همه چیز در مورد فیبروز در مازندران

آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی

همه چیز در مورد فیبروز در مازندران

فیبروز چیست ؟

به فرآیند کاشت رنگدانه زیر پوست توسط یک قلم دستی که قلم تاچ یا هولدر نام دارد میکروبلیدینگ می‌گویند . با میکروبلیدینگ ابرو خطوط کاملا طبیعی و ظریف خواهد بود . میکروبلیدینگ که جدیدترین و ظریف‌ترین تکنیک آرایش دائم ابرو است توسط آکادمی بین المللی فی با مالکیت آقای برانکوبابیک در دنیا مطرح شد . این شهرت تا جایی بود که میکروبلیدینگ ابرو ، نام فیبروز ابرو را به خود گرفت .

یکی از انواع روش‌های جدید برhی اصلاح فرم ابروها و برطرف کردن عیب‌های موجود در ابروها ، فیبروز ابرو می‌باشد . اصطلاح فیبروز برگرفته از نام شرکتی در صربستان می‌باشد که فیبروز ابرو را برای زیبایی بیشتر ابروها بنیان گذاری کرده است . در کلمه فیبروز فی نشان دهنده نام شرکت است و بروز به معنی خط ابرو یا ابروها می‌باشد . در شرکت فیبروز شاگردان ایرانی زیادی مشغول هستند و در حال حاضر در ایران از فیبروز ابرو برای فرم و حالت دادن به ابروها استفاده می‌شود . فیبروز ابرو از انواع روش‌های نیمه دائمی برای آرایش ابرو‌ها می‌باشد که در فیبروز ابرو برای هاشور و سایه زدن ابرو از سوزن‌های یکبار مصرف و به صورت دستی استفاده خواهد شد و بعد از تمام شدن مراحل فیبروز شما ابروهایی با فرم زیبا و طبیعی بدست خواهید آورد .

فیبروز ابرو چگونه انجام می‌شود؟

فیبروز ابرو یکی از تکنیک‌های جدید و نیمه دائمی آرایش و زیبایی ابرو می‌باشد که به صورت دستی و با استفاده از سوزن‌های یکبار مصرف در بین ابرو هاشور و یا سایه ایجاد می‌کنند . هدف اصلی این متد ارائه راه حل و برطرف کردن نواقص ابرو با طرح و رنگی خاص می‌باشد . فیبروز ابرو ، روشی دائمی نمی‌باشد و با گذشت مدتی معین از بین خواهد رفت بنابراین برای داشتن ابروهای طبیعی با زیبایی خاص می‌توانید به طور دائم از فیبروز ابرو استفاده کنید .

مراحل فیبروز ابرو

 

 

ابتدا در بخش تاج ابرو خطوط ابرو اجرا می‌شود ، هر خط اجرا شده ۲ باز تمدید می‌شود ، سپس نوبت وارد کردن شوک به رنگ می‌رسد ، پس از ۳ الی ۴ دقیقه ابروها رنگ گرفته و نوبت به بی حس کردن می‌رسد ، توجه داشته باشید 10 روز قبل از اجرای فیبروز ابرو نباید ابروها را رنگ کرد ، رنگ انتخاب شده نباید روشن باشد ، در مرحله بعدی آرک ابرو و دم ابرو ترسیم خواهد شد ، برای کم رنگ نبودن تاتو باید ضخامت استروک‌ها را دو برابر کرد ، با توجه به نوع پوست افراد اجرای فیبروز ابرو در چند مرحله انجام خواهد شد و برای اجرای بهتر فیبروز ابرو پوست خشک و نرمال مناسب‌تر است .

سوزن میکروبلیدینگ فیبروز

برای میکروبلیدینگ فیبروز میتوان از سوزنهای مختلفی استفاده کرد . سوزن یو U ، سوزن اسلوپ یا سرکج classic / slope از جمله این سوزن هاست . تفاوت این سوزن ها در نحوه ی استفاده از آنهاست . تکنیک میکروبلیدینگ فیبروز را به راحتی میتوان با تکنیک شیدینگ ابرو تلفیق نمود و نتیجه ای بسیار طبیعی و زیبا برای مشتری رقم زد .

سوزن فیبروز

سوزن طلایی فیبروز _ که دارای 18 پین است نسبت به سوزن یو مشکی فیبروز ظریف تر بوده و مناسب پوست های خشک و نرمال است . با استفاده از این سوزن می توان خطوط بسیار ظریفی را بر روی پوست ترسیم نمود . سوزن طلایی فیبرزو که توسط PhiAcademy تولید شده ، در 5 بسته ده تایی همانند ورق های قرص بسته بندی شده است که در هر ورق 10 تیغه وجود دارد . سوزن های طلایی نسبت به سوزن های مشکی فیبروز برنده تر و دقیق تر هستند . فاصله بین پین ها باعث هر بهتر کاشت رنگ زیر پوست انسان می شود .

سوزن مشکی فیبروز (PHIBROWS 18U-BLADES – سوزن مشکی فیبروز ) _  به شکل U که برای میکروبلیدینگ استفاده می شود یکبار مصرف است و در بسته بندی استریل قرار دارد . این تیغه که از 18 پین تشکیل شده است اولین تیغ یو میکروبلیدینگ فیبروز است که نسبت به تیغ طلایی پین های آن ضخیم تر است . تیغ مشکی فیبروز مناسب افراد مبتدی و مناسب پوست های چرب و حساس است . این سوزن ها در بسته های 50 تایی به فروش می رسد . پیشنهاد می کنیم افرادی مبتدی مدتی از تیغ مشکی فیبروز و بعد از سوزن طلایی فیبروز استفاده کنند .

Phi Bold Blade سوزن بولد بروز _ یک تیغه بسیار دقیق با 16 پین است که ترکیبی از سوزن یو و سوزن سرکج فیبروز است . این سوزن با به شکل منحصر بفرد ساخته شده و مناسب سبک های مختلف است . سوزن بولد بروز از دو طرف تشکیل شده که از طرف بزرگ یا بلند آن برای کشیدن خطوط بلند و از طرف کوتاه آن برای کشیدن خطوط کوتاه و ایجاد اتصالات ظریف استفاده می شود . پین های این سوزن مقاوم اند .

تیغه 11 استریل PhiBrows ( HIBROWS 11-BLADES سوزن اسلوپ یا سر کج )  _ که برای میکروبلیدینگ استفاده می شود یکبار مصرف بوده و بسته بندی استریل شده است . این سوزن ها در بسته های پنجاه تایی فروخته می شود . نحوه قرار دادن این تیغ در قلم میکروبلیدینگ با سوزن های U شکل متفاوت است . سوزن های سرکج را با زاویه 32 درجه یا کمتر درون قلم میکروبلیدینگ قرار می‌دهیم . این سوزن در یک جهت حرکت می کند .

انواع مدل های فیبروز ابرو

هاشور ابرو بر اساس روش فیبروز ابرو در مدل‌های مختلفی انجام می‌شود که افراد با توجه به خواست و سلیقه خود می‌توانند مدل فیبروز ابرو را انتخاب کنند که انواع این مدل‌ها شامل :

spine-3  ( تاج ابرو )

این مدل به هاشور ابرو به مدل تیغ ماهی معروف است . در این مدل نقطه کانونی هاشور در انتهای ابرو قرار داده خواهد شد .

spine-5  ( سینه ابرو )

این مدل فیبروز ابرو نیز به ابروی آسیایی معروف می‌باشد و نقطه کانونی هاشور در پایین ابرو و بین ابتدا و قوس ابرو واقع شده است .

spine-6 ( دم ابرو )

به این مدل هاشور ابروی کلاسیک هم گفته می‌شود در این روش نقطه کانونی هاشور در قسمت قوس پایینی قرار دارد و تمام هاشور‌ها در این جهت قرار می‌گیرند .

upper spine

در این روش نیز تمام هاشور‌ها در بالای ابروها قرار گرفته می‌شود زیرا نقطه کانونی در قسمت بالای ابرو‌ها می‌باشد . که جهت رویش موها در هر کدام از این قسمت‌ها با قسمت دیگر متفاوت است . بر اساس جهت رویش موها در هر کدام از این قسمت‌ها الگوی فیبروز متفاوت است . زمانی که من در کمپانی فی زیر نظر برانکو بابیک . الگوی اسپاین 6 ( spine 6 ) در میکروبلیدینگ فیبروز که تمامی خطوط ابرو در قسمت دم ابرو رو به پایین است ( همانند تصاویر زیر ) ، متناسب با موی ابروی بسیاری از خانم‌ها در ایران است .

دستگاه مورد استفاده در روش فیبروز ابرو

قلم میکروبلیدینگ ، دستگاه مخصوص برای انجام هاشور و سایه ابرو در روش فیبروز می‌باشد . این دستگاه مثل یک قلم دستی خطوط و نقاط بسیار ظریفی را روی پوست ایجاد خواهد کرد .

تفاوت میکروبلیدینگ و فیبروز

کمپانی فی علاوه بر میکروبلیدینگ و فیبروز روش‌های بی نظیر دیگری مثل فیکانتور ، بولد بروز ، نانو بروز ، بریزی یا ابروی هالیوودی ، پادر بروز ، فی شیدینگ ابرو ، جدیدترین تکنیک‌های پاک کردن ابرو مانند فی ریمووال و نانو ریمووال که جدیدترین روش پاک کردن تاتو که بی خطرترین روش محسوب می‌شود را به جهان معرفی کرده است . میکروبلیدینگی فیبروز نامیده می‌شود که توسط یک شخص آموزش دیده با رنگ فیبروز و سوزن فیبروز صورت گیرد . فیبروز ابرو (phibrows) روشی جدید برای هاشور ابرو با استفاده از قلم میکروبلیدینگ می‌باشد . این متد بسیار ظریف توسط آکادمی فی «phi»  و آقای برانکو بابیک ( بنیان گذار آکادمی فی ) ایجاد شده است . الگوی اصلی فیبروز بر پایه الگوی طبیعی ابرو می‌باشد . یعنی جهت خط‌ها دقیقا هم جهت با جهت موهای ابرو است . این هماهنگی الگوی فیبروز با موهای طبیعی ابرو باعث هماهنگی و زیبایی بیشتر انتهای کار می‌شود و ظاهری کاملا طبیعی به ابرو می‌بخشد .

تفاوت فیبروز ابرو با تاتو

استفاده از تاتو برای زیباسازی ابرو روشی بسیار قدیمی می‌باشد و همچنین در فیبروز ابرو به صورت غیر طبیعی و به هم پیوسته بر روی ابرو تزریق می‌شد ؛ و پاک کردن تاتو از صورت بسیار سخت و دشوار می‌بود و همیشه مقداری از جوهر زیر پوست باقی می‌ماند زیرا جوهر تزریق شده به عمق پوست نفوذ می‌کرد ؛ اما با ابداع روش فیبروز ابرو دیگر جای هیچ اثری باقی نخواهد ماند که این امر از جمله بارز‌ترین تفاوت بین فیبروز ابرو و تاتو می‌باشد . در روش فیبروز ابرو جوهر تزریق شده بر عمق پوست نفوذ نمی‌کند و از این رو پاک کردن جوهر کار آسانی خواهد بود و همچنین در فیبروز ابرو می‌توانید مدل ابرو اجرا شده خود را تغییر دهید و بدون ترس از به جای ماندن جوهر آن را پهن یا باریک کنید . هم چنین در فیبروز ابرو فرد می‌تواند ابرو‌ی شما را مثل تار مو طراحی کند به طوری که به هیچ وجه تاتو بودن آن قابل تشخیص نباشد و ابروهای شما کاملا طبیعی به نظر برسد .

ماندگاری فیبروز ابرو

می‌توان گفت ماندگاری هاشور ابرو‌ها به روش فیبروز به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد ؛ اما در کل می‌توان گفت ماندگاری فیبروز ابرو بین 6 ماه الی 1 سال خواهد بود زیرا هاشورهای انجام شده با روش میکروبلیدینگ نسبت به روش‌های دیگر عمق کمتری داشته و در نتیجه ماندگاری کمتری هم دارد . البته در نظر بگیرید اگر هاشورها در فیبروز ابرو عمیق تر انجام شوند و از رنگ‌های به روز فیبروز تهیه و استفاده شود در نهایت ماندگاری هاشور فیبروز نیز افزایش خواهد یافت . جوهر تاتو در فیبروز ابرو به دلیل این که کمتر در پوست نفوذ می‌کند ماندگاری کمتری را نیز دار می‌باشد . اما در روش تاتو ، ماندگاری طراحی ابرو بیش‌تر از فیبروز می‌باشد .

عوامل موثر در ماندگاری هاشور به روش فیبروز ابرو

نوع پوست

یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در ماندگاری فیبروز ابرو، نوع پوست است . پوست هر چقدر چرب‌تر باشد ماندگاری هاشور کمتر است . قبل از انجام میکرو فیبروز بهتر است برای افزایش ماندگاری هاشور اسکراپت صورت انجام داد .

تغییر هورمون های بدن

دوران قاعدگی ، بارداری و شیردهی دورانی هستند که هورمون‌های بدن تغییر خواهد کرد و این تغییرات تاثیر زیادی بر ماندگاری هاشور ابرو خواهد گذاشت . بنابراین انجام فیبروز بهتر است به زمانی بعد از این دوران موکول شود .

عمق هاشور ابرو

افزایش عمق هاشور توسط تاتوکار ماندگاری آن را بیشتر خواهد کرد هر مقدار هاشور به وسیله قلم دستی میکروبلیدینگ کم عمق باشد ، ماندگاری نیز کاهش پیدا می‌کند .

هدف از انجام فیبروز

هدف از انجام فیبروز ابرو برطرف کردن و ارائه راه حلی برای پوشاندن نواقص ابرو می‌باشد که با پر کردن مناطق خالی، فرم دهی به ابرو و قرینه سازی ابرو صورت میگیرید . با فیبروز ابرو شما خواهید توانست صاحب ابروهایی با طرح خاص و با رنگ مختصی باشید . در نظر بگیرید که فیبروز ابرو آرایش ابرو دائمی نیست و پس از گذشت مدتی معین از بین خواهد رفت برای همین برای داشتن ابروهایی طبیعی با زیبایی خاص می‌توانید به صورت دائم از فیبروز ابرو استفاده کنید . شما می‌توانید با مراجعه به کلینیک های زیبایی از این متد بهره مند شوید همچنین می‌توانید با تهیه دستگاه فیبروز ابرو و آشنایی با فیبروز ابرو و مراحل های آن را در منزل خود انجام دهید .

مزایای فیبروز ابرو

می‌توان گفت ماندگاری هاشور ابرو‌ها به روش فیبروز به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد ؛ اما در کل می‌توان گفت ماندگاری فیبروز ابرو بین 6 ماه الی 1 سال خواهد بود زیرا هاشورهای انجام شده با روش میکروبلیدینگ نسبت به روش‌های دیگر عمق کمتری داشته و در نتیجه ماندگاری کمتری هم دارد . البته در نظر بگیرید اگر هاشورها در فیبروز ابرو عمیق تر انجام شوند و از رنگ‌های به روز فیبروز تهیه و استفاده شود در نهایت ماندگاری هاشور فیبروز نیز افزایش خواهد یافت . جوهر تاتو در فیبروز ابرو به دلیل این که کمتر در پوست نفوذ می‌کند ماندگاری کمتری را نیز دار می‌باشد . اما در روش تاتو ، ماندگاری طراحی ابرو بیش‌تر از فیبروز می‌باشد .

مزایای فیبروز ابرو

عوارض فیبروز ابرو می تواند موارد زیر باشد ، البته این ها ممکن است گاهی پیش بیاید . افرادی که قبلا از تاتو استفاده کرده باشند به هیچ وجه نباید از فیبروز ابرو برای زیباتر کردن ابروهای خود استفاده کنند و این موضوع برای افرادی که نمی‌توانند از فیبروز ابرو بهره مند شوند ناراحت کننده خواهد بود . با توجه به این موضوع که کاربر با اعمال فشار بر روی دستگاه میکروبلیدینگ مراحل فیبروز را انجام خواهد داد و با گذشت زمان مچ کاربر خسته می‌شود و در آخرهای کار از میزان فشار آن کاسته می‌شود و می‌تواند بر کیفیت کار انجام شده تاثیر بگذارد . با توجه به اینکه تیغ دستگاه مربوط به فیبروز با دست کاربر انجام می‌شود ، امکان آسیب رسیدن به دست بسیار بیشتر می‌باشد و افرادی که این کار را انجام می‌دهند باید خیلی مراقب باشند . در بعضی از مراکز رنگ‌های بسیار نامرغوبی مورد استفاده قرار می‌گیرند که همین امر باعث می‌شود ماندگاری آن کمتر باشد و پس از گذشت زمان کوتاهی شاهد کم رنگ شدن رنگ ابرو باشیم که به همین دلیل توصیه می‌شود به مراکزی مراجعه کنید که قابل اطمینان و اعتماد باشند تا کمترین آسیب به ابرو وارد شود و هزینه‌تان هدر نرود . به علت دستی بودن قلم ، دقت و مهارت بیشتری نیاز می‌باشد به همین علت برای کسب نتیجه دلخواه بهتر است به افراد متخصص و حرفه‌ای برای انجام فیبروز مراجعه شود .

رنگ‌های مورد استفاده در فیبروز ابرو

فیبروز ابرو در انواع رنگ های مختلفی اجرا می شود . رنگ‌هایی که برای فیبروز استفاده می‌شود از انواع مواد معدنی ساخته شده که این رنگ‌ها فاقد فلزات سنگین می‌باشند و به راحتی جذب پوست می‌شوند و ظاهر و رنگی طبیعی را به ابرو‌های فرد می‌بخشند این رنگ‌ها همچنین بعد از پاک شدن ته رنگ قرمز از خود به جای نخواهند گذاشت و به صورت کامل از روی پوست پاک می‌شوند . ناگفته نماند روش دیگری به نام نانوفیبروز نیز وجود دارد، که نانو فیبروز جدیدترین تکنیک زیباتر کردن ابرو بعد از آن است که توسط دستگاه و سوزن‌های نانو صورت می‌گیرد .

مراقبت‌های قبل از فیبروز ابرو

قبل از انجام فیبروز ابرو پوست اطراف ابروها باید کاملا سالم و بدون آسیب دیدگی ، زخم ، جراحت ، عفونت ، اگزما و سوختگی باشد و در صورتی که این مشکلات وجود داشت ، باید تمام مراحل بهبودی و ترمیم پوست به پایان رسیده باشد . حداقل ۲۰ روز قبل از انجام فیبروز ابرو این کارها را انجام ندهید :

بوتاکس و فیلر ، لایه برداری از پوست با مواد و ترکیبات اسیدی ، لیزر درمانی ، لایه برداری شیمیایی ، قرار گرفتن در معرض نور شدید خورشید .

سالن آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی با 20 سال سابقه کار قصد دارد تمام هنرجوهایش را در زمینه  آموزش فیبروز ابرو  با کسب بهترین و معتبرترین مدرک فنی حرفه ای با مدرس مجرب  به هنرجو هایش از  شهرهای مختلف مازندران ازجمله  بابلسر ، فریدونکنار ، بهنمیر ، بابل  ، ساری ، جویبار و غیره  با قیمت های مصوب مناسب  آموزش  دهد .  

شما ‌عزیزان‌ ‌می‌ ‌توانید ‌در ‌هر ‌ساعت‌ ‌از ‌شبانه‌ ‌روز ‌نسبت‌ ‌به‌ ‌تکمیل‌ ‌فرم‌ ‌ثبت‌ ‌نام‌ ‌آنلاین‌ ‌در ‌سایت‌ لادن توکلی

 ‌به‌ آدرس : استان مازندران ، بابلسر ، خیابان شریعتی ،  شریعتی 14 ، ابتدای محبوبی 15 

 شماره تماس  : ‌09111137866

به سایت

https://ladan-tavakoli.com/ ‌ 

اقدام نمایید .