همه چیز در مورد تونر در مازندران

آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی

همه چیز در مورد تونر در مازندران

تونر چیست  و استفاده از آن چه کمکی به پاکسازی صورت می‌کند ؟

 

 

مراقبت از پوست دغدغه بسیاری از افراد به خصوص خانم‌ها است .  دغدغه‌ای که قطعاً نیاز به انجام کارهایی به صورت روتین و منظم دارد .  یکی از این روش‌ها ، استفاده از تونر است که برای بسیاری از افراد همچنان ناشناخته مانده است . 

تونر صورت چیست  ؟

تونرها محصولاتی هستند که بعد از شستشو و تمیز کردن پوست  برای تنظیم ، آن مورد استفاده قرار می‌گیرند . مرطوب کننده‌های مایع ، در واقع سطح پوست را تقویت کرده و به شادابی ، طراوت ، نرمی و آبرسانی آن کمک می‌کنند . 

چرا باید از تونر استفاده کنیم ؟

استفاده از یک تونر مناسب بخش مهمی از فرایند مراقبت روزانه پوست است . اگرچه در گذشته  باور بر این بود که این نوع محصولات به دلیل وجود الکل در ترکیبات خود رطوبت پوست را از بین می‌برند ، اما واقعیت این است که یک تونر مناسب سرشار آنتی اکسیدان‌ها ، ترکیبات احیا کننده  و ترمیم کننده است که پوست را تغذیه کرده و نقش مهمی در سلامت آن دارد . 

تاثیر یک تونر خوب  در مراقبت از پوست

تونرهای خوب با فرمولاسیون مناسب ، سرشار از ترکیبات مفیدی هستند که می‌توانند بر حس و حال پوست شما تاثیر بگذارند . هدف استفاده از تونرها احیا و تغذیه پوست ، پس از پاک کردن آرایش و شستشوی آن است . موضوعی که می‌تواند نقش مهمی در کمک  به سلامت پوست ایفا کند . حتی اگر از ملایم‌ترین شوینده صورت موجود در بازار هم استفاده کنید ، استفاده از یک تونر باعث می‌شود مواد حیاتی ( که به واسطه‌ی استفاده از شوینده‌ها از پوست پاک می‌شوند ) مجدداً احیا شوند . یک تونر خوب می‌تواند به سرعت  و به صورت اساسی مقدار زیادی از آنتی اکسیدان‌ها ، عوامل تسکین‌دهنده‌ و ترکیبات آبرسان حیاتی و مورد نیاز پوست را تامین کند . استفاده از یک تونر مناسب نه تنها باعث تقویت ظاهر بافت سطحی پوست می شود ، بلکه به شادابی ، نرمی و آبرسانی آن نیز کمک می‌کند ؛ در عین حال آخرین آثار باقیمانده آرایش را نیز از پوست‌ تان پاک می‌کند . با انتخاب درست تونر ( با فرمول مناسب برای پوست‌تان ) به مرور شاهد نتایج خوبی خواهید بود . همان‌طور که بسیاری پزشکان پوست تصدیق می‌کنند امروزه استفاده از تونر، دیگر یک انتخاب نیست ، بلکه یک ضرورت است .  

فواید استفاده از تونر چیست ؟

تونرها برای افرادی که پوست چرب و مستعد آکنه دارند ، یا کسانی‌ که به دنبال تمیزی بیشتر پوست ( پس از آرایش یا استفاده از یک محصول سنگین پوستی مثل ضدآفتاب ) هستند ، بسیار مفید است . پس از پاکسازی صورت و شستشوی پوست (حتی با استفاده از مواد شوینده ملایم ) مدت‌ها طول می‌کشد تا پوست ، مواد مغذی یا حیاتی که به واسطه‌ی این مواد ، پاک شده یا از بین رفته اند را احیا کند . به همین دلیل یک تونر خوب می‌تواند نقش مهمی در زمینه احیای پوست ، داشته باشد . با این وجود مزایای استفاده از تونرها ، تنها محدود به این موارد نیست . 

 

 

در آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی برای آمورش آرایشگری متدد جدید و پیشرفته ای در اختیار هنرجویاش قرار می دهد و آنها را با تمام وسایل بهداشتی و ضروری پوست و مو آشنا میکند که آنها نه تنها آرایشگر  مجربی شوند بلکه  از تمام لوازم  آرایشگری با درایت تمام از هر نوع از اقسام بهداشتی آرایشگری اطلاعات کامل و دقیقی داشته باشند تا بدانند برای هر پوست و مویی چه محصولاتی را استفاده کنند که برای مشتری های خود حساسیت ایجاد نکند . آموزشگاه لادن توکلی با مدرک معتبر فنی و حرفه ای تمام اطلاعات کافی و دقیق را به هنرجوهایش آموزش می دهد . یکی از آموزش ، آموزش استفاده از تونر می باشد که با توجه به این اطلاعات ،  صفحه ای که در اختیارتون گذاشتیم اطلاعات دقیق از استفاده از تونر می باشد . 

دیگر مزایای استفاده از تونر پوست عبارتند از :

بسته شدن منافذ پوست 

کافی ست مقدار کمی تونر را بر روی یک پنبه‌ی نرم یا پد آرایشی ریخته ، آن را بر روی پوست بکشید تا چربی‌های اضافی پوست‌تان پاک شده و منافذ باز آن بسته شوند . 

 تنظیم سطح PH پوست 

پوست ما به طور طبیعی اسیدی است (با PH بین ۵ تا ۶) اما به دلیل خاصیت قلیایی صابون ، این تعادل پس از شستن پوست از بین می‌رود . هنگامی‌که این اتفاق می‌افتد پوست باید تلاش زیادی کند تا به حالت عادی بازگردد ، اما استفاده از یک تونر مناسب می‌تواند به تسریع بازیابی این تعادل کمک کند . 

ایجاد لایه‌ی محافظتی روی پوست

تونرها به بستن منافذ و سفت شدن شکاف‌های سلولی کمک می‌کنند ، در عین حال باعث کاهش نفوذ ناخالصی‌ها  و آلودگی‌های محیطی به پوست می‌شوند . این محصولات ، حتی می‌توانند یک لایه‌ی محافظتی روی پوست ایجاد کنند تا از نفوذ کلر و مواد معدنی موجود در آب لوله کشی (به پوست) جلوگیری شود .

مرطوب کردن پوست

برخی تونرها رطوبت را جذب می‌کنند تا پوست را مرطوب نگه دارند . 

شادابی پوست

تونرها همچنین می‌توانند جایگزین شستن پوست شوند . این کار باعث می‌شود پوست شما احیا شده و طراوت خود را حفظ کند . 

جلوگیری از ایجاد موهای زیرپوستی

تونرها حاوی اسید گلیکولیک یا سایر آلفا هیدروکسی اسیدها هستند که در جلوگیری از رویش موهای زیرپوستی و نظافت آن ها موثرند . 

نکات مهم در انتخاب یک تونر چیست  ؟

مراقبت از پوست دغدغه بسیاری از افراد به خصوص خانم‌ها است . دغدغه‌ای که قطعاً نیاز به انجام کارهایی به صورت روتین و منظم دارد . یکی از این روش‌ها ، استفاده از تونر است که برای بسیاری از افراد همچنان ناشناخته مانده است  . اگر پوست چرب یا مختلط دارید ، استفاده از یک تونر مناسب ، چربی اضافی و منافذ باز‌ پوست تان را کاهش می‌دهد . از سوی دیگر استفاده از تونرها برای پوست‌ خشک ، حساس و نرمال ، به کاهش قرمزی و پوسته پوسته شدن آن کمک می‌کند .

چرا باید از تونر استفاده کنیم؟

استفاده از یک تونر مناسب بخش مهمی از فرایند مراقبت روزانه پوست است . اگرچه در گذشته باور بر این بود که این نوع محصولات به دلیل وجود الکل در ترکیبات خود رطوبت پوست را از بین می‌برند ، اما واقعیت این است که یک تونر مناسب سرشار آنتی اکسیدان‌ها ، ترکیبات احیا کننده و ترمیم کننده است که پوست را تغذیه کرده و نقش مهمی در سلامت آن دارد . 

تاثیر یک تونر خوب در مراقبت از پوست

تونرهای خوب با فرمولاسیون مناسب ، سرشار از ترکیبات مفیدی هستند که می‌توانند بر حس و حال پوست شما تاثیر بگذارند . هدف استفاده از تونرها احیا و تغذیه پوست ،  پس از پاک کردن آرایش و شستشوی آن است . موضوعی که می‌تواند نقش مهمی در کمک به سلامت پوست ایفا کند . حتی اگر از ملایم‌ ترین شوینده صورت موجود در بازار هم استفاده کنید ، استفاده از یک تونر باعث می‌شود مواد حیاتی ( که به واسطه‌ی استفاده از شوینده‌ها از پوست پاک می‌شوند ) مجدداً احیا شوند  . یک تونر خوب می‌تواند به سرعت و به صورت اساسی مقدار زیادی از آنتی اکسیدان‌ها ، عوامل تسکین‌دهنده‌ و ترکیبات آبرسان حیاتی و مورد نیاز پوست را تامین کند .  استفاده از یک تونر مناسب نه تنها باعث تقویت ظاهر بافت سطحی پوست می شود ، بلکه به شادابی ، نرمی  و آبرسانی آن نیز کمک می‌کند ؛ در عین حال آخرین آثار باقیمانده آرایش را نیز از پوست‌تان پاک می‌کند . با انتخاب درست تونر (با فرمول مناسب برای پوست‌تان) به مرور شاهد نتایج خوبی خواهید بود . همان‌طور که بسیاری پزشکان پوست تصدیق می‌کنند امروزه استفاده از تونر ، دیگر یک انتخاب نیست ، بلکه یک ضرورت است .

نوع پوست

اگر پوست خشکی دارید ، ترجیحاً از تونری با ترکیبات آبرسان استفاده کنید و چنانچه پوست تان چرب است ، دنبال محصولاتی با فرمول سبک‌تر باشید . 

ترکیبات مفید

ترکیبات موثر و مفید عبارتند از : 

آنتی اکسیدان‌ها

ترکیبات ضد التهاب

ترکیبات احیاکننده‌ی پوست

اسیدهای هیالورونیک

سرامیدها

گلیسیرین

پانتنول سی وایپ (sea whip: نوعی ضد التهاب بسیار قوی)

ویلو هرب (willow herb)

ترکیبات مضر

ترکیبات مضر و نامناسب عبارتند از :

اتانول

منتول

ترکیبات عطری

ترکیبات تحریک کننده پوست

این ترکیبات باعث تحلیل رفتن بافت‌های پوست شده  و بر علیه مواد مفیدی که پوست را سالم نگه می‌دارند ، عمل می‌کنند . 

بهترین زمان برای استفاده از تونرها چه وقت است ؟

بهترین زمان برای استفاده از تونرها بر اساس شکل زیر بعد از تمیز کردن و پاک کردن آرایش از پوست است . تونرها یک لایه‌ی پایه برای باقی محصولات مراقبت از پوست ایجاد می‌کنند .

باید و نبایدهای استفاده از تونر

اگرچه تمام شرکت‌های آرایشی باید تونر‌هایی با پیشرفته‌ ترین فرمول‌ها را به مشتریان خود عرضه کنند ، اما متاسفانه در واقعیت هنوز شاهد این اتفاق نبوده‌ایم . در کمال تاسف بسیاری از برندها ، تونرهایی سرشار از ترکیبات مشکل‌ساز یا ناکارآمد را به بازار عرضه می کنند . 

ترکیبات مضر

از تونری که حاوی اتانول ، منتول یا سایر ترکیبات تحریک کننده پوست است ، اجتناب کنید .

 عوارض این تونر چیست  ؟ ترکیبات نام برده ، باعث قرمزی و التهاب پوست شده و علیه مواد مغذی ( که پوست را سالم نگه می‌دارند ) عمل می‌کنند .

تونر پوست چرب

تونرهای مخصوص پوست‌های چرب یا مختلط ، اغلب حاوی انواع ترکیباتی هستند که باعث تحریک پوست شده و آن را دچار مشکل می‌کنند . همانطور که تونرهای مخصوص پوست‌های چرب یا مختلط حاوی ترکیبات مضری برای پوست هستند ، تونرهای مخصوص پوست‌های نرمال تا خشک نیز از این قاعده مستثنی نیستند . اگرچه در حالت ایده‌آل ، این محصولات باید حاوی مواد محرک  و مضر کمتری باشند ، ولی در واقعیت اغلب آن ها ، فرمولاسیون ضعیفی داشته و یا حاوی ترکیبات عطری هستند . 

تونرهای معطر

ترجیحاً سعی کنید از تونرهای حاوی ترکیبات عطری نظیر : گلاب ، مرکبات و یا اسانس‌ها اجتناب کنید . طبق این گزارش ، این تونرها که اغلب دارای برچسب “خوشبو کننده  یا freshener” یا “پاک کننده یا clarifiers” هستند ، برای صورت حکم ادکلن داشته و علت شایع واکنش‌هایی هستند که تاثیر منفی بر پوست دارد . 

نکات مهم در انتخاب یک تونر

تونرهای فاقد مواد مغذی

از مصرف تونرهای ساده و فاقد مواد مغذی خودداری کنید .  اگرچه اغلب این تونرها ضرری برای پوست ندارند اما مفید هم نیستند . متاسفانه ، بسیاری از تونرها فاقد مواد مغذی قوی بوده و پوست را تشنه ‌تر می‌کنند . لازم به تاکید است که بهترین تونرها ، آن‌هایی هستند که ترکیبات مفید موردنیاز پوست را تامین می‌کنند . به یاد داشته باشید تونرهای خوب تاثیر بسزایی برسلامت پوست دارند ، در حالی که تونرهای بد به مرور اثر سوء بر پوست می‌گذارند . 

تونر مناسب نوع پوست

حتما توجه داشته باشید که تونری با فرمولاسیون مناسب و متناسب با نوع پوست تان انتخاب کنید ، در این صورت خواهید دید که به مرور زمان و با استفاده روزانه و منظم ، نتایج خوبی در پوست تان ایجاد می‌شود . پس باز هم به این جمله می‌رسیم که امروزه استفاده از تونر دیگر یک انتخاب نیست ، بلکه ضرورت است . 

 سالن آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی با 20 سال سابقه کار قصد دارد تمام هنرجوهایش را در زمینه آموزش  آموزشگری با کسب بهترین و معتبرترین مدرک فنی حرفه ای با مدرس مجرب به هنرجو هایش از  شهرهای مختلف  مازندران از جمله  بابلسر ، فریدونکنار ، بهنمیر ، بابل  ، ساری ، جویبار و غیره  با قیمت های مصوب مناسب  آموزش  دهد . 

شما ‌عزیزان‌ ‌می‌ ‌توانید ‌در ‌هر ‌ساعت‌ ‌از ‌شبانه‌ ‌روز ‌نسبت‌ ‌به‌ ‌تکمیل‌ ‌فرم‌ ‌ثبت‌ ‌نام‌ ‌آنلاین‌ ‌در ‌سایت‌ لادن توکلی

 ‌به‌ آدرس : استان مازندران ، بابلسر ، خیابان شریعتی ،  شریعتی 14 ، ابتدای محبوبی 15 

 شماره تماس  : ‌09111137866

به سایت

https://ladan-tavakoli.com/ ‌ 

اقدام نمایید .