راهکار برای پرپشت کردن مو در مازندران

آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی

راهکار برای پرپشت کردن مو در مازندران

با حقیقت روبرو شوید  

 

داشتن موهای فوق‌العاده زیبا از طالع بلند است .  زیرا کنترل ساختار موهای شما به دست ژن‌های شماست ، کار چندانی از شما ساخته نیست ، که البته مایه تاسف و افسردگی است ، پس خوشا به حال خانم‌هایی که موهای پرپشت و زیبایی را به ارث برده‌اند . اگرچه ضخیم‌سازی تارهای مو در واقع غیرممکن است ، اما متخصصان حقه‌هایی را به شما آموزش می‌دهند  که شما را کمی به هدفتان نزدیک می‌کند .

شامپو و حالت‌دهنده مناسب موهای خود را انتخاب کنید

 « فوولر می‌گوید : “ این محصولات سلامت ، حجم و ضخامت موها را در ظاهر افزایش داده ،  بی آنکه موها را سنگین و آزاردهنده کند .  

استراتژی خرد‌کردن موها

میکا فوولر ، آرایشگر معروف سالن زیبایی کیم وو در بورلی هیلز معتقد است که :  کوتاه کردن موها به شیوه لایه لایه  یا به اصطلاح خرد‌کردن بیش از اندازه ، موها را کم پشت‌تر از آنچه هستند ، نشان ‌می‌دهد . در کوتاهی موها باید تعادل را برقرار کنید ، زیرا اغلب ، پایین موها پرپشت‌تر و جلوی موها کم‌پشت‌ترند . پایین موها را صاف و یکدست نگه دارید ، زیرا این تصور را پدید می‌آورد که موهای شما پرپشت هستند . 

به اندازه کافی شامپوی خشک خریداری کنید

آرایشگر معروف جیمز کورنول معتقد است : هنگامی که این شامپو را به پوست سر زده و ماساژ دهید ، حسی شبیه مالیدن شن بر روی سرتان خواهید داشت که موجب افزایش حجم موها از ریشه خواهد شد . 

بیگودی‌ها را از گنجه‌ خارج کنید

کای اسمیت متخصص مراقبت‌های پوست و مو اذعان می‌دارد که :  پیچیدن موها با بیگودی ، موها را ضخیم و پرپشت ، حالت‌دار و سالم نشان می‌دهد و همه اینها تا دوش گرفتن بعدی دوام خواهد داشت . 

از نرم‌کننده‌های حجم‌دهنده استفاده کنید

یوجین تویی آرایشگر ریتا هزان می‌گوید :  این نوع نرم‌کننده‌ها ساختار مولکولی ترکیبات مو یا همان پلیمر مو را ضخیم می‌کنند پس در صورتی که دارای موهای ضعیفی هستید ، خود را ملزم به استفاده از آنها نمائید تا موقتا داشتن موهای حجیم را تجربه کنید . 

استفاده صحیح از سشوار

تویی در استفاده از سشوار پیشنهاد می‌کند که :  موهایتان را در جهت مخالف رشدشان سشوار بکشید . این عمل موجب می‌شود که موها ضخیم‌تر از زمانی که در جهت خواب طبیعی‌ آنها سشوار می‌کشید ، دیده شوند . 

سرم مو را فراموش و ژل و واکس مو‌ را رها کنید

فوولر معتقد است :  بعد از سشوار کشیدن موها از ژل ، واکس ، سرم براق‌کننده و محصولات حالت‌دهنده اجتناب کنید زیرا تمام این محصولات وزن موها را سنگین و به سمت پایین می‌کشد . در عوض از محصولاتی که بافتی حجیم و نرم به ظاهر موها می‌بخشند ، استفاده کنید . این محصولات فوق‌العاده‌اند زیرا بسیار سبکند و بلافاصله پس از استفاده به مایع بدل گشته و جذب موها می‌شوند . 

از حقه‌ قدیمی پوش‌دادن کمک بگیرید

تویی پیشنهاد می‌کند :  موها را با ملایمت از ریشه پوش‌دهید و کمی تافت بزنید تا به همان حالت باقی بماند . به آرامی روی آن را برس بکشید تا صاف شود اما حالتش از بین نرود و زیبا بماند .

سالن آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی با 20 سال سابقه کار قصد دارد تمام هنرجوهایش را در زمینه آموزش برای پرپشت کردن مو  با کسب بهترین و معتبرترین مدرک فنی حرفه ای با مدرس مجرب  به هنرجو هایش از  شهرهای مختلف مازندران ازجمله  بابلسر ،  فریدونکنار ، بهنمیر ، بابل  ، ساری ، جویبار و غیره  با قیمت های مصوب مناسب  آموزش  دهد .  

شما ‌عزیزان‌ ‌می‌ ‌توانید ‌در ‌هر ‌ساعت‌ ‌از ‌شبانه‌ ‌روز ‌نسبت‌ ‌به‌ ‌تکمیل‌ ‌فرم‌ ‌ثبت‌ ‌نام‌ ‌آنلاین‌ ‌در ‌سایت‌ لادن توکلی

 ‌به‌ آدرس : استان مازندران ، بابلسر ، خیابان شریعتی ،  شریعتی 14 ، ابتدای محبوبی 15 

 شماره تماس  : ‌09111137866

به سایت

https://ladan-tavakoli.com/ ‌ 

اقدام نمایید .