بهترین آموزش میکاپ کار در مازندران

آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی

بهترین آموزش میکاپ کار در مازندران

از آنجایی که امروزه ظاهر زیبا از اهمیت زیادی برای افراد برخوردار است  . خدمات ارائه شده در سالن های زیبایی نیز به مراتب گسترده تر از قبل شده است . گاها سالن های زیبایی ، باتوجه به فضای سالن ، فضای جداگانه ای به هر یک خدمات زیبایی ارائه شده خود اختصاص میدهند . افراد همواره به دنبال یافتن بهترین مکان برای انجام کارهای زیبایی خود هستند تا با خیال راحت از این خدمات بهره ببرند . آموزشگاه لادن توکلی در مازندران و بابلسر و شهرهای اطراف از جمله فریدونکنار ، بهنمیر ، بابل و جویبار با اخذ معتبر فنی و  حرفه ای هنرجو می پذیرد  .

 

 

انواع خدمات سالن های زیبایی

گریم و میکاپ عروس :  در واقع میکاپ و گریم به استفاده از تکنیک های سایه روشن به جهت ایجاد جلوه زیبا و پنهان سازی مشکلات پوستی گفته می شود . از مشهور ترین انواع سبک میکاپ می توان به کلاسیک ، مصری ، لبنانی ، هالیوودی ، خلیجی و … اشاره نمود .  که با توجه به سلیقه و درخواست مشتری روی صورت اجرا می شود . از آنجایی که میکاپ عروس از اهمیت ویژه ای برخوردار است عموما افراد سالن های زیبایی را انتخاب می نمایند . آموزشگاه لادن توکلی بهترین آموزش خدمات میکاپ را در اختیار هنرجویانش می گذارد و با اخذ مدرک معتبر فنی حرفه ای آموزش را به اتمام می رساند .   

رنگ و مش :  مش به عمل روشن کردن برخی از لایه های موی سر گفته می شود . مش  و لایت دارای انواع متفاوتی است . و جذابیت و زیبایی مش و لایت به اندازه زیادی به ذوق و هنر و سلیقه آرایشگر وابسته است . در روشن سازی مو ، بخشی از مو را جدا کرده ، با دکلره کردن اقدام به ازبین بردن رنگ آن می کنند . در مرحله آخر با گذاشتن  یک رنگ روشن روی مو ، جلوه زیبایی به آن می بخشند . آموزشگاه  مراقبت و زیبایی لادن توکلی در مازندران  با اخذ مدرک معتبر فنی و حرفه ای بهترین خدمات رنگ و مش در اختیار هنر جویانش می گذارد .  

پاکسازی پوست :  پاکسازی پوست یکی از روش های مراقبت پوست است . پاکسازی پوست شامل برداشت سلول‌های مرده ، پاکسازی آلودگی‌ها ، چربی‌ها و مواد اضافی و … ، آبرسانی ، تغذیه یا بهبود خونرسانی می باشد . شما به راحتی می توانید با مراجعه به بهترین سالن زیبایی در مازندران اقدام به پاکسازی  و جوانسازی پوست خود نمایید . 

خدمات کاشت ناخن : امروزه کاشت ناخن در بین بانوان بسیار رایج شده است . خانم ها به دلایل مختلفی از جمله عدم استحکام  و ماندگاری یا عدم زیبایی ظاهری اقدام به کاشت ناخن می نمایند . کاشت ناخن در اندازه‌های گوناگون و رنگ‌های متنوعی انجام می شود . 

سالن آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی با 20 سال سابقه کار قصد دارد تمام هنرجوهایش را در زمینه  آموزش میکاپ با کسب بهترین و معتبرترین مدرک فنی حرفه ای با مدرس مجرب  به هنرجو هایش از شهرهای مختلف مازندران از جمله  بابلسر ، فریدونکنار ، بهنمیر ، بابل  ، ساری ، جویبار و غیره  با قیمت های مصوب مناسب آموزش  دهد .  

شما ‌عزیزان‌ ‌می‌ ‌توانید ‌در ‌هر ‌ساعت‌ ‌از ‌شبانه‌ ‌روز ‌نسبت‌ ‌به‌ ‌تکمیل‌ ‌فرم‌ ‌ثبت‌ ‌نام‌ ‌آنلاین‌ ‌در ‌سایت‌ لادن توکلی

 ‌به‌ آدرس : استان مازندران ، بابلسر ، خیابان شریعتی ،  شریعتی 14 ، ابتدای محبوبی 15 

 شماره تماس  : ‌09111137866

به سایت

https://ladan-tavakoli.com/ ‌ 

اقدام نمایید .