10 تا از بهترین مدل های آرایش چشم در مازندران

آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی

10 تا از بهترین مدل های آرایش چشم در مازندران

 

 

 بهترین مدل های آرایش چشم

آرایش چشم شما نشان دهنده سلیقه شماست  و هنگامی که این کار بطور درست صورت بگیرد ، این توانایی را  داراست  که شما را به طرز فوق العاده ای تغییر دهد. برای داشتن چشم هایی درشت ، جسورانه  و زرق  و برق دار ، مجبور نیستید یک آرایشگر و یا یک راهنمای زیبایی حرفه ای باشید . برای اینکه این کار روی چشمانتان خیلی خوب انجام شود روش های متعددی  وجود دارد که ما در  سالن آرایشگری مراقبت و زیبایی لادن توکلی  تعدادی از بهترین آرایش های چشم که مناسب به نظرمیرسد را برای شما قرارداده ایم  .

آرایش چشم مجلسی

آرایش چشم اکلیلی

سایه چشم با تم قهوه ای و مشکی مجلسی

کشیده کردن چشم با آرایش

آموزش 3 مدل آرایش چشم ساده ولی زیبا

آرایش طلایی قهوه ای ملایم

این سایه چشم نواز زیبا از ترکیب سایه های طلایی  و قهوه ای بدست آمده است  .  به خاطر داشته باشید ترکیب کردن  در همه آرایش های چشم کلید مهمی است .  این یک ظاهرظریف  و درعین حال سرزنده است که بسیار زیبا به نظر میرسد . 

آنچه نیاز دارید : 

سایه چشم قهوه ای

سایه چشم طلایی

برس باریک

برس تخت

برس ترکیب کردن سایه چشم

ریمل

 

 

چگونگی اعمال آرایش چشم قهوه ای و طلایی ملایم 

کار را با استفاده از یک پرایمر شروع کنید . با استفاده از یک برس باریک ، سایه قهوه ای را در داخل و همچنین گوشه بیرونی چشم بمالید . با یک برس تخت ، از سایه طلایی برای مرکز پلک استفاده کنید . از برس نازک استفاده کنید تا خط شلاقی پایین چشم را با سایه قهوه ای و طلایی پر کنید . با استفاده از یک برس ترکیب کردن، سایه ها را بطور کامل با هم مخلوط کنید . در آخر با ریمل زدن آرایش را تکمیل کنید . این مدل برای اکثر رنگهای چشم کاربرد دارد ،  ولی روی چشم های روشن جلوه  بیشتری  خواهد داشت  . 

سالن آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی با 20 سال سابقه کار قصد دارد تمام هنرجوهایش را در زمینه آموزش مدل های آرایش چشم با کسب بهترین و معتبرترین مدرک فنی حرفه ای با مدرس مجرب به هنرجو هایش از شهرهای مختلف مازندران ازجمله  بابلسر ،  فریدونکنار ، بهنمیر ، بابل  ، ساری ، جویبار و غیره  با قیمت های مصوب مناسب  آموزش  دهد .  

شما ‌عزیزان‌ ‌می‌ ‌توانید ‌در ‌هر ‌ساعت‌ ‌از ‌شبانه‌ ‌روز ‌نسبت‌ ‌به‌ ‌تکمیل‌ ‌فرم‌ ‌ثبت‌ ‌نام‌ ‌آنلاین‌ ‌در ‌سایت‌ لادن توکلی

 ‌به‌ آدرس : استان مازندران ، بابلسر ، خیابان شریعتی ،  شریعتی 14 ، ابتدای محبوبی 15 

 شماره تماس  : ‌09111137866

به سایت

https://ladan-tavakoli.com/ ‌ 

اقدام نمایید .