آرایش لایت 7 گام ساده درآموزشگاه مراقبت وزیبایی لادن توکلی در مازندران

آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی

آرایش لایت 7 گام ساده درآموزشگاه مراقبت وزیبایی لادن توکلی در مازندران

 

 

همه ما دوست داریم که هر روز بهترین خودمان باشیم و هر جا که می‌ رویم ، ظاهر خوبی داشته باشیم ‌و به خاطر همین ساعات طولانی را صرف می کنیم که به خودمان برسیم ؛ با این حال ، آرایش فقط زمانی خوب به نظر می رسد که  به روشی صحیح انجام شود . در واقع آرایش یک نوع اثر هنری است که می‌ تواند زیبایی ها و ویژگی‌ های صورت ما را نمایان تر کند  و حتی زمانی که خسته هستیم هم ظاهر ما را شاداب نشان دهد .  نکته ای که در مورد آرایش وجود دارد ؛ این است که زیاده روی در آن  (  آرایش غلیظ )  می تواند یک فاجعه به نظر برسد  .  قطعا شما هم می خواهید که برای روزهای عادی خود ساده  و در عین حال زیبا به نظر برسید ؛ انجام آرایش لایت  و طبیعی بهترین راه است که با یک تیر ، دو نشان زده اید . چگونه باید آرایش لایت را انجام دهیم  ؟

تمیز کردن صورت

اولین مرحله برای ایجاد یک میکاپ طبیعی این است که صورت خود را تمیز کنید .  قطعاً شما دلتان نمی خواهد  که  آرایش تان را روی پوست کثیف انجام دهید ؛ پوستی که آرایش شب قبل روی آن باقی مانده است . اول پوست تان را با  شوینده  دلخواه خود بشویید و بعد با یک حوله تمیز ؛ صورت تان را به صورت ضربه ای خشک کنید . 

پوست را برای آرایش آماده کنید

اول با یک مرطوب کننده شروع  کنید که صورت تان را آبرسانی می کند  و  به آن درخشندگی طبیعی می بخشد .  همچنین بیس میکاپ و آرایش شما را می سازد .

نواقص پوست خود را پوشش دهید

شما می‌ توانید از کانسیلر برای پنهان کردن جوش ، زخم و تیرگی زیر چشم استفاده کنید .  کافی است که آن را به بیوتی لادن توکلی بزنید و بعد زیر چشم ها پخش کنید تا چین  و چروک و تیرگی ها از بین برود و پوست نرم تری داشته باشید .

استفاده از کرم پودر را فراموش نکنید

می‌ توانید از کرم پودرِ پودری یا همان پنکک یا کرم پودر های مایع استفاده کنید . اگر پوست تان خیلی زود چرب می شود ، می توانید از کرم پودرِ پودری روی نواحی چرب صورت تان بزنید و دیگر قسمت ها را با انواع کرم پودر مایع آرایش کنید که به صورت یکنواخت پخش می شود و پوست را حالت کیکی یا پودری نمی‌ کند که اکثر افراد آن را ترجیح می‌ دهند . اما مهم ترین نکته برای داشتن یک میکاپ لایت این است که کرم پودری که انتخاب می کنید ، متناسب با تناژ پوستی ‌تان باشد . اگر خیلی زیاد از آن استفاده کنید ، از هدف خود که یک آرایش لایت است دور خواهید شد  .

دادنِ کمی رنگ به گونه ها را فراموش نکنید

اگر می‌ خواهید یک ظاهر طبیعی اما زیبا داشته باشید ، حتماً باید از مقداری رژگونه استفاده کنید و آن را به صورت ضربه ای ؛ با ضربه های کاملا سبک به گونه های تان بزنید که رنگ خوبی به آن ها می دهد و آرایش شما را طبیعی تر می کند .  کافی است که آن را با دیگر لوازم آرایش ترکیب کنید و همه رنگ ها را در یک دیگر محو کنید .

ابرو ها را فراموش نکنید

فرقی ندارد که می خواهید با این آرایش ؛ برای کجا حاضر شوید . در هر صورت ابرو مهم ترین بخش صورت است . اگر داخل ابروهایتان خالی است ، حتما اول آن را پر کنید اما ظاهر طبیعی آن را از بین نبرید تا میکاپ تان طبیعی و زیباتر به نظر برسد . از مداد ابرویی که با رنگ  ابروی شما هم خوانی دارد ؛ استفاده کنید و آن را به آرامی در جهت رشد موهای تان بکشید تا یک ظاهر طبیعی شبیه به موی واقعی روی ابروهای تان به وجود بیاورد .

رنگ چشم را در نظر بگیرید

وقتی که آرایش ابرو ها را تمام کردید ،  باید به سراغ چشم های تان بروید . از یک سایه چشم تیره استفاده کنید .  کمی خلاقیت به خرج دهید تا آرایش تان طبیعی تر به نظر برسد‌‌‌ .  باید یک سایه گرم یا طبیعی ؛ مانند قهوه ای روشن انتخاب کنید و آن را روی پلک پایینی خود بزنید ؛ سپس باقی  سایه چشم را با آن محو کنید تا ظاهر پوست تان طبیعی تر به نظر برسد .

به سراغ خط چشم بروید

اگر می خواهید آرایش طبیعی داشته باشید ، نباید خط چشم را فراموش کنید . استفاده از خط چشم  ؛ آرایش کل چشم تان را زیباتر می کند ؛ پس باید در کشیدن آن دقت داشته باشید . خط چشم دنباله دار یا گربه ای می‌ تواند گزینه مناسبی باشد و چشم های شما را جذاب تر خواهد کرد .  یک لایه نازک خط چشم  ،  دقیقا آن چیزی است که برای داشتن آرایش طبیعی به آن نیاز دارید .

کمی ریمل هیچ ضرری ندارد

آخرین قسمت آرایش چشم شما ریمل است . کافی است کمی ریمل روی پلک های خود بزنید تا جذاب و زیبا به نظر برسند . با این حال ، در ریمل زدن زیاده روی نکنید ؛ در غیر این صورت بر کل ظاهر طبیعی شما تاثیر بد خواهد داشت . 

رنگ لب ها

وقتی که می‌ خواهید آرایش لایت و طبیعی داشته باشید ، باید به سراغ لب ها بروید و آن را نادیده نگیرید . از یک رنگ لب ملایم استفاده کنید و از رنگ های تیره روی لب تان نزنید تا آرایش طبیعی و زیباتری داشته باشید .  رنگ های نود و خنثی بهترین گزینه هستند . آن ها به لب های شما رنگی جذاب و شاداب می بخشند و در عین حال ؛ آن را ساده و طبیعی نگه می دارند .

سالن آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی با 20 سال سابقه کار قصد دارد تمام هنرجوهایش را در زمینه آموزش لایت مو با کسب بهترین و معتبرترین مدرک فنی حرفه ای با مدرس مجرب به هنرجو هایش از شهرهای مختلف مازندران ازجمله  بابلسر ، فریدونکنار ، بهنمیر ، بابل  ، ساری ، جویبار و غیره  با قیمت های مصوب مناسب  آموزش  دهد .  

شما ‌عزیزان‌ ‌می‌ ‌توانید ‌در ‌هر ‌ساعت‌ ‌از ‌شبانه‌ ‌روز ‌نسبت‌ ‌به‌ ‌تکمیل‌ ‌فرم‌ ‌ثبت‌ ‌نام‌ ‌آنلاین‌ ‌در ‌سایت‌ لادن توکلی

 ‌به‌ آدرس : استان مازندران ، بابلسر ، خیابان شریعتی ،  شریعتی 14 ، ابتدای محبوبی 15 

 شماره تماس  : ‌09111137866

به سایت

https://ladan-tavakoli.com/ ‌ 

اقدام نمایید .