آموزش آرایشگری زنانه فنی حرفه ای در مازندران

آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی

آموزش آرایشگری زنانه فنی حرفه ای در مازندران

ارائه مدرک فنی حرفه ای بین المللی

 

اگر قصد دارید وارد عرصه ی زیبایی و آرایشگری شوید باید با ویژگی بهترین آموزشگاه های آرایشگری آشنایی داشته باشید . مشاغل مربوط به مسائل آرایشی و زیبایی نسبت به گذشته رشد چشم گیری داشته اند . علاقه مندان به این زمینه با شرکت در کارگاه ها و کلاس های آموزشی در زمینه های مختلف زیبایی و آرایشی آمادگی لازن جهت ورود به بازار کار را کسب می کنند . آموزشگاه های آرایشگری برای پرورش نیروی متخصص تأسیس شده است . مسائل مربوط به زیبایی به دلیل دقت و حوصله ی زیادی که می طلبد ، باید به صورت حرفه ای و اصولی آموخته شود . برای دستیابی به این هدف نیاز به آموزشگاه آرایشگری خوب و حرفه ای دارید . با وجود تعداد زیاد آموزشگاه های آرایشگری انتخاب کمی دشوار است . 

ویژگی های بهترین آموزشگاه آرایشگری :

اگر قصد راه اندازی و تأسیس آموزشگاه آرایشگری دارید در نظر داشتن نکات زیر ، نقشه راه را تا حدودی برای تان آشکار می کند . همچنین اگر به دنبال بهترین آموزشگاه برای یادگیری هستید راهنمایی های زیر شما را در انتخاب درست آموزشگاه راهنمایی می کند .

داشتن برنامه آموزشی دقیق :

از جمله ویژگی های بهترین آموزشگاه آرایشگری ، ارائه برنامه آموزشی جامع و مناسب با نیاز های زمان جامعه است . برای تنظیم چنین برنامه ای نیاز به تطبیق درست آن با استاندارد های شناخته شده داریم . نکاتی که در طول این مسیر باید در تمامی مراحل باید به آن ها توجه شود عبارتند از :

فراهم کردن امنیت شغلی برای مدرسین و هنرجویان

پیاده سازی تمام نکات بهداشتی در قسمت های مختلف مانند سالن آموزش و سرویس بهداشتی

ارائه مدرک معتبر آرایشگری به هنرجویان بعد از اتمام دوره

تدریس اصولی و حرفه ای تمامی زمینه ها

لیست دوره های آموزشی شامل آموزش های پرطرفدار روز

آموزشگاه آرایشگری زنانه مراقبت و زیبایی لادن توکلی با سابقه 20 ساله  تدریس با ارائه مدرک تکی و کامل برای رشته های آرایشگری ، انواع آموزش آرایشگری با لاین های مختلف را با جدید ترین تجهیزات آرایشگری ( در بیشتر دوره ها رایگان ) با بهترین مربی های فوق حرفه ای و بین المللی برای مبتدی تا حرفه ای ها در مازندران  برگزار می نماید . 

 آموزش حضوری و آنلاین با ارائه مدرک بین المللی فنی حرفه ای 

امکان رزرو دوره های حضوری و مشاهده آنی دوره های آنلاین با پرداخت امن

کلاس های آموزش آرایشگری با رفع اشکال رایگان برای ورود به بازار کار

مواد رایگان حین آموزش اکثر دوره

 

دوره های ناخن آموزشگاه آرایشگری زنانه مراقبت و زیبایی لادن توکلی 

 

 

آموزش کلیه خدمات ناخن با قیمت و هزینه مناسب در آموزشگاه آرایشگری زنانه ما ( در مازندران ، در شهرهای بابلسر ، بهنمیر ، فریدونکنار ،  جویبار ) برگزار می گردد . در انتهای دوره رفع اشکال رایگان می باشد  و  هنرجو به عنوان ناخن کار در شهر خود  می تواند بازار کار خود پیدا کند یا استخدام سایر سالن زیبایی یا آرایشگاه ها شود .  

دوره های آموزش خودآرایی آموزشگاه  مراقبت وزیبایی لادن توکلی در مازندران 

 

 

آموزش انواع خدمات آرایش صورت ، عروس ، کاشت  و اکستنشن مژه ، آموزش لیفت  و لمینت با نکات مهم آن و  آموزش حنای ابرو زیر نظر بهترین و خبره ترین مدرس های بین المللی برگزار می گردد  .

آموزش خدمات مو و کوتاهی در آموزشگاه آرایشگری زنانه

 

 

کوتاهی مو ، آموزش فر دائم مو (جدید) ، درست کردن مو به شکل براشینگ ، شینیون ، انواع اکستنشن  و موی اضافه برای افزایش حجم مو و بافت مو در آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی  به صورت فوق تخصصی با مدرک آرایشگری معتبر آموزش داده می شود . تمامی فوت و فن انواع سبک و مدل مو از صفر تا صد برای علاقمندان یاد داده می شود . 

آموزش خدمات کاربری مواد در آموزشگاه آرایشگری زنانه

در آموزشگاه آرایشگری زنانه لادن توکلی انواع کار با مواد رنگ و مش ، آموزش رنگ مو از درجه مبتدی تا پیشرفته ، یادگیری انواع کراتینه و ویتامینه مو ، جدیدترین و به روزترین سبک های شیک رنگ ، مش ، هایلایت ، دیپلایت آموزش می بینید . با آموزش حرفه ای و کاملا عملی ( در اکثر موارد مدل مو رایگان می باشد ) به یک رنگ و مش کار حرفه ای تبدیل میشوید . بهترین مدرس کار با مواد در سطح بین المللی در کنار شما خواهد بود تا با گواهی فنی حرفه ای از آموزشگاه ما خارج شوید . 

آموزش رشته های مرتبط با پوست و پاکسازی

 

 

تمامی دوره های مرتبط با پوست مثل تاتو ، یا آرایش دائم (بدن _ ابرو و صورت) ، پاکسازی  و احیای پوست زیر نظر پزشک متخصص با ارائه جدیدترین وسایل رایگان حین دوره ، آموزش اصلاح صورت و ابرو با برترین متد قرینه سازی با انواع وسایل جدید اصلاح ابرو در آموزشگاه آرایشگری زنانه فنی حرفه ای ما درمازندران  برگزار می گردد . 

سالن آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی با 20 سال سابقه کار قصد دارد تمام هنرجوهایش را در زمینه آرایشگری  با کسب بهترین و معتبرترین مدرک فنی حرفه ای با مدرس مجرب  به هنرجو هایش از  شهرهای مختلف مازندران ازجمله  بابلسر ، فریدونکنار ، بهنمیر ، بابل  ، ساری ، جویبار و غیره  با قیمت های مصوب مناسب  آموزش  دهد .  

شما ‌عزیزان‌ ‌می‌ ‌توانید ‌در ‌هر ‌ساعت‌ ‌از ‌شبانه‌ ‌روز ‌نسبت‌ ‌به‌ ‌تکمیل‌ ‌فرم‌ ‌ثبت‌ ‌نام‌ ‌آنلاین‌ ‌در ‌سایت‌ لادن توکلی

 ‌به‌ آدرس : استان مازندران ، بابلسر ، خیابان شریعتی ،  شریعتی 14 ، ابتدای محبوبی 15 

 شماره تماس  : ‌09111137866

به سایت

https://ladan-tavakoli.com/ ‌ 

اقدام نمایید  .