بهترین آموزش رنگ و مش در مازندران

آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی

بهترین آموزش رنگ و مش در مازندران

رنگ و مش  :  مش به عمل روشن کردن برخی از لایه های موی سر گفته می شود . مش  و لایت دارای انواع متفاوتی است . و جذابیت و زیبایی مش و لایت به اندازه زیادی به ذوق و هنر و سلیقه آرایشگر وابسته است . در روشن سازی مو ، بخشی از مو را جدا کرده ، با دکلره کردن اقدام به ازبین بردن رنگ آن می کنند . در مرحله آخر با گذاشتن  یک رنگ روشن روی مو  ، جلوه زیبایی به آن می بخشند . آموزشگاه  مراقبت و زیبایی لادن توکلی در مازندران  با اخذ مدرک معتبر فنی و حرفه ای بهترین خدمات رنگ و مش در اختیار هنر جویانش می گذارد  . 

 

 

لایت چیست ؟


لایت یک وازه انگلیسی است و به عمل روشن کردن مو گفته می شود زمانی که مورا نسبت به زمینه سه درجه روشن کنیم در واقع مو را لایت نموده ایم مانند زمینه مشکی و لایت شکلاتی . از نظر روانشناسی لایت برای بانوان جوانی مناسب است نمی خواهند هر ماه درگیر رنگ ریشه باشند و همچنین دوست دارند ظاهر به روزی داشته باشند اما طبیعی و نچرال هم باشند و یک گزینه عالی برای دختران جوانی ست که نمیخواهند موهایشان را یکدست رنگ کنند و تمایل دارند یک ظاهر شیک و تینیجر و مناسب سن خودشان را داشته باشند . 

انواع لایت

 

 


لایت با شانه : در این روش رنگ مورد نظر را در کاسه رنگ ترکیب کرده و با برس رنگ خوب مخلوط می نمایید سپس موها را مرتب شانه کرده و با گیره تقسیم بندی می کنند و مقداری از رنگ را برداشته و روی دنده شانه قرار داده و شانه را به حالت عادی روی این لایه ها می کشند این کار را روی تمام لایه ها با دقت انجام می دهند .

چگونه مش کلاهی انجام دهیم ؟ 

 

 

لایت با کلاه مش :

لایت کلاهی برای موهای کوتاه و متوسط گزینه خوبی است . قبل از انجام لایت کلاهی ابتدا مو را سشوار کرده و لخت نمایید . کمی پودر بچه روی موها بپاشید تا کلاه مش راحت تر روی مو قرار بگیرد . برای سفت کردن کلاه مش حتما چند سنجاق شنیون روی آن بزنید . اگر سوراخ های کلاه مش گشاد است و امکان نشتی مواد وجود دارد قبل از قراردادن کلاه مش یک نایلون روی سر مشتری بگذارید سپس کلاه مش را روی آن قرار دهید .  موها را با قلاب از کلاه مش در آورید و مواد را روی موها بگذارید تا به رنگ مورد نظر برسد . لایت با فویل در این روش به جای کلاه از فویل استفاده می کنیم و موهارا تقسیم بندی نموده و لایه لایه روی فویل قرار داده و مواد میزنیم و فویل را می بندیم . 

برای رزرو وقت برای رنگ و مش و انواع آمبره و درمان موی آسیب دیده می تونید با شماره 09111137866 تماس بگیرید .


های لایت چیست
های لایت : به روشنی خیلی زیاد گفته می شود زمانی که هفت درجه روشنی نسبت به زمینه موداریم مانند زمینه قهوه ای و های لایت کرم  . های لایت همان مش است . 

انواع مش یا هایلایت
همانطور که در ابتدای مقاله ذکر کردیم های لایت یا مش به روشنی هفت درجه ای نسبت به زمینه مو گفته می شود . مش یا هایلایت انواع گوناگونی دارد و با توجه به شرایط و سللامت مو ، سلیقه مشتری و هزینه ای که مشتری برای خدمات زیبایی خود در نظر گرفته است ما میتوانیم دست به انتخاب زده ویکی از این انواع مش را انتخاب وانجام دهیم و خدمات با کیفیتی به مشتری خود ارائه نماییم .
یادمان باشد  در سالن زیبایی آموزشگاه آرایشگری لادن توکلی بهترین دستاورد ما رضایت مشتری است . 

انواع ابزار مش یا هایلایت
برای انجام مش ما می تواننیم از کلاه مش یا فویل یا سوییت مش استفاده کنیم .

مش کلاهی
مش کلاهی : خیلی از بانوان تمایل دارند مش لابه لای مویشان به شکل سوزنی و پراکنده باشد و لایه لایه به نظر نیاید برای این بانوان از روش مش کلاهی استفاده نمایید . 
ابزار مورد نیاز
کلاه مش ، قلاب شماره 9 یا 6 ، نایلون ، سنجاق شنیون ، شانه دم باریک
مش کلاهی مناسب چه موهایی است ؟
مش کلاهی برای موهای کوتاه و متوسط گزینه خوبی است . 
قبل از انجام مش کلاهی ابتدا مو را سشوار کرده و لخت نمایید . 
کمی پودر بچه روی موها بپاشید تا کلاه مش راحت تر روی مو قرار بگیرد . 
برای سفت کردن کلاه مش حتما چند سنجاق شنیون روی آن بزنید . 
اگر سوراخ های کلاه مش گشاد است و امکان نشتی مواد وجود دارد قبل از قراردادن کلاه مش یک نایلون روی سر مشتری بگذارید سپس کلاه مش را روی آن قرار دهید . 
سپس موها را با قلاب از کلاه در آورده و شانه می کنیم . 
مواد را روی موها می گذاریم تا به پایه هایلایت برسد . 

برای شرکت در دوره آموزشی ( رنگ و مش و کوتاهی و درمان موی آسیب دیده و کراتین ) با مدرک بین المللی برای مهاجرت ، اخذ جواز سالن و آموزشگاه زیبایی با شماره 09111137866 تماس بگیرید .

 

 

مش فویل
برای انجام مش با فویل شما می توانید از سه نوع ابزار استفاده نمایید . 
فویل آلمینیومی : فویل های آلمینیومی به شکل رول و در ابعاد 30 یا 40 متری قابل دسترسی هستند .
سوئیت مش : مستطیل های سلفونی آماده بلند که بالای آن یک لایه چسب دارد و بعد از اینکه مو را روی سوئیت مش قرارداده و مواد زدیم ادامه سلفون را به سمت ریشه برگردانده و به قسمت چسب متصل می کنیم . 
لایه های فوم ، فوم ها د به صورت مستطیل های بلند و آماده و برش خورده در بازار و لوازم آرایشی ها موجود است . 


نکات مهم و کاربردی برای حرفه ای ها جهت انجام مش یا هایلایت

بالیاژهایی مانند آمبره و سامبره و همچنین بالیاژهای تلفیقی را هم می توان با ابزار کلاه مش انجام داد و انجام این کار نیاز به دانش و تخصص کافی دارد که ما در آموزشگاه آرایشگری لادن توکلی به صورت تخصصی آموزش می دهیم  . 

مش های سوزنی کلاهی و baby light ها را هم می توان با ابزارفویل انجام داد و این کار نیازمند دانش حرفه ای و تجربه کافی ست برای یادگیری تخصصی این تکنیک ها می توانید در کلاس های تخصصی رنگ و مش لادن توکلی شرکت نمایید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09111137866 تماس حاصل فرمایید .

سالن آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی با 20 سال سابقه کار قصد دارد تمام هنرجوهایش را در زمینه  آموزش رنگ و مش با کسب بهترین و معتبرترین مدرک فنی حرفه ای با مدرس مجرب  به هنرجو هایش از  شهرهای مختلف مازندران ازجمله  بابلسر ،  فریدونکنار ، بهنمیر ، بابل  ، ساری ، جویبار و غیره  با قیمت های مصوب مناسب  آموزش  دهد .  

شما ‌عزیزان‌ ‌می‌ ‌توانید ‌در ‌هر ‌ساعت‌ ‌از ‌شبانه‌ ‌روز ‌نسبت‌ ‌به‌ ‌تکمیل‌ ‌فرم‌ ‌ثبت‌ ‌نام‌ ‌آنلاین‌ ‌در ‌سایت‌ لادن توکلی

 ‌به‌ آدرس : استان مازندران ، بابلسر ، خیابان شریعتی ،  شریعتی 14 ، ابتدای محبوبی 15 

 شماره تماس  : ‌09111137866

به سایت

https://ladan-tavakoli.com/ ‌ 

اقدام نمایید  .