همه چیز در مورد کاشت مژه در مازندران

آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی

همه چیز در مورد کاشت مژه در مازندران

کاشت مژه چیست ؟

این روزها که توجه به ظاهر و پیروی از ترندهای زیبایی در دنیای مد ، بیش از سایر دوران در تاریخ است ، متدها و روش‌های بی‌شماری نیز برای دستیابی به زیبایی ، وارد بازار شده‌اند . یکی از اعضایی که معمولا آرایشگران آن را مهم‌ترین عضو در زیبایی صورت می‌دانند ، چشم است . به همین دلیل نیز روش‌های زیادی برای تغییر و اصلاح فرم آن ، با توجه به فرم صورت و ابرو طراحی شده است . یکی از اجزایی که بسیاری از افراد آن را تغییردهنده بسیار موثر حالت چشم می‌دانند ، مژه است . مژه‌های پرپشت ، درست مانند یک خط چشم طبیعی ، چشمان شما را حائز اهمیت‌تر جلو می‌دهد و زیبایی آن‌ها را چند برابر می‌کند . به همین دلیل نیز امروزه شاهد انواع و اقسام ریمل‌ها و روغن‌های پرپشت‌کننده مژه هستیم . یکی از روش‌های افزایش زیبایی مژه که از آن صحبت می‌کنیم ، کاشت مژه است . این روش نیز درست مانند سایر روش‌های آرایش نیمه دائمی و دائمی ، بسیار پرطرفدار شده است .

 

 

انواع کاشت مژه

کاشت مژه ، یکی از جدیدترین و البته پرطرفدارترین‌های آرایشی سال‌های اخیر است . کاشت مژه به معنای افزودن تارهای مژه مصنوعی بین مژه‌های طبیعی و اصلی است . حال این روند به صورت کلی به دو روش طبیعی و اکستنشن انجام می‌شود .

کاشت مژه طبیعی (دائمی)

در این روش ابتدا مژه‌هایی با نزدیک‌ترین جنس به جنس مژه‌های شما انتخاب می‌شوند . سپس با برش‌هایی بسیار ریز در نواحی مشخصی ( نزدیک مژه‌های اصلی ) در پلک بالا و پایین ، کار گذاشته می‌شوند . در این روش ، بسته به تراکم مژه‌های طبیعی شما ، حدود ۵۰ تار مو برای هر چشم استفاده می‌شوند . از آن جایی که این روش پیچیدگی‌ها و ظرافت خاص خود را دارد، باید با استفاده از بیهوشی کامل یا موضعی و به دست متخصصان زیبایی انجام شود . گاهی مدت زمان این جراحی‌ها حتی تا ۳ ساعت نیز به طول می‌انجامد . از عوارض انجام کاشت طبیعی مژه ، می‌توان به ورم ، کبودی و درد در ناحیه چشم‌ها اشاره کرد که این عوارض نیز پس از حدود یک هفته ، با استفاده از داروهای مسکن و استراحت کافی از بین می‌روند . جالب است بدانید که مژه‌های کاشته شده جدید در این روش ، رشد می‌کنند و حدود هر ۶ تا ۱۲ ماه نیز باید اندکی کوتاه شوند . این روش کاشت ، بیش‌تر برای افرادی مناسب است که مژه‌های خود را بر اثر مواردی مانند سوختگی یا برخی از بیماری‌ها از دست داده‌اند و هزینه آن نیز بسته به عوامل مختلفی مانند تعداد مژه‌های کاشته شده یا شرایط کنونی مژ‌ه‌های طبیعی فرد متغیر است .

کاشت مژه موقت ( اکستنشن مژه )

کاشت مژه به این روش بسیار متداول‌تر است . در این روش ، تارهای مژه را با چسب‌هایی با ماندگاری مشخص ، بین مژه‌های اصلی شما می‌چسبانند . این روش معمولا به صورت چسباندن مژه‌های تک تک بین مژ‌ه‌های طبیعی انجام می‌شود و موی به کار رفته نیز می‌تواند از جنس موی انسان ، موی حیوانات (  اسب یا سمور ) و فیبرهای ابریشمی یا مصنوعی باشد . البته به دلیل عدم اطمینان از بهداشتی بودن استفاده از موی حیوانات ، از آن‌ها به طور معمول استفاده نمی‌شود . بنابراین ابتدا باید از استریلیزه و بهداشتی بودن موها و البته چسب نیز اطمینان حاصل کرد . در کاشت مژه موقت یا اکستنشن مژه ، برای هر چشم ، حدود ۴۰ تا ۶۰ تار مژه استفاده می‌شود . دوام مژ‌ه‌ها در این روش ، حدود ۲ تا ۴ هفته است و در صورت مراقبت کافی از آن‌ها ، می‌توان تا ۶ هفته نیز انتظار ماندگاری آن‌ها را داشت . اگر پس از گذشت مدتی ، تصمیم گرفتید تا این مژه‌ها را بردارید ، حتما باید چسب آن‌ها را با محلول پاک‌کننده ویژه آن پاک کنید .

عوارض کاشت مژه چیست ؟

 

 

درست است که اکستنشن مژه یا کاشت موقت مژه می‌تواند زیبایی شما را دو چندان کند ؛ اما درست مانند انجام هر کاری ، عوارض احتمالی را به دنبال دارد که بهتر است آن‌ها را بدانید . این روش به طور کلی ، موجب ریزش مژه‌های شما نمی‌شود ؛ اما در صورتی که مژه‌های ضعیفی داشته باشید ، امکان ریزش مژه‌های طبیعی همراه با کاشت مژه افزایش می‌یابد . البته در شرایطی که شما به مژه‌های طبیعی خود فرصت استراحت ندهید و مدام اکستنشن مژه را تکرار کنید یا از مژه مصنوعی استفاده کنید ، این کار موجب تضعیف پیاز مژه‌های طبیعی و در نتیجه ریزش آن‌ها می‌شود . چسب اکستنشن می‌تواند برای برخی از افراد موجب بروز علائم آلرژیک و اگزما شود . این علائم می‌توانند پس از اولین بار یا حتی پس از چندین بار انجام آن ، پدید بیایند . برای این که بدانید آیا به طور کلی به این چسب‌ها حساسیت دارید یا خیر ؛ می‌توانید برای بار اول ، تنها دو تار مژه بکارید و پس از گذشت چند روز ، در صورت عدم بروز حساسیت ، بقیه آن‌ها را نیز بکارید . چسب اکستنشن ماد‌ه‌ای شیمیایی و بسیار قوی است و در صورت ورود به چشم می‌تواند موجب بروز عفونت و درد شدید چشم شود . به علاوه استفاده مداوم از این چسب‌ها می‌تواند موجب تغییر رنگ پلک‌ها نیز بشود . به دلیل حساس بودن ناحیه چشم ، ابتدا از حرفه‌ای بودن فردی که اکستنشن مژه را انجام می‌دهد اطمینان کامل کسب کنید .

نوع دائمی کاشت مژه چیست ؟

در این روش مژه‌هایی نزدیک به جنس مژه‌های شما با برش‌هایی بسیار ریز در نواحی مشخصی ( نزدیک مژه‌های اصلی ) در پلک بالا و پایین ، کار گذاشته می‌شوند . این روش کاشت ، بیش‌تر برای افرادی مناسب است که مژه‌های خود را بر اثر مواردی مانند سوختگی یا برخی از بیماری‌ها از دست داده‌اند .

کاشت مژه موقت یا اکستنشن مژه چیست؟

در این روش ، تارهای مژه با چسب‌هایی با ماندگاری مشخص ، بین مژه‌های اصلی چسبانده می‌شود . موی به کار رفته نیز می‌تواند از جنس موی انسان ، موی حیوانات ( اسب یا سمور ) و فیبرهای ابریشمی یا مصنوعی باشد  . 

 سالن آموزشگاه مراقبت و زیبایی لادن توکلی با 20 سال سابقه کار قصد دارد تمام هنرجوهایش را در زمینه  آموزش کاشت مژه با کسب بهترین و معتبرترین مدرک فنی حرفه ای با مدرس مجرب  به هنرجو هایش از  شهرهای مختلف مازندران ازجمله  بابلسر ،  فریدونکنار ، بهنمیر ، بابل  ، ساری ، جویبار و غیره  با قیمت های مصوب مناسب  آموزش  دهد .  

شما ‌عزیزان‌ ‌می‌ ‌توانید ‌در ‌هر ‌ساعت‌ ‌از ‌شبانه‌ ‌روز ‌نسبت‌ ‌به‌ ‌تکمیل‌ ‌فرم‌ ‌ثبت‌ ‌نام‌ ‌آنلاین‌ ‌در ‌سایت‌ لادن توکلی 

 ‌به‌ آدرس : استان مازندران ، بابلسر ، خیابان شریعتی ، خیابان شریعتی 14 ، ابتدای محبوبی 15 

‌  شماره تماس  : 09111137866

به سایت

https://ladan-tavakoli.com/ ‌ 

اقدام نمایید  .