لایت موی فر بابلسر . استان مازندران

آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی

لایت موی فر بابلسر . استان مازندران

لایت مو فر با بروزترین تکنیک‌های رنگ و مش به صورت تخصصی با بهترین مارک رنگ مو برای مو فر از خدمات تخصصی ما در مرکزآرایشگاه آرایشگر لادن توکلی است . از آنجایی که مو فر بسیار حساس و شکننده است ، رنگ کردن مو فر ، امبره موی فر ، بالیاژ موی فر ، هایلایت موی فر مشکی و ... باید توسط افراد متخصص و حرفه‌ای در این آموزشگاه  انجام شود .

همچنین هر کدام از موهای موج‌دار ، صاف ، مجعد و فر باید با رنگ مو مناسب آن مو رنگ شوند . از این رو شما باید ویژگی های رنگ مو مناسب موهای فر را بدانید . ما در آموزشگاه آرایشگری لادن توکلی به صورت تخصصی و اصولی رنگ و هایلایت مو فر و رنگ مو برای موهای فر کوتاه را بدون آسیب به فرهای شما انجام می‌دهیم . درست است که هایلایت و رنگ مو برای موهای فر و وز دشوار است ، اما غیر ممکن نیست . ما در آموزشگاه آرایشگری لادن توکلی با اطلاعات کاملی که از مو فر داریم ، لایت مو فر را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهیم و مو حالت دار شما را زیباتر و جذاب‌تر می‌کنیم .

پخش‌کننده صوت

مراحل رنگ و لایت مو فر در آموزشگاه آرایشگری لادن توکلی

ما در آموزشگاه آرایشگری لادن توکلی با کادری مجرب و حرفه‌ای بهترین رنگ و لایت مو فر را برای شما عزیزان انجام می‌دهیم . ما طبق مراحل زیر رنگ و لایت مو فر را انجام می‌دهیم :

در ابتدا مو را می‌شوییم و سشوار می‌کشیم و سپس تقسیم بندی مو فر را انجام می‌دهیم .

سپس با دستکش ، انواع تکنیک‌های رنگ و لایت مو فر نظیر هایلایت موی فر مشکی ، بالیاژ موی فر ، امبره موی فر و ... برای شما عزیزان انجام خواهد شد .

بعد از گذشت مدت زمان خاصی ، مو را به کمک شامپو بدون سولفات می‌شوییم و سپس از نرم‌ کننده مخصوص مو فر استفاده می‌کنیم و مو را به طور کامل آبکشی می‌کنیم .

رنگ مو برای موهای فر و نکاتی برای رنگ کردن موی فر

باتوجه به حساسیت موهای فر و ساختار آن برای رنگ مو برای موهای فر کوتاه ، رنگ مو برای موهای فر و وز و همچنین رنگ مو برای موهای فر و پوست سبزه و ... باید از رنگ‌های مناسب مو فر استفاده شود . از طرفی انتخاب مناسب رنگ مو به رنگ پوست فرد نیز بستگی دارد . همچنین برخی رنگ‌ها و تکنیک‌ها برای مو ماندگاری بالاتری خواهند داشت که توصیه می‌شود برای موهای فر از این رنگ و تکنیک‌ها استفاده کنید . ما در ادامه ویژگی های رنگ مو مناسب موهای فر که باید بدانید را ذکر می‌کنیم :

رنگ مو نیمه دائمی

یکی از راه‌های زیبایی مو فر ، استفاده از رنگ مو نیمه دائمی است . این نوع رنگدانه‌ها با نفوذ به میان رشته‌ موها تاثیری همانند رنگ‌های دائم روی موهای صاف خواهند داشت . این نوع رنگ به سبب پیچ و تاب دار بودن موهای فر ، به راحتی جذب مو می‌شود . اگر به دنبال ماندگاری بیشتری هستید بهتر است از رنگ‌های عسلی ، قهوه‌ای شکلاتی و کاراملی برای موهای فر استفاده کنید .

 

رنگ موهای قرمز و مسی

افرادی که به رنگ‌های قرمز و مسی علاقه دارند نیز می‌توانند مو فر خود را به این رنگ‌ها نیز درآورند . زیرا این رنگ‌ها موجب سالم‌تر و شاداب‌تر بنظر رسیدن موها می‌شود . از طرفی رنگ قرمز و مسی مناسبترین رنگ مو برای موهای فر و پوست سبزه و حتی انواع رنگ پوست می‌باشد .

رنگ موی فر مشکی

 

 

رنگ مشکی، یکی از رنگ‌های مناسب برای موهای فر است . چراکه ظاهری جذاب و طبیعی ایجاد می‌کند . بسیاری از بانوان به رنگ مو مشکی و هایلایت موی فر مشکی علاقه دارند . برخی دیگر نیز به رنگ‌های جیغ و غیرمتداول تمایل دارند . از این رو فرد باید با مشورت با متخصص رنگ مو متناسب با رنگ پوست و سلیقه خود را انتخاب کند .

رنگ مو با قابلیت تقویت و حفظ الگوی فر مو

درحالت کلی شما باید از رنگ مویی استفاده کنید که الگوی فر مو آن‌ها را تقویت و حفظ نماید . اگر نیز تمایل به تغییر کامل رنگ مو ندارید می‌توانید از تکنیک هایلایت موی فر مشکی برای موهای خود استفاده کنید . این نوع لایت مو فر جلوه و برجستگی خاصی به موهای شما می‌دهند . 

اگر به این پرسش برخورده‌اید که چگونه موهای فر را هایلایت کنیم ؟ باید اینکار را به فردی حرفه‌ای بسپارید . تکنیک هایلایت مو فر دارای انواع بالیاژ موی فر ، امبره موی فر ، بیبی لایت ، سان لایت و ... می‌شود . از طرفی افرادی که به رنگ بلوند علاقه دارند باید این کار را به متخصص باتجربه سپرده و به صورت تدریجی انجام دهند تا به موهایشان آسیبی وارد نشود .

استفاده از رنگ مو حاوی نرم کننده

درحالت کلی رنگ کردن مو فر و لایت مو فر موجب خشکی موها می‌شود البته این امر اغلب برای موها طبیعی و مجعد اتفاق می افتد . بسیاری از مواد رنگ مو در ترکیبات خود مواد شیمیایی خطرناکی دارند که رطوبت و چربی مو را از بین می‌برند . از این رو در انتخای کار این عمل باعث موخوره ، کم آبی و شکستگی مو خواهد شد . از این رو شما هنگام خرید رنگ مو برای موهای فر و وز ، رنگ مو برای موهای فر کوتاه و رنگ مو برای موهای فر و پوست سبزه باید رنگ‌هایی را انتخاب کنید که رطوبت ، بافت و حالت مو شما را از بین نبرد .

تاحد امکان رنگ موی دائمی خریداری نکنید!

به سبب حساسیت بیشتر مو فر و ترکیبات شیمیایی مضر این نوع رنگ‌ها ، از خرید رنگ مو دائمی خودداری کنید . رنگ‌های دائمی به سبب دارا بودن آمونیاک ، الگوی فر مو شما را از بین خواهد برد . همچنین استفاده از این نوع رنگ‌ها ، فرهای شما را بی حالت ، نازک ، موخوره و زبر می‌کند . 

انتخاب رنگ مو فر براساس تناژ رنگ پوست

در زمان خرید رنگ مو و مراجعه به مراکز تخصصی برای رنگ کردن موی فر و لایت مو فر ، باید به تناز رنگ پوستی خود توجه کنید . سردی و گرمی پوست شما در انتخالب رنگ مو  مناسب موثر است . درصورتی که پوست شما گرم است می‌توانید از رنگ‌های طلایی ، قهوه‌ای شکلاتی ، بلوند طلایی ، شاه بلوطی ، تناژ قرمز و مشکی ملایم و ... برای موهای فر خود استفاده نمایید . اگر پوست شما سرد است نیز بهتر است از رنگ‌های سردی مانند قهوه‌ای خاکستری ، بلوند خاکستری ، و مشکی ملایم استفاده کنید .

همچنین باید به این نکته نیز توجه نمود که رنگ مو باید 1 درجه روشن‌تر و 2 درجه تیره‌تر از رنگ موهای طبیعی شما باشد . اما پیشنهاد می‌شود برای داشتن لایت مو فر جذاب ، به بهترنی مرکز تخصصی فر مو مراجعه کنید . ما در آموزشگاه آرایشگری لادن توکلی با استفاده از رنگ‌های شاداب و رنگ مو برای موهای فر و پوست سبزه متناسب با پوست شما زیبایی مو فر شما را دوچندان می‌کنیم .

انتخاب رنگ مو فر بر اساس نوع فر

در گام بعدی باید نوع فر مو خود را شناخته و برآن اساس رنگ مناسبی انتخاب کنید . چراکه برخی رنگ‌ها روی همه انواع فر مو تاثیر خوبی ندارند . البته افراد با فر مو شش ماهه درشت می‌توانند از انواع رنگ‌ها استفاه کنند و برای افراد با فرهای متوسط نیز تکنیک هایلایت گزینه مناسبی است .

انتخاب برند معتبر رنگ مو

از دیگر نکات مهم و اساسی در زمان رنگ کردن مو فر و لایت مو فر ، خریداری و استفاده از رنگ مو از برندهای معتبر است . زیرا برندهای معتبر رنگ‌هایی با مواد باکیفیت عرضه می‌کنند که به موهای افراد آسیبی وارد نمی‌کند . شما می‌توانید با مراجعه به در آموزشگاه آرایشگری لادن توکلی از معتبرترین متریال رنگ مو با تضمین سلامت مو فر استفاده کنید و لایت مو فر جذاب و سالم داشته باشید .

 

 

مراقبت بعد از لایت مو فر

باتوجه به بازیابی خاصیت ارتجاعی مو فر ، مراقبت از موهای فر رنگ شده اهمیت فراوانی دارد . از این رو رعایت نکات زیر مهم است :

تاحد امکان مو فر را تا 2 الی 3 روز بعد از رنگ کردن نشویید . خودداری از شستن مو فر بلافاصله پس از رنگ کردن ، موجب بسته شدن لایه‌ها کوتیکول و ماندگاری بیشتر رنگ مو خواهد شد . 

استفاده از محصولات مراقبتی ، نرم کننده و شامپوی مناسب جهت آبرسانی و تقویت مو اهمیت دارد . برای موهای فر رنگ شده بهتر است از شامپوهای بدون سولفات به‌منظور سرزندگی و غنی شدن مو فر استفاده شود .

از روش‌های درمانی نظیر هیدراتاسیون و حالت‌دهنده‌های قوی برای حفظ الگوی فر مو و برجستگی آن استفاده کنید .

ما در آموزشگاه آرایشگری لادن توکلی  انواع خدمات تخصصی مو فر نظیر اکستنشن مو فر ، لایت مو فر ، کوتاهی مو فر ، شینیون مو فر و ... را با کیفیت و قیمت عالی ارائه می‌نماییم .

و در این آموزشگاه در زمینه رنگ و لایت مو فر انواع تکنیک‌های رنگ و مش را برای شما فرفری‌های عزیز با عالی‌ترین کیفیت انجام می‌دهیم . جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رنگ و لایت مو فر با همکاران ما در تماس باشید .

شما ‌عزیزان‌ ‌می‌ ‌توانید ‌در ‌هر ‌ساعت‌ ‌از ‌شبانه‌ ‌روز ‌نسبت‌ ‌به‌ ‌تکمیل‌ ‌فرم‌ ‌ثبت‌ ‌نام‌ ‌آنلاین‌ ‌در ‌سایت‌ لادن توکلی 

 ‌به‌ آدرس : استان مازندران ، بابلسر ، خیابان شریعتی ، خیابان شریعتی 14 ، ابتدای محبوبی 15 

‌  شماره تماس  : 09111137866

به سایت

https://ladan-tavakoli.com/ ‌ 

اقدام نمایید  .