همه چیز در مورد میکروبلیدینگ روی ابروی تاتو شده در مازندران

آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی

همه چیز در مورد میکروبلیدینگ روی ابروی تاتو شده در مازندران

میکروبلیدینگ چیست ؟

میکروبلیدینگ روشی جدید و دستی برای زیبایی ابرو است که جای روش های قدیمی مثل تاتو و میکروپیگمنتیشن را گرفته ، که ماندگاری کمتری هم نسبت به آنها دارد . میکروبلیدینگ بسیار طبیعی تر از روش های قدیمی است که اگر حرفه ای عمل شود و رنگ را به لایه های بیرونی پوست نزدیکتر کنند ، هاشور ابرو طبیعی تر و نتایج بسیار خوبی خواهد داشت . اگر رنگهای به کار رفته با موی ابرو سازگاری داشته باشد و در ادامه موی ابرو ، طراحی و کشیده شود ، نتیجه بسیار طبیعی می شود . هاشور ابرو یکی از سخت ترین و پیچیده ترین لاین های آرایشگری است . و احتیاج به تجربه و تخصص بالا دارد .

تفاوت هاشور ابرو و تاتو ابرو

در روش قدیمی تاتو، جوهر به طور غیر طبیعی و یک دست و به هم پیوسته به زیر پوست تزریق می شد . که اگر شخصی تاتو انجام می داد و قصد پاک کردن آن را بعد از مدتی داشت ، کار بسیار دشواری بود و در اخر مقداری از آن جوهر زیر پوست باقی می ماند چون جوهر به عمق پوست نفوذ می کرد . در روش میکروبلیدینگ ، رنگ به عمق پوست نفوذ نمی کند و عمق لایه های زیر پوست را درگیر نمی کند . با این کار دیگر پاک کردنش بسیار راحت بود و اثری از آن بعد از پاک کردن نمی ماند و میتوانید مدل ابرو خود رابه راحتی تغییر دهید و آن را پهن یا باریک کنید .

چند تفاوت از میکروبلیدینگ با تاتو ابرو

هاشور ابرو با میکروبلیدینگ ، دستی است ولی تاتو با دستگاه است . میکرو بلیدینگ روشی موقت ایست ولی تاتو تا همیشه ماندگار است . دائمی بودن تاتو ، برخلاف تاتو که تا پایان عمر روی پوست باقی می ماند ، هاشور ابرو با میکروبلیدینگ با مرور زمان محو می شود . این زمان برای بسیاری از افراد بین 1 تا 3 ماه بوده و علت آن هم این است که در این روش جوهر به کار رفته در لایه های سطحی تری از پوست فرو می رود . در هاشور ابرو به روش میکروبلیدینگ نسبت به تاتو درد کمتری وجود دارد . زیرا سطح پوست سِر می شود ، درد چندانی ندارد . ثبات رنگ ، معمولا در تاتو رنگ جوهر به مرور زمان کم رنگ و پخش می شود . اما در هاشور ابرو با میکروبلیدینگ ، رنگ تاتو به مرور زمان حفظ شده و تغییر نمی کند .

ماندگاری میکروبلیدینگ

 

عواملی مانند عمق کاشت رنگ ، نورآفتاب ، شرایط فیزیکی بدن ، مراقبت‌های بعد از هاشور زدن و … می‌توانند نقش مهمی در ماندگاری آن داشته باشند و اینکه در شرایط کلی رنگ‌های تیره‌تر از ماندگاری بیشتری برخوردار هستند . هرچند که ممکن است حالت طبیعی کمتری نسبت به رنگ‌های روشن داشته باشند . پاکسازی تاتو قدیمی از مشکلاتی است که خانم ها با آن مواجه هستند . بسیاری از خانم ها دوست دارند روش جدید و طبیعی را جایگزین روش قدیمی تاتو کنند ولی همچنان وجود تاتو قدیمی مزاحم است . روش های قدیمی مثل تاتو ، خراشیدگی و زخم عمیق ایجاد می کردند تا رنگ را به لایه های زیرین پوست بفرستد . در این میان پاکسازی آن نیز دشوارتر و سخت تر می شود . چرا که به اعماق لایه های زیرین پوست نفوذ کرده و نیز در این روش از رنگ های تیره و مقاوم تری نیز استفاده می شو د. رنگ تاتو با اینکه ماندگاری بالایی دارد ولی پس از مدتی به رنگ آبی یا قرمز در می آید ، که بسیار پوست را نازیبا می کند .

معایب میکروبلیدینگ

اگر کسی از قبل تاتو ابرو انجام داده باشد ، نمی تواند از این روش در درمان زیبایی ابروی خود استفاده کند . انتخاب یک مرکز بسیار مهم است . اگر مرکز خوب و حرفه ای انتخاب نکنیم ، ممکن است که از رنگ های نا مرغوب استفاده کنند و ماندگاری پایینی داشته باشد . داشتن پوست چرب ، نتیجه مطلوبی را در میکروبلیدینگ ابرو نمی بینیم . این نکته بسیار مهم است که میکروبلیدینگ روی ابروهای خام که قبلا هیچ تاتو و هاشوری نداشتند یا تاتوی آنها خیلی کمرنگ شده بسیار زیباتر خواهد شد . میکروبلیدینگ حتی برای پوست های بدون مو که در اثر بیماری چون سرطان موهای ابرو از دست رفته بسیار نتیجه خوبی را در بر خواهد داشت . میکرو بلیدینگ روی ابروهای تاتو شده قدیمی اگر رنگ تیره داشته باشد بهتر است هاشور انجام نشود ، چون امکان اینکه کار زیبایی شود بسیار کم می باشد . برای انجام  میکروبلیدینگ روی ابروی تاتو شده نیاز به از بین بردن تاتو است ، اگر که پر رنگ باشد . پاک کردن تاتو قدیمی روی پوست بسیار سخت می باشد ولی قابل انجام است . این نکته قابل توجه است که تمامی پاک کننده های تاتو یا پاک کننده های میکروبلیدینگ ابرو اسیدی هستند و برای پوست خطرناک می باشند . پس باید با دقت و احتیاط زیادی این پاک کننده ها را استفاده کرد در غیر این صورت ، باعث خوردگی پوست یا زخم شدن پوست خواهد شد و پوست بعد از مدتی گوشت اضافه می آورد .

میکروبلیدینگ روی ابروی تاتو شده

میکروبلیدینگ روی ابروی تاتو شده یا انجام میکروبلیدینگ روی تاتو قدیمی اگر که کم رنگ شده باشد ، راحت تر انجام می شود . ولی اگر رنگ تیره باشد و به رنگ آبی یا قرمز درآمده باشد ، حتما باید دکاپاژ شود . دکوپاژ کردن تکنیکی است که رنگ تاتو ابرو را تغییر نمی‌دهد بلکه آن را متعادل می کند . مثلا اگر رنگ ابرو آبی شده بنا به رنگ پوست مشتری کمی رنگ نارنجی روی آن تاتو کرده تا ترکیب آن رنگ ابرو را متعادل کند . در چرخه رنگی ، هر رنگ مکمل یا متضاد دارد که باعث خنثی شدن آن رنگ می شود . پس این نکته را متذکر شویم ، که اگر ابروی ما در گذشته تاتو شده باشد ، نباید انتظار آن نتیجه مطلوب را که روی پوست خام می دهد را انتظار داشت . تاتو هر چه که کم رنگ شده باشد و به قرمز و آبی نزند ، راحت عمل میکروبلیدینگ انجام می شود .

 سالن آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی با 20 سال سابقه کار قصد دارد تمام هنرجوهایش را در زمینه آموزش میکروبلیدینگ با کسب بهترین و معتبرترین مدرک فنی حرفه ای با مدرس مجرب به هنرجو هایش از  شهرهای مختلف  مازندران از جمله  بابلسر ، فریدونکنار ، بهنمیر ، بابل ، ساری ، جویبار و غیره با قیمت های مصوب مناسب آموزش دهد .

شما ‌عزیزان‌ ‌می‌ ‌توانید ‌در ‌هر ‌ساعت‌ ‌از ‌شبانه‌ ‌روز ‌نسبت‌ ‌به‌ ‌تکمیل‌ ‌فرم‌ ‌ثبت‌ ‌نام‌ ‌آنلاین‌ ‌در ‌سایت‌ لادن توکلی

 ‌به‌ آدرس : استان مازندران ، بابلسر ، خیابان شریعتی ،  شریعتی 14 ، ابتدای محبوبی 15 

 شماره تماس  : ‌09111137866

به سایت

https://ladan-tavakoli.com/ ‌ 

اقدام نمایید  .