دیسپانسر مو چیست و چه کاربردی دارد ؟

آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی

دیسپانسر مو چیست و چه کاربردی دارد ؟

دیسپانسر مو چیست ؟ چه کاربردی دارد ؟ نحوه کار با آن چگونه است ؟

 

 

دیسپانسر یا دیفیوزر برای خشک کردن موهای شما و تقویت موج و فر مو بدون ایجاد وز مو استفاده می شود . دیسپانسرها به انتهای سشوار متصل می شوند تا از مو در برابر حرارت مستقیم محافظت کنند ، بنابراین احتمال آسیب رسیدن به موها خیلی کمتر است .

دیسپانسر مو چیست ؟

 

 

دیسپانسر یک افزونه برای سشوار است که برای خشک کردن موهای فر استفاده می شود . این ابزار بر روی سشوار فیکس می شود و یک وسیله کمکی برای موهای فر و مواج است . موهای فر به دلیل ضخامت و جنسی که دارند خیلی زود وز می شوند . دیسپانسر ضمن جلوگیری از وز شدن مو ها ، باعث می شود موها زیاد پف نکنند . موهای فر به دلیل وزن و حجم بالایی که دارند ممکن است در بعضی از قسمت ها صاف شوند . استفاده از این ابزار باعث می شود فرهایی که صاف شده اند دوباره حالت بگیرند و موها یکدست شوند .

 

 

نحوه استفاده از دیسپانسر چگونه است؟

موهای خود را بشویید و حالت دهید . در صورت تمایل موهای خود را بشویید و حالت دهید . شستن موها اختیاری است . همچنین می توانید موهای خود را بدون شستن با آب خیس کنید . اگر تصمیم دارید موهای خود را بشویید ، از شامپو و نرم کننده معمولی خود استفاده کنید .

موهای خود را با حوله خشک کنید

موهایتان را با حوله خشک کرده و آب اضافی موهای خود را بگیرید . اما از حوله برای پیچاندن یا فشار دادن موهای خود استفاده نکنید .

از ماسک مو مناسب موهایتان استفاده کنید

برای بهترین نتیجه ، پس از خشک شدن ، از ماسک مو مناسب نوع مو خود استفاده کنید . موهای خود را به 5 قسمت تقسیم کنید :

 1 )  قسمت جلو  

2 )  قسمت در دو طرف سر . به صورت بخش به بخش ماسک مو را به موهایتان بزنید .

خشک کردن مو با دیسپانسر را شروع کنید

دیسپانسر را در انتهای سشوار خود قرار دهید . همیشه آن را با حرارت متوسط یا کم و سرعت کم روشن کنید . با این کار زمان خشک کردن موها بیشتر طول می کشد ، اما موهای شما در طول فرآیند ، خشک یا وز نمی شود .

_  برای شروع ، سر خود را به یک سمت خم کنید . دیسپانسر را بردارید و آن را نزدیک ریشه موهایتان قرار دهید . آن را نگه دارید تا ریشه موهایتان خشک شود .

_  هنگام خشک کردن موهای نزدیک پوست سر، از حرکات دایره ای استفاده کنید . از شاخک های دیفیوزر برای ماساژ ملایم موهای خود استفاده کنید و حجم و همچنین امواج طبیعی و فر را افزایش دهید .

خشک کردن را تا نوک موهایتان ادامه دهید

ماساژ موهایتان را با دیفیوزر و با حرکت دایره ای ادامه دهید تا نوک موهایتان نیز خشک شود . با کمک دیفیوزر ، به آرامی فرهای مویتان را به سمت بالا فشار دهید . این کار به حفظ فرم طبیعی موهای شما کمک می کند و باعث می شود موهای شما پرپشت شود .

_ سعی کنید هر بخش از مو را در حین خشک کردن با دیفیوزر از پایین بلند کنید . این کار باعث افزایش قدرت بیشتر در ریشه ها می شود و از سنگین شدن موهای خیس شما در هنگام خشک شدن جلوگیری می کند .

پس از خشک شدن ریشه‌ موهایتان ، می‌ توانید بخش‌ هایی از فر را بردارید و آنها را در دیفیوزر قرار دهید .

چه کسی می تواند از دیفیوزر استفاده کند؟

هر کسی می‌ تواند از این ابزار استفاده کند . اما اگر موهای فر و یا مجعد طبیعی دارید ، بهترین نتیجه را خواهد داشت . اگر موهای موج دار دارید که اکثرا علاقه به صاف کردن موهای خود دارید ، این روش را امتحان کنید تا موهای فر شما را در طبیعی ترین و زیباترین مدل فر آن ، نشان دهد .

 

شما ‌عزیزان‌ ‌می‌ ‌توانید ‌در ‌هر ‌ساعت‌ ‌از ‌شبانه‌ ‌روز ‌نسبت‌ ‌به‌ ‌تکمیل‌ ‌فرم‌ ‌ثبت‌ ‌نام‌ ‌آنلاین‌ ‌در ‌سایت‌ لادن توکلی 

 ‌به‌ آدرس : استان مازندران ، بابلسر ، خیابان شریعتی ، خیابان شریعتی 14 ، ابتدای محبوبی 15 

‌  شماره تماس  : 09111137866

به سایت

https://ladan-tavakoli.com/ ‌ 

اقدام نمایید  .