همه چیز در مورد آموزش ماسک ورقه ای در مازندران

آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی

همه چیز در مورد آموزش ماسک ورقه ای در مازندران

خواص ماسک ورقه‌ای و نحوه استفاده از ماسک ورقه‌ای را بدانید

استفاده از ماسک ورقه‌ای ،  یکی از بهترین روش‌ها برای تقویت پوست  و رساندن مواد مغذی به آن محسوب می‌شود .  اگر شما تصمیم گرفته باشید که پوستتان را حسابی احیا کرده و سلامت و شادابی آن را بازگردانید ، استفاده از انواع ماسک‌های صورت ورقه‌ای ، یک راه حل عالی خواهد بود . به طور مثال می‌توانید از ماسک ورقه‌ای دور چشم برای اطراف چشم‌ها استفاده کرده  و خواص ضدچروکی و آبرسانی قوی آن را به شکلی بی‌نظیر تجربه کنید . خواص ماسک ورقه‌ای برای پوست بسیار زیاد است .  

ماسک ورقه‌ای چیست ؟

 

 

ماسک‌های ورقه‌ای ، جنسی شبیه به جنس پنبه داشته و تمام سطح داخلی آن‌ها ، به مواد سرم مانندی آغشته می‌شود . این ماسک‌ها ورقه‌های بیضی یا گرد و شبیه به شکل صورت هستند که قسمت چشم، بینی و لی آنها برای راحتی باز است . ورقه‌ای که آغشته به سرم معذی است روی صورت گذاشته شده تا به جذب بهتر مواد هم کمک کند . به این شکل زمانی که ماسک را روی پوست خود (حالا هر نقطه‌ای از آن که باشد) ، قرار می‌دهید ؛ این مواد آغشته به لایه داخلی ماسک ، به پوست شما نفوذ خواهند کرد . مزیت اصلی ماسک‌های ورقه ای ، این است که پس از استفاده آن‌ها ، نیازی به تمیزکاری معمول که برای ماسک‌های روغنی پیش رو دارید ، نخواهد بود . این در واقع حذف یک مرحله تا حدودی رنج‌آور است که باعث می‌شود تا استفاده کردن از ماسک‌های ورقه‌ای ، به مراتب ساده‌تر باشد . حتی موضوع قابل توجه دیگر هم این است که برداشتن ماسک‌های ورقه‌ای از روی صورت ، بسیار راحت بوده و رقیقی سرم داخلی این ماسک‌ها ، باعث می‌شود که اصطکاکی میان پوست صورت شما و ماسک ایجاد نشود . ماسک ورقه‌ای بر خلاف ماسک‌های دیگر احتیاج به شستن با آب ندارد .

انواع ماسک ورقه‌ای

اصلی‌ترین  و  شاید باید بگوییم ماسک مادر از این گروه ، ماسکی است که محل چشم‌ها و بینی ، سوراخ شده و جدا شده باشد . به این شکل با قرار دادن ماسک روی صورت ، تمام فضای معنی‌دار آن ، پوشانده خواهد شد . اما در یک نگاه دیگر ، می‌توان ماسک‌های ورقه‌ای را به دسته‌بندی‌های کوچک‌تری نیز تقسیم‌بندی کرد .

ماسک ورقه‌ای دور چشم

این نوع ماسک‌ها ، به طور اختصاصی برای پوست  دور چشم‌ها طراحی شده‌اند و با تمرکز بر این ناحیه ، روی چشم‌ها ( در حقیقت دور چشم‌ها )  قرار می‌گیرند .  ماسک‌های دور چشم وظیفه آبرسانی ، کلاژن سازی ، ضد پیری و رفع تیری را می‌توانند داشته باشند . 

ماسک ورقه‌ای لب

اگر فکر می‌کنید که تنها پوست صورت شما به ماسک‌های تقویتی نیاز دارد ، باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید . قطعا تا به حال افرادی را دیده‌اید که با وارد شدن به ده‌های 60 و 70 زندگی ، لب‌های چروکیده و پژمرده دارند . اگر به موقع به فکر آبرسانی و تقویت پوست لب‌های خود باشید ، باید این خبر خوش را به شما بدهیم که به احتمال زیاد چنین پژمردگی لب‌ها را تجربه نخواهید کرد .  راه حل قطعی استفاده از ماسک ورقه‌ای لب است . به این صورت لب‌های شما نیز مواد مغذی لازم را دریافت کرده و جوانی و شادابی آن‌ها تامین می‌شود . به علاوه ماسک‌های ورقه‌ای لب‌ها ،  با خواص مختلفی عرضه شده‌اند . شما می‌توانید ماسک ضدخشکی ، ماسک از بین بردن تیرگی لب‌ها ، ماسک موثر در درمان پوسته پوسته شدن لب‌ها ، ماسک ضدچروک ، ماسک ترمیم‌کننده بافت‌ها و …  را خریداری کنید . 

ماسک ورقه‌ای طلا

 

 

همان طور که اسم وسوسه برانگیز این ماسک ، جذاب می‌نماید ، به همان اندازه نیز حین استفاده از ماسک ورقه‌ای طلا ، می‌توانید به پاکسازی پوست و همین طور کاهش چین و چروک‌های آن ، کمک کنید . این ماسک صورت ، دارای عنصر طلای خالص بوده و به شکلی معجزه‌آسا برای جوانسازی پوست ، موثر واقع می‌شود . یکی از مهم‌ترین تاثیراتی که این ماسک روی پوست صورت شما خواهد گذاشت ، اثربخشی آن ، برای از بین بردن روغن‌های اضافی پوست است که زمینه جوش و مشکلات دیگر را به شدت کاهش می‌دهد . اگر بتوانید به طور مستمر از این ماسک پوستی استفاده کنید ، درخشش عالی و پاکسازی بی‌نظیر را روی صورت خود ، تجربه خواهید کرد . 

فواید ماسک ورقه‌ای برای سلامت و شادابی پوست

انواع ماسک‌های ورقه‌ای با داشتن لایه داخلی سرم پوستی ، فواید مختلفی دارند. از جمله این فواید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

 

آبرسان و مرطوب‌کننده

یکی از اصلی‌ترین خواص این ماسک‌ها ، آبرسانی و مرطوب‌کنندگی پوست ، بدون وارد آوردن چربی اضافی است . در حقیقت اگر می‌خواهید آبرسانی موثر و پایداری برای پوست صورت خود ایجاد کنید ، ماسک‌های ورقه‌ای ، از بهترین گزینه‌هایی هستند که می‌توانیم به شما پیشنهاد دهیم . ماسک صورت آبرسانی عمیق‌تر و قوی‌تری نسبت به کرم آبرسان در یک مرتبه استفاده دارد . 

ضدچروک و مردگی پوست

محصولات ضدچروک فراوانی در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی وجود دارند ، اما ماسک‌های ورقه‌ای ، خاصیت پیشگیری‌کنندگی عالی نیز دارند . در حقیقت اگر می‌خواهید از سن کمتر نیز از ایجاد چین و چروک‌ها ، پیشگیری کنید ، این ماسک‌ها بهترین پیشنهاد برای شما به حساب می‌آیند .

ماسک ورقه‌ای با آبرسانی قوی

توصیه می‌کنیم که با یک بررسی عالی ، بهترین ماسک ورقه‌ای که به طور اختصاصی برای آبرسانی پوست طراحی و تولید شده باشد را انتخاب کنید . برخی از این ماسک‌ها دارای قدرت آبرسانی قوی‌تری بوده و در صورتی که انتخاب خود را از میان آن‌ها انجام دهید ، اثربخشی به مراتب بیشتری خواهند داشت . 

از بین برنده چین و چروک‌های ریز صورت

همه ما پس از پشت سر گذاشتن دهه 4ام زندگی ، مقداری چین و چروک ریز را روی صورت ، دور چشم‌ها و … تجربه می‌کنیم . با به کار بردن ماسک‌های ورقه‌ای ، می‌توان چین  و چروک‌های ریز را به شکلی عالی درمان کرد . اگر چه توصیه می‌کنیم که از سایر محصولات کمکی برای کاهش چین و چروک‌ها نیز استفاده کنید ، اما ماسک‌های ورقه‌ای نیز می‌توانند نقش فوق العاده پررنگی در این خصوص ایفا کنند .

درمان خشکی پوست

اگر از محصولات مختلفی برای درمان خشکی پوست خود استفاده کرده  و هنوز نتیجه دلخواه را به دست نیاورده‌اید ، این بار ماسک‌های ورقه‌ای مرطوب‌کننده را امتحان کرده و بهترین نتیجه را در آینه مشاهده کنید . درمان خشکی پوست به وسیله این ماسک‌ها ، به شکلی عالی و غیرقابل انتظار اتفاق افتاده و شما در حقیقت به جای یک تسکین موقت ، یک فرایند درمانی عالی را پشت سر می‌گذارید .

روشن‌کننده و شفاف‌کننده پوست

روشن‌کنندگی و شفاف‌سازی پوست از خواص عالی و قابل توجه ماسک‌های  ورقه‌ای است . احتمالا حدس می‌زنید ، با پاکسازی و رفع لک و مشکلات پوستی ، به پوستی یکدست و کشیده دست خواهید یافت که شفاف و براق به چشم می‌آید . برای این که چنین نتیجه‌ای از استفاده ماسک‌های ورقه‌ای به دست بیاورید ، لازم است که استفاده از این ماسک‌ها را ادامه داده و در یک دوره شبه درمانی ، برای پوست خود به کار ببرید .

 لیفت و کشسانی صورت

شاید در ابتدا عجیب به نظر برسد ، اما ماسک‌های ورقه‌ای تخصصی برای لیفت پوست عرضه شده  و در صورتی که انتخاب درستی در این گروه کالایی داشته باشید ، می‌توانید بهترین بهره‌برداری از این ماسک‌ها را به عمل بیاورید .

ضدجوش و ضدلک

خاصیت ضدجوش و ضدلکی ماسک‌های ورقه‌ای ، در دو فرم پیشگیرانه و درمانی احساس می‌شود . اگر شما به طور منظم از این ماسک‌ها برای پوست صورت خود استفاده کنید ، به مراتب کمتر تجربه جوش‌های پوستی و لک‌های رنگی و ناخوشایند را خواهید داشت . اما اگر کار از کار گذشته و پوستتان دچار لک‌های مختلف و جوش‌های پی در پی شده است ، این ماسک‌ها را می‌توانید در نقش درمانی مورد استفاده قرار دهید . 

جوانسازی پوست صورت

با دقت در خرید ماسک ورقه‌ای مناسب جوانسازی پوست ، می‌توانید این فرمول معجزه آسای جوانسازی را برای صورت و به ویژه پوست نازک اطراف چشم‌ها به کار بگیرید . به این شکل کافی است که ماسک مناسبی انتخاب کنید که به صورت تخصصی برای جوانسازی پوست تولید شده باشد . پس از آن می‌توانید پوست خود را جوانسازی کرده و به شادابی و زیبایی آن کمک کنید .

تحریک کلاژن‌سازی در پوست

همان طور که می دانید با افزایش سن ، میزان کلاژن‌سازی پوست به اندازه قابل توجهی کاهش می‌یابد و باید این کسری را به شکلی تامین کرد . ماسک‌هایی که دارای خاصیت کلاژن‌سازی هستند ، به شکلی عالی ، باعث تقویت کلاژن‌سازی پوست شده و از شل شدن آن جلوگیری می‌کنند . به ویژه این ماسک‌ها ، باعث بازگشتن خاصیت ارتجاعی پوست شده و دوباره آن را سفت و کشیده می‌سازند . 

از بین بردن تیرگی‌های صورت

پوست سالم دارای مشخصاتی چون یکدستی ، نبود هر گونه لکه و تیرگی و مانند آن‌ها است . به این ترتیب برای آن که زیبایی و جلوه کافی پوست خود را به دست بیاورید ، استفاده از ماسک‌های ورقه‌ای ضدتیرگی پوست ، کارآمد به نظر می‌رسد . البته در کنار آن باید از قرار گرفتن مستقیم در معرض نور خورشید  و همین طور مصرف مواد غذایی مضر و ناسالم نیز پرهیز کنید . 

مسدود کردن منافذ باز پوست

باز شدن منافذ پوست باعث می‌شود که حتی به کار بردن کرم‌های آرایشی ، نقص‌های پوست شما را نمایان کند . اگر همیشه به دنبال محصولی برای مسدود کردن منافذ باز پوستی خود بوده‌اید ، باید این مژده را به شما بدهیم که ماسک‌های ورقه‌ای ، بهترین اثرگذاری در این خصوص را دارند . 

تقویت‌کننده پوست

برای تقویت پوست به برخی از ویتامین‌ها ، بیش از سایرین نیاز خواهید داشت . از جمله این ویتامین‌ها که در ماسک‌های تقویت‌کننده پوست یافت می‌شوند . ویتامین  C، ویتامین  D ، ویتامین K و ویتامین Eویتامین .

تنظیم چربی 

چربی زیاد از حد پوست ، باعث می‌شود تا چهره شما ، جذابیت خود را از دست داده  و در ضمن زمینه بروز جوش و آکنه نیز افزایش خواهد یافت . از این روی لازم است که از محصولاتی مناسب برای تنظیم چربی پوست چون ماسک‌هایی که برای این منظور آماده شده‌اند ، استفاده کنید . 

حذف قرمزی پوست

اگر پوست شما بر اثر خشکی یا تازیانه باد ، قرمز شده و دانه‌های سرخ روی آن دیده می‌شود ، ماسک‌های تقویت‌کننده پوست ، بهترین کمک برای رفع قرمزی خواهند بود . البته قرمزی پوست می‌تواند دلایلی دیگری مثل حساسیت یا آفتاب سوختگی هم داشته باشد .  یک ماسک التیام‌بخش درمان مشکل شما خواهد بود .

ماسکی خنک‌کننده برای پوست

پوست صورت شما در اثر عوامل مختلفی چون تعریق و دمای بالای هوا ، گرمازده شده و استفاده از یک ماسک خنک‌کننده برای پوست ، می‌تواند اثرگذاری عالی برای آن داشته باشد . سرم‌های حاوی عصاره خیار و لیمو در ماسک‌های ورقه‌ای ، فوق العاده اثربخش خواهند بود . به ویژه اگر پوستی چرب داشته باشید ، ماسک ورقه‌ای توت فرنگی  و لیمو را برای خنک‌سازی پوست و رفع چربی‌های اضافی ، عالی خواهید یافت . 

ضدپف و ضدالتهابات پوستی

ماسک ورقه‌ای حاوی روغن گل سرخ ، خیار و زردچوبه ، یکی از بهترین محصولات این سبد کالایی برای رفع التهابات پوستی و رفع پف محسوب می‌شود . ماسک حاوی عصاره سیب زمینی نیز می‌تواند برای رفع پف صورت عالی باشد .

پیشگیری از آسیب‌های پوستی

با استفاده از ماسک‌های تقویت کننده پوست ، می‌توانید ویتامین رسانی به پوست خود را تامین ساخته و از آسیب‌های بعدی که ممکن است به دلیل ضعف کلاژن‌سازی یا کمبود ویتامین‌ها شکل بگیرد ، جلوگیری کنید .

از بین بردن مواد کثیف روی سطح پوست

ماسک‌های پاکسازی‌کننده ، برای رفع گرد و خاک ، آلودگی‌ها و به طور کلی ذرات اضافی روی پوست که به چشم قابل رویت نیستند ، عالی عمل کنند . برای انتخاب این ماسک‌ها ، به دنبال محصولاتی باشید که خاصیت پاکسازی پوست و بستن منافذ باز را داشته باشند . 

طرز استفاده از ماسک ورقه‌ای

لازم است که حتما طرز استفاده صحیح از ماسک ورقه‌ای را بدانید تا بتوانید بهترین اثرگذاری از این ماسک‌ها را تجربه کنید . برای استفاده صحیح ، این مراحل را در نظر داشته باشید :

گام اول : پیش از هر اقدامی صورت خود را به خوبی با آب ولرم شستشو دهید و خشک کنید . از یک حوله بدون پرز یا دستمال نرم استفاده کنید تا هیچ پرزی روی پوست شما بر جای نماند . برای خشک کردن صورت از حرکات خشن خودداری کنید . حرکات پرسی بهترین راه برای خشک کردن پوست است . 

نکته : در صورتی که پوست شما دارای چربی زیادی است ، حتما از پن‌های شستشو مخصوص پوست‌های چرب استفاده کنید . 

گام دوم : از یک تونر پوست مناسب استفاده کرده و آلودگی‌های سطحی را به کمک چند قطره تونر و پد مخصوص یا پنبه ، پاکسازی کنید .

گام سوم : حال بسته‌بندی ماسک را به آرامی باز کرده و مایع داخل آن را به آرامی روی پوست خود زده و ماساژ دهید تا کاملا جذب شود .

گام چهارم : ماسک را از بسته بیرون آورده و آن را با دقت روی صورت خود قرار دهید به طوری که بخش‌های بریده شده مربوط به چشم و بینی و دهان ، به درستی در جای خود قرار بگیرند . سرم اضافه داخل بسته را روی گردن و دست‌ها بمالید . 

گام پنجم : لازم است که ماسک برای مدت 20 دقیقه روی پوست شما باقی بماند . البته روی اکثر ماسک‌ها زمان مربوط به آن نوشته شده است .

گام ششم : برای برداشتن ماسک از روی پوست ، آن را به آرامی از بخش چانه برداشته و به سمت بالا بکشید تا کاملا از پوست صورت شما جدا شود . 

گام هفتم : احتمالا مقداری از سرم یا مایع ماسک روی پوست صورت شما باقی مانده است ، توصیه می‌کنیم که این مایع را به کمک انگشتان خود روی پوست ماساژ داده و بگذارید کاملا جذب شود . 

گام هشتم : پس از آن می‌توانید از یک کرم مرطوب‌کننده و آبرسان ملایم استفاده کرده و به این شکل کمک کنید تا مواد مغذی بهتر به پوست شما جذب شوند . 

 

 

زمان استفاده از ماسک ورقه‌ای

بهتر است هفته‌ای 2 تا 3 بار از این ماسک‌ها استفاده کنید . استفاده در شب بهترین حالت را خواهد داشت ، اما اگر به هر دلیلی می‌خواهید در ساعت روز از این محصولات استفاده کنید ، به یاد داشته باشید که پس از پایان مراحل بالا ، حتما از ضدآفتاب نیز پیش از خروج از منزل ، استفاده کنید .  

خواص ماسک ورقه‌ای آووکادو

ماسک ورقه‌ای آووکادو ، دارای خاصیت آبرسانی قوی ، مرطوب‌کنندگی و روشن‌کنندگی پوست است . این ماسک کمک می‌کند تا پوستی شاداب داشته و جای جوش و آکنه‌های قدیمی نیز رفته رفته از بین بروند .

خواص ماسک ورقه‌ای هیالورونیک اسید

ماسک ورقه‌ای هیالورونیک اسید می‌تواند به رفع چین و چروک‌های پوستی کمک کرده و باعث روشن شدن و رفع تیرگی‌های پوست شود . هیالورونیک اسید ، موجب لایه‌برداری ضعیف پوست شده و همین طور به شکلی قابل توجه ، کم آبی پوست را جبران می‌کند . 

خواص ماسک ورقه‌ای کیوی

ماسک ورقه‌ای کیوی ، خاصیت مرطوب‌کنندگی ، آبرسانی ، روشن کنندگی ، و لیفت پوست را دارد . این ماسک باعث رفع جوش‌های سرسیاه پوست شده و پس از چندین بار استفاده ، پوستی یکدست و زیبا خواهید داشت . 

خواص ماسک ورقه‌ای ویتامین سی

این ماسک برای تغذیه پوست با ویتامین سی، فوق العاده است . اگر می‌خواهید لک‌های پوستی خود را کاهش داده و به کلاژن‌سازی دوباره کمک کنید ، این محصول یک گزینه عالی برای شما خواهد بود . روشن‌کنندگی پوست نیز از اصلی‌ترین خواص این ماسک ویتامین سی به شمار می‌آید . به علاوه تجربه افرادی که این محصول را بارها و بارها امتحان کرده‌اند ، حاکی از آن است که ماسک ویتامین سی ، به تعویق انداختن پیری به شدت کمک خواهد کرد . این ماسک حاوی آنتی اکسیدان‌های فعال بوده و منافذ باز را نیز مسدود می‌سازد . 

خواص ماسک ورقه ای انار

عصاره انار در این محصول ، باعث رفع خشکی پوست شده  و به آبرسانی عمیق و پایدار نیز کمک می‌کند . اگر می‌خواهید پوستی یکدست ، صاف و درخشان داشه باشید ، ماسک ورقه‌ای انار را حتما امتحان کنید . 

 

 

خواص ماسک ورقه‌ای عسل

حتما شما نیز عاشق جوانی هستید ، ماسک عسل باعث می شود تا به این آرزوی دیرینه خود دست یابید . مایع این ماسک ، مواد مغذی پوست را تامین کرده و باعث پاکسازی نیز می‌شود . حتی اگر پوست شما دارای جای زخم یا جوش باشد ، ماسک عسل کمک می‌کند تا این آسیب دیدگی‌ها ، کمتر به چشم بیایند . 

 سالن آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی با 20 سال سابقه کار قصد دارد تمام هنرجوهایش را در زمینه آموزش ماسک ورقه ای با کسب بهترین و معتبرترین مدرک فنی حرفه ای با مدرس مجرب  به هنرجو هایش از شهرهای مختلف مازندران از جمله  بابلسر ، فریدونکنار ، بهنمیر ، بابل  ، ساری ، جویبار و غیره با قیمت های مصوب مناسب  آموزش  می دهد . 

شما ‌عزیزان‌ ‌می‌ ‌توانید ‌در ‌هر ‌ساعت‌ ‌از ‌شبانه‌ ‌روز ‌نسبت‌ ‌به‌ ‌تکمیل‌ ‌فرم‌ ‌ثبت‌ ‌نام‌ ‌آنلاین‌ ‌در ‌سایت‌ لادن توکلی

 ‌به‌ آدرس : استان مازندران ، بابلسر ، خیابان شریعتی ،  شریعتی 14 ، ابتدای محبوبی 15 

 شماره تماس  : ‌09111137866

به سایت

https://ladan-tavakoli.com/ ‌ 

اقدام نمایید .