مو متناسب با فاکتورهای چهره

 

 

انتخاب رنگ موی مناسب در زیبایی چهره تاثیر فراوانی دارد و سبب می شود صورت تان بازتر و موهایتان زیباتر از قبل به نظر برسد . برای رنگ کردن موها باید نکاتی را رعایت نمایید و رنگ مویی را انتخاب کنید که به دیگر اجزای صورت تان بیاید و با پوست صورت منطبق باشد تا ظاهر جذاب و زیبایی به شما ببخشد و شما با رنگ کردن موهایتان احساس پشیمانی نکنید . با مطالعه این بخش از دنیای مد نمناک بهترین و مناسب ترین رنگ مو را انتخاب کنید تا همیشه جذاب و زیبا به نظر برسید .

بهترین رنگ مو مناسب برای هر فرد

اگر میخواهید رنگ موی جدیدی انتخاب کنید و نمی دانید چه رنگی مناسب شماست ، ادامه این بخش از نمناک را مطالعه فرمایید :

رنگ موی مناسب شخصیت

رنگ مو نشان دهنده ی سبک زندگی ما می باشد پس هنگامی که می خواهید موهای خود را رنگ کنید ، به این موضوع بیاندیشید که قرار است رنگ موی من تا چه اندازه با دنیایم هماهنگ باشد . رنگ کردن مو و تغییر رنگ موی قبلی می تواند باعث شود که فرد دیگری هستید و به همین خاطر موجب بروز اتفاقاتی شوید که فکر آن را نمی کردید . ما می توانیم با کنترل ظاهرمان ، بر ذهن افراد دیگر و همچنین ذهن خودمان ، تاثیر بگذاریم .

رنگ موی مناسب رنگ پوست

برای انتخاب رنگ موی مناسب پوستتان نکات زیر را رعایت کنید :

بررسی کنید پوستتان گرم است یا سرد ؟ برای اینکه بدانید پوست سرد یا گرمی دارید ، به رگ های داخل بازو نگاه کنید . افرادی که پوست گرمی دارند رگ هایشان سبز است اما افرادی که پوست سردی دارند رگ های موجود در بازوهایشان به رنگ آبی است . افراد دارای پوست گرم چشمان تیره قهوه ای ، سیاه و موهای تیره دارند اما افراد دارای رنگ پوست سرد چشم هایی با رنگ روشن مثل آبی ، سبز یا خاکستری و موهای روشن دارند . برخی از افراد نیز دارای پوست های سرد یا گرم نیستند و پوست تنشان خنثی است . آنها صورتی یا سایه زرد مشخصی روی پوست خود ندارند و رگ های آن ها به طور واضح آبی یا سبز نیست . این افراد می توانند هر رنگی را انتخاب کنند .

رنگ مو مناسب پوست های مختلف ( رنگ مو مناسب پوست های گرم و سرد )

قهوه ای تیره ، قهوه ای گرم ، قهوه ای طلایی ، طلایی گرم و هایلایت قرمز و سایه بلوند طلایی و رنگ هایی که پایه طلایی یا قرمز و نارنجی دارند ، برای پوست های گرم مناسب است . افراد دارای این پوست ها نباید از رنگ هایی همچون آبی ، بنفش و خاکستری استفاده نمایند . قهوه ای خاکستری سرد یا بلوندهای سرد در سایه هایی از مینک تا پلاتینی و یخی سفید برای پوست گرم ، مناسب است . رنگ شرابی و بژ ، قهوه ای شکلاتی و یا رنگ های مسی و گیلاسی گزینه خوبی برای پوست های سرد می باشند .

رنگ موی مناسب برای افراد سفید پوست

اگر رنگ پوستتان سفید و دارای تن گرمی است می توانید از رنگ های روشن تر استفاده نمایید . اگر پوست شما روشن و تن گرم دارد ، از بلوند توت فرنگی یا عسلی ، رنگ های پلاتینی ، کتانی رنگ و بلوند شامپاینی استفاده کنید .

رنگ موی مناسب برای افراد دارای پوست تیره

رنگ اسپرسو و سیاه برای افراد دارای پوست های تیره با تن سرد مناسب است و افراد دارای پوست تیره و تن گرم بهتر است موهای خود را قهوه ای یا رنگ قهوه ای مایل به قرمز کنند .

رنگ موی مناسب برای افراد دارای پوست متوسط

اگر رنگ پوستتان نه خیلی روشن و نه تیره است ، شما دستتان در انتخاب رنگ مو باز تر است و می توانید اگر دارای پوست متوسط و تن رنگی گرم هستید ، کارامل طلایی یا مسی را انتخاب کنید اما اگر دارای پوست سرد هستید ، تن های خاکستری همچون قهوه ای گردویی یا بلوند گندمی را امتحان کنید . پوست های زیتونی می توانند رنگ قهوه ای یا سایه های خاکی را انتخاب کنند و تن های سرد ، رنگ دارچینی را امتحان کنید . 

در رنگ کردن مو به این نکات توجه نمایید :

رنگ های موی خاکستری پوست صورتی را خنثی می کنند و سایه های قرمز پوستهای صورتی را سرخ و گلگون نشان می دهند . 

سایه های بنفش ، سبب متعادل به نظر رسیدن ته رنگ زرد پوست و درخشان شدن آن می شوند .

ته رنگ هلویی در رنگ مو به صورت رنگ پریده ، حرارت و رنگ می دهد .

برای برجسته کردن ویژگی های صورتتان رنگ موی مناسب انتخاب نمایید .

برای اینکه به صورت خود شکل دهید و استخوان ها را برجسته نشان دهید ، می توانید نزدیک جاهایی مانند استخوان های گونه ، شقیقه و بالای پیشانی را با هایلایت های ظریف شکل دهید . همچنین می توانید برای جلب توجه به ویژگی های رنگی خنثی روی صورت از جمله کک و مک یا ابروها از رنگ های متضاد ( مانند ته رنگ های بنفش و سبز ) استفاده کنید .

رنگ مو مناسب با رنگ چشم هایتان

مهمترین عامل در انتخاب رنگ موی شما ، رنگ پوست است اما رنگ چشم هم از دیگر عواملی است که می تواند در تصمیم گیری شما تاثیرگذار باشد . اگر رنگ چشمان تان آبی یا قهوه ای روشن است و پوستی تیره دارید ، از رنگ های گرم مانند رنگ موی قهوه ای فندقی ، تافی یا بلوند عسلی استفاده کنید . و برای زیباتر به نظر رسیدن چشم هایتان رنگ موهایی با تن طلایی یا کاراملی را انتخاب کنید . اگر دارای رنگ چشم روشن مانند آبی یا سبز و رنگ پوست روشن هستید ، بلوند یخی و اگر پوستی تیره تر دارید ، از رنگ های گرم تری مانند قهوه ای روشن ، بلوند تیره تر یا عسلی استفاده نمایید .

سالن آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی با 20 سال سابقه کار قصد دارد تمام هنرجوهایش را در زمینه آموزش رنگ مو متناسب با رنگ پوست با کسب بهترین و معتبرترین مدرک فنی حرفه ای در تمامی زمینه ها با مدرس مجرب به هنرجو هایش از شهرهای مازندران ، بابلسر ، فریدونکنار ، بهنمیر ، بابل ، جویبار و همینطور مناطق حومه بابلسر با قیمت مناسب آموزش  دهد . 

شما ‌عزیزان‌ ‌می‌ ‌توانید ‌در ‌هر ‌ساعت‌ ‌از ‌شبانه‌ ‌روز ‌نسبت‌ ‌به‌ ‌تکمیل‌ ‌فرم‌ ‌ثبت‌ ‌نام‌ ‌آنلاین‌ ‌در ‌سایت‌ لادن توکلی

 ‌به‌ آدرس : استان مازندران ، بابلسر ، خیابان شریعتی ،  شریعتی 14 ، ابتدای محبوبی 15 

 شماره تماس  : ‌09111137866

به سایت

https://ladan-tavakoli.com/ ‌ 

اقدام نمایید .