آموزش نحوه صحیح فر کردن مو با بابلیس

آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی

آموزش نحوه صحیح فر کردن مو با بابلیس

 یکی از جذاب ترین مدل آرایش مو برای خانم ها فر کردن مو است . فر کردن مو با بابلیس کار بسیار ساده و آسانی است که خیلی از خانم ها بلد نیستند . اما با یک آموزش کوتاه می توانید مثل یک آرایشگر حرفه ای موهای خود را بیارایید . مواقعی پیش می آید که فرصت رفتن به آرایشگاه یا هر عمل دیگری را ندارید ، اما می خواهید برای رفتن به مهمانی یا مجلسی که دعوت شده اید ، موهایتان را فر کنید ، در این جا پیشنهاد ما به شما این است که از دستگاه فر کننده مو بابلیس استفاده کنید .

 

 

انواع فر کننده مو

فر درشت : این مدل از فر کننده های مو بابلیس برای افرادی که موهای بلند ولی با حجم کم دارند مناسب است . قطر این مدل حدود 3.5 سانتی متر می باشد .

فر متوسط : این مدل از فرکننده مو بابلیس ، دارای قطر 3 سانتی متر می باشد و برای موهای متوسط مطلوب ترین مورد می باشد .

فر پُر : این مدل از فر کننده های بابلیس برای موهای کوتاه مناسب تر است . میله این مدل دارای قطری تا 2.5 سانتی متر می باشد .

فر ریز : فر کننده های بابلیس با قطر 1.5 سانتی متر و کم تر ، در این گروه قرار می گیرند . این مدل از فر کننده های بابلیس برای افرادی که موهای با فر بسیار ریز را می پسندند ، مناسب است .

فر کم : ایده‌ال ترین مورد برای افرادی با موهای بلند ، فرهایی با قطر 4.5 سانتی متر می باشد .

فر کردن مو با بابلیس

 

اگر می خواهید موهایتان فر درشت باشد از بابلیس های بزرگ استفاده کنید . اما اگر فر ریز می خواهید از بابلیس های کوچک استفاده کنید .  موهای کوتاه را نیز می توان بابلیس کشید ، برای این کار باید از بابلیس هایی که لوله آن ها قطر کمی دارد استفاده کنید . ( اگر قصد فر کردن موی کوتاه مردانه را دارید ، از این نوع بابلیس ها می توانید استفاده کنید . ) برای موهای بلند بابلیس های بزرگ که قطر لوله آن ها بیشتر است مناسب است .

نحوه انجام فر کردن مو با بابلیس

ابتدا باید موهای خود را به خوبی شانه بزنید و بابلیس را به برق بزنید تا خوب گرم شود . زیرا برای حالت گرفتن موها باید بابلیس حسابی داغ شود .

موهایتان را به 4 قسمت تقسیم کنید و گیره بزنید ، این کار باعث می شود تا موهایتان را به طور منظم فر کنید و در حین کار موها با هم قاطی نشوند . سپس گیره یک قسمت از موها را باز کنید و شروع به بابلیس کشیدن کنید ، از نوک موها شروع کنید و موها را دور بابلیس بپیچید و تا بالا ادامه دهید ، بابلیس را کمی در این حالت نگه دارید تا موها به خوبی حالت بگیرند . پس از 7 ثانیه بابلیس را باز کنید و به این قسمت از مو که فر شده تافت بزنید .

مراحل گفته شده را برای تمام موها انجام دهید ، به این صورت که قسمت های کوچکی از مو را بگیرید و دور بابلیس بپیچید سپس بعد از 7 ثانیه باز کنید و تافت بزنید .

جلوی موهایتان را هر طور که دوست دارید درست کنید و حالت بدهید .

می توانید فرق وسط یا فرق کج باز کنید .

بعد از اتمام کار و فر شدن تمام قسمت های مو دوباره تافت بزنید تا ماندگاری موها بیشتر شود .

تکنیک بابلیس زدن مو به روش صحیح 

 

 

1_  اگر برای اولین بار از بابلیس استفاده می کنید ، دستکش بپوشید تا نسوزید .

2_ اگر می خواهید فرهای مدرنی داشته باشید ، موها را زیر گیره میله بابلیس نگذارید ، بلکه موها را کاملا روی میله بپیچید . حدود دو سانت از انتهای مو را صاف نگه دارید .

3_ هر چه فر را نزدیک تر به ریشه ی مو انجام دهید ، دوام بیشتری خواهد داشت .

شماره 1 : با این فاصله موها حالت موجدار پیدا می کند .

شماره 2 : با این فاصله ، فرها یک روز دوام دارند .

شماره 3 : با این فاصله ، حالت فر از صبح تا شب روی مو می ماند .

روش دیگر فر کردن مو با بابلیس

برای اینکه موها را راحت و سریع فر کنید ، ابتدا موها را دم اسبی ببندید و موی دم اسبی را فر کنید . وقتی فر موها خنک شود ، دم اسبی مو را باز کنید و سرتان را تکان دهید ، انگشتان تان را بین موها ببرید و تکان دهید .

 

شما ‌عزیزان‌ ‌می‌ ‌توانید ‌در ‌هر ‌ساعت‌ ‌از ‌شبانه‌ ‌روز ‌نسبت‌ ‌به‌ ‌تکمیل‌ ‌فرم‌ ‌ثبت‌ ‌نام‌ ‌آنلاین‌ ‌در ‌سایت‌ لادن توکلی 

 ‌به‌ آدرس : استان مازندران ، بابلسر ، خیابان شریعتی ، خیابان شریعتی 14 ، ابتدای محبوبی 15 

‌  شماره تماس  : 09111137866

به سایت

https://ladan-tavakoli.com/ ‌ 

اقدام نمایید  .