انواع تکنیک‌های رنگ کردن مو فر بابلسر

آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی

انواع تکنیک‌های رنگ کردن مو فر بابلسر

انواع تکنیک‌های رنگ کردن مو فر

 

 

ما در آموزشگاه آرایشگری لادن توکلی از بهترین مواد و متریال برای لایت مو فر استفاده می‌کنیم . با وجود مواد و متریال ما نه تنها به مو شما آسیبی وارد نمی‌شود ، بلکه به تقویت مو فرفری شما کمک می‌کنیم . ما در آموزشگاه آرایشگری لادن توکلی که تنها مرکز تخصصی فر مو در ایران هستیم ، انواع تکنیک‌های رنگ و لایت مو فر را برای شما عزیزان انجام می‌دهیم . این تکنیک‌ها عبارتند از :

مش مو فر سوزنی

 

برای این نوع مش از ابزارهایی مثل کلاه مخصوص مش یا فویل استفاده می‌کنیم و تارهای ظریف مو فر را جدا می‌کنیم و چند درجه نسبت به زمینه مو روشن می‌کنیم .

رنگ و مش مو فر به روش مون لایت

در این روش تکه زیری مو بلوند می‌شود و بیضی بالای سر تیره خواهد ماند .

مش و هایلایت به روش نواری

در این روش رنگ و مش مو فر ، زمینه مو مانند نوار روشن می‌شود تا زمانی که مو موجدار شود . این نوع مش مانند روبان بر روی سر دیده می‌شود .

مش مووی لایت مو فر

در این روش ، مستطیل بالای سر را جدا می‌کنیم و آن را دکلره می‌کنیم و هر تکه را با رنگ‌های فانتزی رنگ می‌کنیم و در نهایت رنگ مو را رنگین کمانی خواهیم کرد .

رنگ و مش مو فر به سبک لولایت

در این روش قسمت‌هایی از مو را چند درجه تیره می‌کنیم . این روش برای خانم‌های فرفری که مو سفید زیادی دارند بسیار مناسب است . با این تکنیک در آموزشگاه آرایشگری لادن توکلی ، قسمت جلوی مو را روشن و قسمت پشت مو را تیره می‌کنیم .

بالیاژ موی فر

در روش بالیاژ به مو حالت سه بعدی می‌دهیم و مو را روشن و تیره می‌کنیم .

رنگ و مش مو فر به روش چانک لایت

 

 

در این مدل از رنگ و مش مو فر تکه‌های بزرگی از مو را جدا می‌کنیم و با استفاده از فویل مو را چند درجه روشن‌تر می‌کنیم .

هایلایت کردن مو فر بهترین روش رنگ مو برای مو فر کوتاه

چگونه موهای فر را هایلایت کنیم ؟ در این روش لایه‌هایی از مو که تیره یا متوسط است را حدود 2 تا 3 درجه روشن‌تر می‌کنیم . این روش رنگ مو برای موهای فر کوتاه و برای مو فرفری‌هایی که کم پشت هستند ، بسیار عالی است .

رنگ و مش مو فر به صورت فریزینگ

در این روش از رنگ مو برای موهای فر و وز ، لایه‌هایی از مو مشکی را حدود 9 درجه به رنگ روشن یا بلوند در می‌آوریم و لایه‌های از مو بلوند که کاملا روشن است را به رنگ مشکی در می‌آوریم .

مش مو فر به روش سان لایت

در این روش از رنگ و مش مو فر فر در آموزشگاه آرایشگری لادن توکلی ، قسمت بالایی سر از ریشه تا وسط سر را تیره می‌کنیم و سپس ساقه مو را با رنگ‌های مصل طلایی و مسی ، رنگ و لایت می‌کنیم .

آمبره موی فر

در روش امبره موی فر ، انتهای مو را روشن‌تر از مابقی قسمت‌های ریشه‌ای مو می‌کنیم . ما در آموزشگاه آرایشگری لادن توکلی آمبره مو فر را به روشی انجام می‌دهیم که هرچه به سمت انتهای مو می‌روید ، رنگ مو روشن‌تر می‌شود .

سامبره مو فر

در روش سامبره مو فر کاری می‌کنیم تا در انتهای مو سایه روشن‌هایی از رنگ روشن را در میان مو تیره داشته باشید .

ابزارهای لازم برای رنگ و مش مو فر

ما در آموزشگاه آرایشگری لادن توکلی رنگ و مش مو فر را یا شانه ، کلاه و فویل انجام می‌دهیم که در ادامه به نحوه رنگ و مش مو فر با استفاده از این ابزارها به صورت جداگانه پرداخته‌ایم :

مش با شانه

در این روش مو را به چند دسته تقسیم می‌کنیم و رنگ را روی دنده شانه مناسب مو فر قرار می‌دهیم . سپس هر لایه از مو را شانه می‌کنیم تا رنگ و مش بر روی مو به صورت شانه‌ای پخش شود .

رنگ و مش مو فر با کلاه

از کلاه برای رنگ و هایلایت‌ مو فر کوتاه و متوسط استفاده می‌کنیم . در این روش کلاه رنگ و مش را روی سر قرار می‌دهیم و تارهایی که از مو که می‌خواهیم روشن‌تر یا تیره‌تر شوند را با قلاب از سوراخ‌‌های کلاه در می‌آوریم . ضخامت تارها کاملا بستگی به سلیقه مشتری دارد . در این روش رنگ مو فر دسته‌های مو به صورت پراکنده و سوزنی ، تیره یا روشن می‌شوند .

مش با فویل

ما در آموزشگاه آرایشگری لادن توکلی از بهترین و جدیدترین روش‌ها برای لایت مو فر استفاده می‌کنیم و مو را به بخش‌های مختلف تقسیم می‌کنیم و هر لایه را روی فویل قرار می‌دهیم . بعد از اینکه مواد رنگ را به هر لایه زدیم فویل را می‌بندیم و بعد از مدت زمان مشخصی مو را می شوییم . مش فویل زیبایی و نظم خاصی به مو شما می‌دهد و برای مو فرفری بلند ، خیلی بلند و متوسط بسیار زیبا و کاربردی است . 

ما در آموزشگاه آرایشگری لادن توکلی با تخصص و تجربه بالا در زمینه رنگ و لایت مو فر انواع تکنیک‌های رنگ و مش را برای شما فرفری‌های عزیز با عالی‌ترین کیفیت انجام می‌دهیم . جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رنگ و لایت مو فر با همکاران ما در تماس باشید .

شما ‌عزیزان‌ ‌می‌ ‌توانید ‌در ‌هر ‌ساعت‌ ‌از ‌شبانه‌ ‌روز ‌نسبت‌ ‌به‌ ‌تکمیل‌ ‌فرم‌ ‌ثبت‌ ‌نام‌ ‌آنلاین‌ ‌در ‌سایت‌ لادن توکلی 

 ‌به‌ آدرس : استان مازندران ، بابلسر ، خیابان شریعتی ، خیابان شریعتی 14 ، ابتدای محبوبی 15 

‌  شماره تماس  : 09111137866

به سایت

https://ladan-tavakoli.com/ ‌ 

اقدام نمایید  .