همه چیز در مورد کرم پودر در مازندران

آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی

همه چیز در مورد کرم پودر در مازندران

انواع کرم پودر و روش استفاده از آن

کرم پودر یکی از اصلی ترین مواد آرایشی است که شاید بدون آن آرایش چندان معنایی نداشته باشد ؛ یک زیرسازی خوب می تواند شما را بسیار زیباتر کند و یک زیرسازی بد نه تنها صورت را مصنوعی نشان می دهد بلکه رنگ های آرایشی را نیز بدرنگ نشان می دهد . البته هدف از استفاده از کرم پودر یا همان زیرسازی آرایش این است که پوست حالت یکنواخت پیدا کند  .

 

 

کرم پودر خوب کدام است ؟

به دنبال کرم پودری باشید که یک درجه از رنگ پوست شما روشن‌تر باشد و بعد از این تکنیک‌های آرایشی برای پنهان کردن نقاط ضعف صورتتان استفاده کنید . این ماده آرایشی مهم‌ترین وسیله آرایشی در کیف شماست . با استفاده از یک کرم پودر خوب (کانسیلر) براحتی می‌توانید جوش‌ها و لکه‌های پوستیتان را بپوشانید . البته کرم پودر خوب براحتی پیدا نمی‌شود . این ماده آرایشی می‌تواند سریع صورت شما را روشن کرده و به پوست شما شادابی و طراوت خاصی دهد . مخصوصا زمانیکه در چهره شما آثار بی‌خوابی دیده میشود یک کرم پودر خوب می‌تواند چهره خسته شما را به یک صورت شاداب تبدیل کند .

چگونه کرم پودر طبیعی به نظر برسد ؟

کرم پودر را با اسفنج یا انگشت روی پوست به آرامی بمالید ، تا پوست شما روشن شده و در عین حال طبیعی به نظر برسد . بهتر است دهانتان را هنگام استفاده از کرم پودر باز نگه دارید تا ناحیه گردن شما در معرض دید باشد و خط مشخص فک شما از بین برود . بعد از اتمام آرایش هم یک دستمال کاغذی را به آرامی روی صورتتان بمالید . این کار باعث می‌شود مواد آرایشی روی پوست یکنواخت‌تر شده و در عین حال صورت شما طبیعی‌تر به نظر برسد .

هنگام خرید کرم پودر به چه مواردی توجه کنید ؟

کرم پودری برای شما مناسب است که وقتی به خط فک پایین مالیده شود ، خط آرایشی بین گردن و صورت به وجود نیاید ، هنگام خرید برای تست رنگ کرم پودر باید ۳ رنگ نزدیک به رنگ پوستتان را روی خط فک پایین خود بمالید ، بعد در نور طبیعی ببینید که آیا هنوز خط آرایشی دیده می‌شود یا نه ؟ اگر رنگ درست را انتخاب کرده باشید خطی نباید مانده باشد .

کرم پودر‌ها براساس نوع پوشش

 

 

کرم پودر‌ها براساس نوع پوشش تقسیم بندی می‌شوند :

1 ) کرم‌های مرطوب کننده رنگی : که علاوه بر خاصیت مرطوب کنندگی مقداری دانه‌های رنگی هم دارند که به پوست رنگ می‌بخشد . کرم مرطوب کننده رنگی برای پوستهای جوان و صاف مناسب است .

2 ) فون مایع که رایج‌ترین و محبوب‌ترین شکل کرم پودر است : زیرا استفاده از آن آسان است و پوشش طبیعی به پوست می‌دهد این کرم‌ها معمولاٌ برای پوستهای نرمال و خشک مناسب هستند و افرادی که پوست چرب دارند باید از نوع بدون چربی (Oil Free) آن استفاده کنند .

۳) کرم پودر : این کرم‌ها بسیار مرطوب و غنی هستند مخصوصاً مناسب پوستهای خشک می‌باشند و چون بافت تقریباً سنگین دارند باید شما مطمئن شوید که خوب جذب پوست شده برای این کار از یک اسفنج مرطوب کمک بگیرید .

 

 

۴)  کرم پودر فشرده یا پنکیک : این کرم قدرت پوشش بیشتری دارد معمولاً به شکل پودر فشرده شده و به دو صورت چرب و خشک موجود است و استفاده آن معمولاً به کمک اسفنج می‌باشد که روی آن در نظر گرفته شده است .

 

 

۵)  پن استیک : این کرم پودر دارای بافت سنگین می‌باشد و برای پوشش معایب پوستی و سرخی زخم سیار مناسب می‌باشد . مقداری از آن را روی محل می‌گذاریم و با یک اسفنج محو می‌کنیم .

صورتتان را مرطوب کنید و بگذارید کرمتان جذب شود . این موضوع سبب می شود که کرم پودرتان کاملا در سطح پوست بماند . کرم پودر را بزنید و فورا پخش کنید . با زدن برس در پن کک و پخش کردن آن روی صورت به صورت حرکات مدور هماهنگی کرم پودر را ایجاد کنید . نگران ماتی جلای چهره تان نباشید . کرم پودر را با نوک انگشت یا اسفنج آرایشی بمالید تا پوستتان درخشان و طبیعی جلوه کند . پس از اتمام کار با یک دستمال ایجاد نمناک روی صورتتان بزنید تا اضافه های پن کیک را از روی آن بردارد و درخشش لازم به چهره تان داده شود . هنگام زدن کرم پودر دهانتان را باز کنید تا قسمت گردن قشنگ آرایش شود و خطی باقی نماند . دو رنگ کرم پودر را همیشه دم دست داشته باشید . یکی برای زمستان و دیگری برای تابستان . اغلب ماه های سال اگر این دو رنگ را با هم مخلوط کنید هماهنگی بسیار زیبایی به دست می آید . پس از اتمام آرایش ، یک تکه پارچه را روی صورتتان بزنید که هم آخرین پوشش را تکمیل کنید و هم نرمشی به ظاهرتان داده باشید .

 

 

طرز زدن کرم پودر حرفه ای

1 _ رنگ ایده آل پوستتان را پیدا کنید

کرم پودر را روی خط چانه امتحان کنید و در نور روز آن را چک کنید . اگر بدون مالیدن ، رنگ ناپدید شد ، رنگ کرم پودر عالی است .

2 _  پوستتان را آماده کنید

برای داشتن زمینه ی مناسب ، از تمیز و مرطوب بودن پوستتان اطمینان حاصل کنید . پنج دقیقه صبر کنید تا مرطوب کننده جذب پوستتان شود .

3 _ کرم پودر را صحیح روی صورت تان پخش کنید

حرفه ای ها توصیه می کنند که اگر پوشش کم می خواهید ، کرم را با انگشتان روی پوست پخش کنید . برای پوشش بیشتر از اسفنج یا پد استفاده کنید . کرم پودر را همه جای پوست شامل ناحیه ی چشم ها محو کنید . از وسط شروع و به اطراف محو کنید . برای مراسم های بزرگ و یا عکس گرفتن کرم پودر بیشتری اضافه نکنید .

4 _ بعد از کرم پودر از کانسیلر استفاده کنید

پیش از استفاده از کرم پودر ، بیشتر از حد نیاز کانسیلر استفاده خواهید کرد . و زمینه ی کرم پودر مانع چروک شدن کانسیلر می شود . از کانسیلر سبک و یک درجه روشن تر از پوستتان استفاده کنید . کانسیلر خیلی روشن ، مصنوعی است . برای پوشش حلقه های تیره ی زیر چشم از برس کوچک و نوک تیز استفاده کنید . اگر عیوب ریز دیگر صورت تان با کرم پودر پوشیده نشدند ، می توانید از یک مقدار کانسیلر استفاده کنید .

5 _ پودر شفاف کننده

پودرهای جدید شفاف که نور را منعکس کرده و باعث درخشندگی پوست می شوند .

سالن آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی با 20 سال سابقه کار قصد دارد تمام هنرجوهایش را در زمینه آموزش نحوه استفاده کرم پودر  با کسب بهترین و معتبرترین مدرک فنی حرفه ای با مدرس مجرب  به هنرجو هایش از  شهرهای مختلف مازندران از جمله  بابلسر ، فریدونکنار ، بهنمیر ، بابل  ، ساری ، جویبار و غیره  با قیمت های مصوب مناسب  آموزش  دهد .  

شما ‌عزیزان‌ ‌می‌ ‌توانید ‌در ‌هر ‌ساعت‌ ‌از ‌شبانه‌ ‌روز ‌نسبت‌ ‌به‌ ‌تکمیل‌ ‌فرم‌ ‌ثبت‌ ‌نام‌ ‌آنلاین‌ ‌در ‌سایت‌ لادن توکلی

 ‌به‌ آدرس : استان مازندران ، بابلسر ، خیابان شریعتی ،  شریعتی 14 ، ابتدای محبوبی 15 

 شماره تماس  : ‌09111137866

به سایت

https://ladan-tavakoli.com/ ‌  ‌ 

اقدام نمایید .