بهترین دوره های آموزش آرایشگری در مازندران

آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی

بهترین دوره های آموزش آرایشگری در مازندران

در آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی با تمامی خدمات پوست و مو و همینطور ناخن و دوره های مخصوص آرایشگری با قیمت مناسب و با مدرک معتبرفنی حرفه ای با 20 سال سابقه کار هنر و حرفه اش را به هنر جوهای علاقه مند به آرایشگری آموزش می دهد .

 

 

دوره هایش شامل آموزش آرایش و پیرایش ، روند کامل مهارت های هفتگانه آرایشگری ( مبتدی ) جهت دریافت جواز تاسیس سالن به شما آموزش داده می شود . این دوره شامل آموزش های جامع مربوط به آرایش و پیرایش از جمله : آموزش رنگ و مش ، آموزش مانیکور و پدیکور ، آموزش شینیون ، آموزش کوتاهی مو ، آموزش میکاپ ، آموزش اصلاح و ابرو و آموزش پاکسازی پوست می شود . هنرجو در این دوره مهارت های هفت گانه آرایشگری جهت دریافت مدرک فنی حرفه ای و تاسیس سالن ، می آموزد . هدف این دوره آموزشی آشنایی افراد با تمام شاخه های مهم آرایشگری است تا بتوانند از بین رشته های موجود در این دوره ، علاقه و استعداد خود را پیدا کنند و به صورت حرفه ای و تخصصی وارد رشته مدنظر خود شوند . 

ویژگی های بهترین آموزشگاه آرایشگری :
اگر قصد راه اندازی و تأسیس آموزشگاه آرایشگری دارید در نظر داشتن نکات زیر ، نقشه راه را تا حدودی برای تان آشکار می کند . همچنین اگر به دنبال بهترین آموزشگاه برای یادگیری هستید  راهنمایی های زیر شما را در انتخاب درست آموزشگاه راهنمایی می کند .

داشتن برنامه آموزشی دقیق :
از جمله ویژگی های بهترین آموزشگاه آرایشگری ، ارائه برنامه آموزشی جامع و مناسب با نیاز های زمان جامعه است . برای تنظیم چنین برنامه ای نیاز به تطبیق درست آن با استاندارد های شناخته شده داریم . نکاتی که در طول این مسیر باید در تمامی مراحل باید به آن ها توجه شود عبارتند از :

فراهم کردن امنیت شغلی برای مدرسین و هنرجویان
پیاده سازی تمام نکات بهداشتی در قسمت های مختلف مانند سالن آموزش و سرویس بهداشتی
ارائه مدرک معتبر آرایشگری به هنرجویان بعد از اتمام دوره
تدریس اصولی و حرفه ای تمامی زمینه ها
لیست دوره های آموزشی شامل آموزش های پرطرفدار روز

 

سالن آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی با 20 سال سابقه کار قصد دارد تمام هنرجوهایش را در زمینه  دوره های  آرایشگری  با کسب بهترین و معتبرترین مدرک فنی حرفه ای با مدرس مجرب به هنرجو هایش از  شهرهای مختلف مازندران ازجمله  بابلسر ،  فریدونکنار ، بهنمیر ، بابل  ، ساری ، جویبار و غیره  با قیمت های مصوب مناسب  آموزش  دهد .  

شما ‌عزیزان‌ ‌می‌ ‌توانید ‌در ‌هر ‌ساعت‌ ‌از ‌شبانه‌ ‌روز ‌نسبت‌ ‌به‌ ‌تکمیل‌ ‌فرم‌ ‌ثبت‌ ‌نام‌ ‌آنلاین‌ ‌در ‌سایت‌ لادن توکلی

 ‌به‌ آدرس : استان مازندران ، بابلسر ، خیابان شریعتی ،  شریعتی 14 ، ابتدای محبوبی 15 

 شماره تماس  : ‌09111137866

به سایت

https://ladan-tavakoli.com/ ‌     

اقدام نمایید  .